Ο Paul di Resta κάνει την “ολική επαναφορά” φέτος στο DTM και, μέχρι στιγμής, διαγράφει την καλύτερη παρουσία του μετά την επιστροφή του στο θεσμό, από τη Formula 1, που οδηγούσε από το 2011 έως και το 2013. Με τις αδιάλειπτες παρουσίες του στη βαθμολογούμενη δεκάδα, άλλωστε είναι ο μοναδικός οδηγός του DTM φέτος που έχει βαθμολογηθεί σε όλους τους αγώνες, τη μία νίκη του και τις παρουσίες του στο βάθρο, ο Πρωταθλητής του 2010 έχει θέσει σοβαρή υποψηφιότητα για τον δεύτερο τίτλο του στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Μετά το πέρας μισής αγωνιστικής χρονιάς, ο 32-χρονος Σκοτσέζος βρίσκεται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει 121 βαθμούς, όντας 27 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Gary Paffett.

Όπως θα θυμάσαι, τέτοια εποχή πέρσι, η Mercedes ανακοίνωνε-και παράλληλα σόκαρε τους φιλάθλους- την απόσυρσή της στο τέλος του 2018 από το DTM για χάρη του ολοένα αναπτυσσόμενου πρωταθλήματος της Formula E. Ένα από τα μεγάλα και προφανή ερωτήματα είναι τι μέλλει γενέσθαι με τους 6 οδηγούς της Mercedes. Κάποιοι σίγουρα θα ενταχθούν στο δυναμικό της Mercedes στη νέα ομάδα της στην Formula E, κάποιοι θα συμμετέχουν στα πρωταθλήματα GT με ομάδες της εταιρείες από τη Στουτγκάρδη, όπως κάνουν φέτος παράλληλα με τις υποχρεώσεις τους στο DTM.

#3 Paul Di Resta, Mercedes-AMG C 63 DTM, #2 Gary Paffett, Mercedes-AMG C 63 DTM

Η πρόκληση και η πρόσκληση της Formula Ε είναι δεδομένη και, παρ’ ότι ο di Resta είναι ένας οδηγός που έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά του με τη Mercedes, δε σημαίνει ότι το γεγονός αυτό θα είναι τροχοπέδη για την καριέρα του σε μια άλλη ομάδα στο DTM, “φωτογραφίζοντας” τις BMW και Audi που είναι οι δύο σίγουρες (και μοναδικές) ομάδες για το 2019, σε περίπτωση που ο πρώην πρωταθλητής θα είναι ένας από τους οδηγούς του grid τη νέα χρονιά.

Είμαι σε διαπραγματεύσεις για να συνεχίσω την καριέρα μου στην Formula E, με ενδιαφέρει ως project, αλλά και το να συνεχίσω να αγωνίζομαι στο DTM είναι μια εξίσου βιώσιμη επιλογή. Πολλοί μου λένε ότι φέτος είναι η τελευταία μου χρονιά στο DTM και απαντώ ότι δεν είναι, αλλά είναι η τελευταία της Mercedes.

Προφανώς έχουν μιλήσει όλοι οι οδηγοί της Mercedes για τη Formula E, αλλά το να σιγουρευτείς ότι θα οδηγείς κάτι ανταγωνιστικό, είναι μεγάλο πράγμα για εμένα.

Είμαι μέλος σε αυτήν την οικογένεια για πολλά χρόνια, αλλά υπάρχει αρκετή ζωή για μένα για να κάνω νέες σχέσεις και πιστεύω ότι κι η Mercedes είναι ανοιχτή σε αυτό το ενδεχόμενο.

Ερωτηθείς στη συνέχεια αν θα μπορούσε να αποτελέσει κύριο στόχο για BMW και Audi στην περίπτωση που θα αυξηθεί και πάλι ο αριθμός των οδηγών ανά ομάδα μετά την απόσυρση της Mercedes, ο di Resta απάντησε σχετικά:

Ναι, πιστεύω ότι θα μπορούσα να δεχθώ πρόταση. Όλοι αγωνίζονταν με 8 αυτοκίνητα στο προηγούμενο χρονικό διάστημα, αλλά οι αλλαγές του χρόνου με τους νέους κινητήρες και κανόνες, είναι μεγάλη υπόθεση. Σε αυτό, εμπλέκεται σαφώς και το κόστος συμμετοχής.

Υποθέτω ότι απλώς υπάρχει μια αυτοσυγκράτηση, για να βεβαιωθούν ότι μπαίνουν στο νέο πρωτάθλημα με τις καλύτερες προθέσεις και εξασφαλίζοντας ένα μακροπρόθεσμο μέλλον.

Εκτός των κυρίως αγωνιστικών υποχρεώσεων στο DTM, o di Resta συμμετείχε στον αγώνα των 6 Ωρών στο Watkins Glen, στις 12 Ώρες του Sebring και στις 24 Ώρες της Daytona. Επίσης, έλαβε μέρος στον διασημότερο αγώνα αντοχής, αγωνιζόμενος με την Anglo-American team στις 24 ‘Ωρες του Le Mans, αλλά μια έξοδος στις Porsche Curves του στέρησε το βάθρο στην κατηγορία του.