Η Ford αναθεώρησε τις ζημιές του πρώτου τριμήνου και από τα 600 εκατ. δολάρια που τις υπολόγιζε στις 13 Απριλίου, ανακοίνωσε τελικά πως αυτές θα ανέλθουν στα 2 δισ. δολάρια, λόγω των επιπτώσεων της που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορωνοϊού.

Σε ό,τι αφορά στα έσοδα, η Ford αναμένει 34 δισ. δολάρια, 15% λιγότερα από τα 40,3 δισ. δολάρια του πρώτου τριμήνου του 2019. Παρά τις αρνητικές ειδήσεις, η μετοχή της Ford στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης παρουσίασε χθες αύξηση 3,64% στα 5,12 δολάρια. Η Ford θα ανακοινώσει τα οικονομικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου στις 28 Απριλίου.

Η Ford καταφεύγει στην έκδοση νέου χρέους, προκειμένου να ενισχύσει τα ταμειακά διαθέσιμά της. Η εταιρεία, με έδρα το Dearborn του Μίσιγκαν, η οποία έχασε από τους οίκους αξιολόγησης την επενδυτική βαθμίδα στην πιστοληπτική της αξιολόγηση τον Μάρτιο, ανακοίνωσε ότι θα εκδώσει χρέος χωρίς εξασφαλίσεις σε τρεις φάσεις.

Στόχος της Ford είναι να συγκεντρώσει περί τα 8 δισ. δολάρια. Το χρεόγραφο πλέον μακράς λήξης, συγκεκριμένα 10 ετών, θα έχει απόδοση 9,625%, ενώ αρχικά η αγορά το είχε τιμολογήσει κοντά στο 11%. Πρόκειται για την πρώτη έκδοση μετά την απώλεια της επενδυτικής βαθμίδας για την εταιρεία.

Η Ford, δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ, είχε περίπου 70 δισ. δολάρια σε assets στις 31 Δεκεμβρίου, καθώς και περίπου 30 δισ. δολάρια σε ρευστό στον ισολογισμό της, την 9η Απριλίου. Σήμερα εκτιμάται πως η ταμειακή θέση της εταιρείας ανέρχεται σε περίπου 36 δισ. δολάρια.

Ο CEO της Ford, Jim Hackett, ήδη έχει ανακοινώσει την αναστολή διανομής μερίσματος από πλευράς της εταιρείας και προσωρινές περικοπές μισθών, η οποία έχει αντλήσει 15,4 δισ. δολάρια από δύο προϋπάρχουσες προληπτικές πιστωτικές γραμμές μέσα στον Μάρτιο για να ενισχύσει τη ρευστότητά της.

Η πτώση στις πωλήσεις της Ford άγγιξε το 21% κατά την διάρκεια του πρώτου τριμήνου, σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, με τις πωλήσεις τις στις ΗΠΑ να υποχωρούν κατά 12,5% σε ετήσια βάση στο πρώτο τρίμηνο.