Η βρετανική Icon Engineering ετοίμασε μια εκπληκτική ρέπλικα της Porsche 917K. Είναι κατασκευασμένη πάνω σε ένα σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα T45 και όχι από αλουμίνιο όπως το αυθεντικό αυτοκίνητο, με την ρέπλικα να βασίζεται στην αυθεντική Porsche 917K του 1967 με αριθμό πλαισίου #10, δηλαδή της 917K που οδήγησε ο Steve McQueen στη ταινία “Le Mans”.
Το αυτοκίνητο είναι κατά 95% όμοιο με το αυθεντικό και μπορεί να κινηθεί νόμιμα στους δημόσιους δρόμους της Ευρώπης. Ζυγίζει 900 κιλά, 90 περισσότερο από την αυθεντική 917K και μηχανικά δεν φορά τον 5,0-λίτρων flat-12 κινητήρα του αυθεντικού αγωνιστικού αλλά έναν 3,6-λίτρων flat-6 κινητήρα από την Porsche 911 964, που έχει βελτιωθεί από την Hartland και αποδίδει 295 άλογα στις 7.000 σ.α.λ (250 άλογα η εργοστασιακή ιπποδύναμη), με τον κινητήρα να συνδυάζεται με το Porsche G50 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Οι 15″ ζάντες είναι γνήσια αντίγραφα των αυθεντικών, κατασκευασμένες από μαγνήσιο, με την Icon να αναφέρει πως μπορεί να κατασκευάσει τέτοιες ρέπλικες για όποιον είναι πρόθυμος να της δώσει το ποσό των 200.000 λιρών Αγγλίας (214.000 ευρώ). Το σώμα μπορεί να κατασκευαστεί είτε από πολυεστέρα, είτε από carbon, με την δεύτερη επιλογή να αυξάνει το κόστος του αυτοκινήτου.
Επίσης η εταιρία αναφέρει πως μπορεί να τοποθετήσει και άλλους κινητήρες της Porsche, ακόμη και turbo, αφού υπάρχει ο διαθέσιμος χώρος. Η Icon έχει ως στόχο να κατασκευάζει έως και πέντε ρέπλικες της 917K ετησίως, με τη συνολική παραγωγή να περιορίζεται στις 60 μονάδες. Τα βιβλία παραγγελιών έχουν ήδη ανοίξει.