Οι πωλήσεις των crate κινητήρων στην αγορά των Η.Π.Α ακμάζουν, χάρη -κυρίως- στον μεγάλο αριθμό γκαράζ που ζουν από την ανακατασκευή αυτοκινήτων, παλαιών και νέων.

Κάθε μια από τις American Big Three (GM, Ford, FCA) πωλούν crate κινητήρες, αλλά η GM κατέχει σίγουρα την κορυφή. Το 350 small-block, για παράδειγμα, πούλησε σχεδόν 270.000 μονάδες από την τελευταία έκδοση του, που κυκλοφόρησε το 2005. Και η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία δεν σκοπεύει να σταματήσει να το εξελίσσει.

Γι’αυτό και πρόσφατα παρουσίασε μια νέα έκδοση του κινητήρα, με την GM να περιγράφει την τελευταία έκδοση του 350 small-block ως εντελώς νέα. Όπως πιθανώς γνωρίζεις, το 350 αναφέρει στον κυβισμό του κινητήρα, ο οποίος είναι 350 κυβικές ίντσες, ήτοι 5,7 λίτρα. Ο νέος V8 διαθέτει -μεταξύ άλλων- νέο μπλοκ, με δυνατότητα μηχανικής αντλίας καυσίμου, νέα κυλινδροκεφαλή και block castings, σφυρήλατους χαλύβδινους στροφαλοφόρους άξονες, νέα καλύμματα βαλβίδων, νέο κάρτερ λαδιού και νέο κάλυμμα.

Ο νέος κινητήρας είναι ήδη διαθέσιμος σε αντιπροσώπους της GM και διατίθεται σε τρεις παραλλαγές. Ο Gen 1 είναι συμβατός με pickups, MPV και SUV κατασκευασμένα από το 1987 έως το 1995, o Gen 1e LD είναι για ελαφριά pickups από το 1996 έως το 2002, και ο Gen 1e HD αφορά βαρέα pickups από το 1996 έως το 2002.