Δεκαέξι μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια του Q4 e-tron Concept, η Audi παρουσίασε σήμερα την Sportback έκδοση του πρωτοτύπου της, ενισχύοντας τη δέσμευση της για της παρουσίαση 20 ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2025. Τα μοντέλα παραγωγής των Q4 e-tron Concept και Q4 e-tron Sportback concept θα κυκλοφορήσουν μέσα στο επόμενο έτος, με την coupe έκδοση να είναι το έβδομο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας της γερμανικής εταιρίας.

To Q4 e-tron Sportback concept βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 306 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 82 kWh που καταλαμβάνει σχεδόν όλο το χώρο που υπάρχει στο δάπεδο μεταξύ των δύο αξόνων.

Η αυτονομία του ανέρχεται στα 450 χιλιόμετρα, με την φόρτιση της μπαταρίας να γίνεται με ισχύ έως και 125 kW, με αποτέλεσμα η επαναφόρτισή της έως το 80% της χωρητικότητάς της να επιτυγχάνεται μέσα σε 30 πρώτα λεπτά της ώρας.

Το μοντέλο χρησιμοποιεί κυρίως τον πίσω ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και των 310 Nm ροπής και όταν είναι απαραίτητο, χρησιμοποιεί τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα των 102 ίππων και 150 Nm ροπής, μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο.

Οι διαστάσεις του Q4 e-tron Sportback concept είναι ίδιες με αυτές του Q4 e-tron Sportback, και έτσι το μήκος αγγίζει τα 4,59 μέτρα, το πλάτος τα 1,9 μέτρα, το ύψος τα 1,61 μέτρο, ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2,77 μέτρα. Εξαιτίας του coupe σχεδιασμού του, ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι βελτιωμένος, με την Audi να ανακοινώνει ότι είναι Cd 0,28. Μέχρι τη μεσαία κολόνα, ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι ίδιος με το Q4 e-tron concept, με τη μόνη διαφορά στο εμπρός μέρος να εντοπίζεται στη νέα μάσκα. Στο πίσω μέρος βλέπουμε την έντονη κλίση της οροφής, τα υπερθεματισμένα ανάγλυφα φτερά και τον μεγάλο διαχύτη.