Στα τέλη του περασμένου έτους, αναφορές από τη Γερμανία έκαναν γνωστό ότι η Volkswagen αντιμετωπίζει “τεράστια” προβλήματα στο λογισμικό του ID.3, προβλήματα που όπως φάνηκε ανάγκασαν την γερμανική εταιρία να καθυστερήσει μερικούς μήνες το λανσάρισμα του μοντέλου, το οποίο έχει προγραμματιστεί να γίνει το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους.

Τα προβλήματα αυτά ήταν η αιτία να χάσει την θέση του ο Christian Senger, ο οποίος χρεώθηκε τα προβλήματα λογισμικού που παρουσιάστηκαν τόσο στο ID.3, όσο και στο νέο Golf.

Πριν δύο μήνες, η Volkswagen ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις του ID.3 θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, με την εταιρία να έχει λύσει μέχρι τότε τα περισσότερα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με το λογισμικό του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Αρχικά θα παραδοθούν τα 30.000 ID.3 1st Edition, ενώ αργότερα θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις και των υπολοίπων εκδόσεων.

1

Σήμερα διέρρευσε η παραπάνω φωτογραφία που δείχνει δεκάδες ID3 να είναι συνδεδεμένα με laptops, υποθέτοντας -λανθασμένα- ότι έτσι γίνεται η αναβάθμιση του λογισμικού του αυτοκινήτου. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Γερμανό Youtuber Chris Staffehl, ο οποίος είχε πρόσβαση στην περιοχή όπου βρίσκονται τα αυτοκίνητα, αυτό που βλέπουμε δεν είναι η ενημέρωση, αλλά η εγκατάσταση του αρχικού λογισμικού στα αυτοκίνητα που πρόκειται να παραδοθούν.

Η διαδικασία είναι αργή και επίπονη και περιλαμβάνει δύο φάσεις: στην πρώτη -η οποία διαρκεί επτά ώρες για να ολοκληρωθεί- το λογισμικό εγκαθίσταται χρησιμοποιώντας ένα USB flash drive και στην δεύτερη ο φορητός υπολογιστής ολοκληρώνει την εγκατάσταση του λογισμικού στο αυτοκίνητο.

Στον πάγκο μπροστά από τα οχήματα υπάρχουν κόκκινα και πράσινα φώτα. Εάν η εγκατάσταση είναι επιτυχής, τότε αυτό ανάβει πράσινο και το όχημα αποσυνδέεται και ακολουθούνται οι διαδικασίες για να παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του. Εάν γίνει κόκκινο, τότε η διαδικασία της εγκατάστασης έχει αποτύχει και πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή.

Οι εργασίες για την εγκατάσταση του λογισμικού εκτελούνται επί του παρόντος σε τρεις βάρδιες, καθεμία με 25 εξειδικευμένους εργαζόμενους και μερικούς βοηθούς. Σύμφωνα με τον Staffehl, περισσότερα από 1.000 αυτοκίνητα έχουν ήδη λάβει το λογισμικό, νούμερο -σύμφωνα με την Volkswagen- είναι 25% μεγαλύτερο από τον στόχο της.