Η Renault ανακοίνωσε πως κατέγραψε απώλειες 7,292 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του έτους, καθώς η πανδημία εμπόδισε τις προσπάθειές της για την προγραμματισμένη ανάπτυξη του όγκου των πωλήσεων της.
Επίσης, η ζημιά επιβαρύνθηκε και από την αρνητική οικονομική κατάσταση του βασικού εταίρου της συμμαχίας, της Nissan. Οι λειτουργικές απώλειες του Renault Group, με βάση την επίδραση των ζημιών της Nissan, ήταν στα 2,01 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με τα λειτουργικά κέρδη των 1,5 δισ. ευρώ πέρσι. Τα έσοδα της περιόδου υποχώρησαν στα 18,43 δισ. ευρώ (-34,3%) από τα 28,05 δισ. ευρώ, με αρνητικό λειτουργικό περιθώριο στο 6,5%.
Η αρνητική συνεισφορά της Nissan αντιπροσώπευε τα 4,817 δισ. ζημίες στη Renault, πολύ περισσότερα από τις ζημιές 21 εκατ. ευρώ στην ίδια περίοδο πέρυσι, με την Nissan να προειδοποιεί πως αναμένει φέτος ζημιές 3,8 δισ. ευρώ και τις χαμηλότερες πωλήσεις της, την τελευταία δεκαετία.
Οι πωλήσεις της Renault μειώθηκαν κατά 34,9%, αποτέλεσμα που η εταιρεία αποδίδει κυρίως στην κρίση του κορωνοϊού. Η Renault, όπως και οι συνεργάτες της συμμαχίας Nissan και Mitsubishi, ξεκίνησε ένα σημαντικό πρόγραμμα ανάκαμψης το οποίο κόστισε σε μετρητά 6,375 δισ. δολάρια πρώτο εξάμηνο.
Αν και η κατάσταση είναι άνευ προηγουμένου αρνητική, δεν είναι η τελική, έχω κάθε εμπιστοσύνη στην ικανότητα της ομάδας για να έρθει η ανάκαμψη.
δήλωσε ο νέος CEO της Renault, Luca de Meo.
Η Renalt ανακοίνωσε ότι δεν μπορεί να προσφέρει αξιόπιστες εκτιμήσεις για το 2020 εν μέσω αβεβαιοτήτων, αλλά επιβεβαίωσε τους στόχους για την επίτευξη μείωσης του κόστους κατά 600 εκατ. ευρώ το 2020.