Η Nissan από την πρώτη ημέρα της παρουσίασης του μοντέλου είχε ανακοινώσει ότι θα τοποθετήσει στο Leaf μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία, 60 kWh και αυτή αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στις Η.Π.Α. από τον Ιανουάριο του 2019. Αυτές οι 20 kWh περισσότερες από την “απλή” έκδοση φημολογείται πως θα προσφέρουν αυτονομία 225 μιλίων (360 χλμ.) ανά φόρτιση, όταν με την μπαταρία των 40 kWh η πραγματική του αυτονομία είναι 150 μίλια (241.5 χλμ.).

Η τιμή του Leaf στην Αμερική ξεκινά από τα 29.990 δολάρια, η οποία πέφτει στα 22.490 δολάρια μετά την κρατική επιχορήγηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Leaf E-Plus, όπως αναμένεται να ονομαστεί το μοντέλο με τη μεγαλύτερη μπαταρία, θα είναι ακριβότερο κατά περίπου 5.500 δολάρια, κάτι που σημαίνει ότι θα αγγίζει σχεδόν τα 36.000 δολάρια, μαζί με τα έξοδα πινακίδων. Μετά την έκπτωση του κράτους, όμως, η τιμή του θα ξεκινάει λίγο πάνω από τα 28.000 δολάρια, κάτι που θα το καθιστά αρκετά ανταγωνιστικό.

Η τιμή αυτή, όμως, δεν θα μείνει για πολύ, καθώς η Nissan, όπως και οι ανταγωνιστές της, θα έχει μειωμένη φορολογική πίστωση μόλις παραδώσει 200.000 ηλεκτρικά οχήματα στις Η.Π.Α., και από 7.500 δολάρια έκπτωση αυτή θα πέσει στα 3.750 δολάριο. Μέχρι και τον περασμένο μήνα, οι πωλήσεις του Leaf στην Αμερική είχαν ξεπεράσει τις 123.000 μονάδες.

Με τη νέα μπαταρία, το Leaf θα μπορεί να σταθεί επάξια στον ανταγωνισμό, καθώς το νέο Hyundai Kona Electric έχει 258 μίλια (415 χλμ.) πραγματικής ηλεκτρικής αυτονομίας, το Chevrolet Bolt 238 μίλια (383 χλμ), και το Tesla Model 3 310 μίλια (499 χλμ.).