Δεν υπάρχει κάποιος μαγικός κανόνας που να λέει πότε ένα αυτοκίνητο γίνεται “κλασικό”, αλλά σύμφωνα με τον Tiddo Bresters, πρόεδρος της FIVA (διεθνής ομοσπονδία ιστορικών οχημάτων), η ηλικία των 30 ετών είναι ένα από τα βασικά κριτήρια της ομοσπονδίας. Τα άλλα είναι: να διατηρείται και συντηρείται σε ιστορικά ορθή κατάσταση, να μην χρησιμοποιείται ως μέσο καθημερινής μεταφοράς, και να είναι μέρος της τεχνικής και πολιτιστικής κληρονομιάς.

Και όπως καταλαβαίνεις, η FIVA είναι στην ευχάριστη θέση να προσθέσει το 2020 στην λίστα των αυτοκινήτων που θεωρεί κλασικά μια νέα σειρά από μοντέλα του 1990. Τα ιστορικά οχήματα δεν πρέπει να είναι εξαιρετικά σπάνια ή πολύτιμα, καθώς στην κατηγορία των “νέων κλασικών” μπορούν να μπουν από supercars έως αυτοκίνητα πόλης, αλλά όλα πρέπει να είναι σημαντικά ορόσημα στην ιστορία της αυτοκινητιστικής κληρονομιάς.

Μερικά από τα αυτοκίνητα που μπορούν να φέρουν πλέον ιστορικές πινακίδες είναι το Mazda MX-5 (NA), το Honda NSX, το Renault Clio (1ης γενιάς), η Lamborghini Diablo, το Lotus Carlton, η Aston Martin Virage Volante, η BMW Σειρά 3 (E36), το Ford Fiesta RS Turbo, το Nissan Primera, το Fiat Tempra, το Toyota Previa, κλπ.