Παρότι το Jesko έκανε sold out μέσα σε μόλις 9 ημέρες, η Koenigsegg βρίσκεται στη μέση μιας παγκόσμιας περιοδείας ώστε να δείξει στον κόσμο το νέο της hypercar. Πριν λίγες ημέρες έκανε στάση στην πόλη Davie, της Florida των Η.Π.Α., και εκεί ένας εκπρόσωπος της εταιρίας μας αναλύει όλες τις λεπτομέρειες του νέου hypercar της Σουηδικής εταιρίας.

Να θυμίσω ότι μηχανικά φορά έναν 5,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, που αποδίδει 1.600 άλογα με 1.500 Nm ροπής όταν καταναλώνει E85, άλογα ικανά να του δώσουν τελική ταχύτητα 482 χλμ/ώρα (300 μίλια/ώρα). Με χρήση απλής βενζίνης 95 οκτανίων ο κινητήρας αποδίδει 1.280 άλογα, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.420 κιλά.

Σε σχέση με τον κινητήρα της Agera RS, αυτός του Jesko έχει νέο στροφαλοφόρο άξονα, κατασκευασμένος από ενιαίο μασίφ χάλυβα. Ο νέος στροφαλοφόρος άξονας είναι ελαφρύτερος κατά 5 κιλά, ζυγίζοντας μόλις 12,5 κιλά, επιτρέποντας του να στροφάρει έως τι 8.500 σ.α.λ.

1Διάβασε επίσης

Έτσι η Koenigsegg έκανε τον κινητήρα του Jesko να είναι καλύτερος από αυτόν της Regera

Ο κινητήρας διαθέτει τρία μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο, πιστόνια με κεραμική επίστρωση, μεμονωμένους αισθητήρες πίεσης για την βελτιστοποίηση του χρονισμού, με τα δύο turbo να συνδέονται με ένα μικρό ηλεκτρικό κομπρέσορα που τροφοδοτείται με αέρα από το carbon δοχείο χωρητικότητας 20 λίτρων. Αυτό εξαλείφει το turbo lag, παρέχοντας άμεση απόκριση σε κάθε βύθισμα του γκαζιού, ακόμη και σε χαμηλές στροφές.