Όπως έκανε σήμερα γνωστό η Porsche στα τέλη του έτους θα παρουσιάσει την Cross Turismo έκδοση της Taycan, ενώ το 2022 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά της Macan, που θα προσφέρεται μονάχα με ηλεκτροκινητήρες.
Η Porsche που είδε τις πωλήσεις της το 2019 να αυξάνονται κατά 10% στις 280.800 μονάδες, είχε έσοδα 28,5 δισ. ευρώ (+11%), λειτουργικά κέρδη 4,4 δισ. ευρώ (+3%) και λειτουργικό περιθώριο κέρδους 15,4%.
Μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια η γερμανική εταιρία θα επενδύσει περίπου 10 δισ. ευρώ προκειμένου να προσφέρει στην αγορά υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έτσι ώστε έως το 2025 το 50% των ετήσιων πωλήσεών της να αφορά plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Η Taycan Cross Turismo βασίζεται στο πρωτότυπο Mission E Cross Turismo που είχε παρουσιαστεί το 2018 και θα προσφέρεται στις ίδιες εκδόσεις που προσφέρεται και η Taycan (4S, Turbo και Turbo S), με την απόδοση της φτάνει έως τα 761 άλογα.
Η ηλεκτρική Macan θα βασίζεται στην PPE πλατφόρμα που αναπτύσσεται από κοινού από την Porsche και την Audi, με την πλατφόρμα να υποστηρίζει τόσο πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες υλοποιήσεις, με έναν κινητήρα ανά άξονα.
Η Porsche επενδύει 600 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιό της στη Λειψία, για την επέκτασή του, για να μπορεί να φιλοξενήσει την παραγωγή της ηλεκτρικής Macan.
Τέλος η Porsche άφησε να εννοηθεί πως θα βγάλει στην αγορά και νέες παραλλαγές της 911, σαν την 911 Speedster που κατασκευάστηκε σε 1.948 μονάδες, αλλά ξεκαθαρίζει πως δεν πρόκειται να βγάλει εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής οχήματα, που η παραγωγή τους θα ανέρχεται σε μερικές δεκάδες.
Διάβασε επίσης
Porsche: Η νέα, ηλεκτρική Macan θα πωλείται παράλληλα για τουλάχιστον 3 χρόνια με την σημερινή