To 2010 η SRT -το όνομα της εταιρίας που είχε επιλέξει η Dodge για την Viper– έβγαλε στην παραγωγή την έκδοση δρόμου ACR, με την αντίστοιχη αγωνιστική να ονομάζει ACR-X. Αυτές βγήκαν για να δείξουν τις ικανότητες του αυτοκινήτου στις πίστες, καθώς και να τιμήσουν το τέλος της παραγωγής της δεύτερης γενιάς της Viper. Ταυτόχρονα “γέμισαν” το κενό από το τέλος παραγωγής του αυτοκινήτου μέχρι την κυκλοφορία της νέας γενιάς του αυτοκινήτου.

Η ACR-X ήταν μια βελτιωμένη έκδοση της ACR, ειδικά σχεδιασμένη για να τρέχει στο πρωτάθλημα Dodge Viper Cup Series και είναι μια από τις πιο ακραίες εργοστασιακές Viper που κατασκεύασε η αμερικάνικη εταιρία. Εστιασμένη για χρήση εντός πίστας, το αυτοκίνητο φορά εργοστασιακό roll cage και αγωνιστικά bucket καθίσματα, σλικ ελαστικά, αεροδυναμικό bodykit που παράγει 10% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την ACR, ενώ διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση και αγωνιστικά φρένα.

Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ο 8,4-λίτρων ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας, ο οποίος διαθέτει αγωνιστική εξάτμιση και έχει δυναμώνει κατά 40 άλογα, με την συνολική του απόδοση να αγγίζει τα 640 άλογα και 820 Nm ροπής. Στο εσωτερικό έχει αφαιρεθεί κάθε τι περιττό, με το συνολικό βάρος να είναι μόλις 1.499 κιλά.

Το 2011 η Viper SRT10 ACR είχε κάνει το απόλυτο ρεκόρ για αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 7 λεπτά και 12,13 δευτ., ενώ η ACR-X ήταν ακόμα πιο γρήγορη καθώς ολοκλήρωσε έναν γύρο στην Πράσινη Κόλαση σε 7 λεπτά και 3,058 δευτ.

Η Dodge έβγαλε στην παραγωγή μόλις 50 Viper ACR-X, και μια εξ αυτών είναι αυτή που βλέπεις. Πιο συγκεκριμένα είναι η #002, και την είχε αγοράσει ο Bernie Katz. Τώρα βρίσκεται προς πώληση έναντι 159.000 δολαρίων, έχοντας διανύσει μόλις 16 χλμ.