Η Bugatti ξεκίνησε τις παραδόσεις της Divo

Σχετικά άρθρα

Πριν ακριβώς δύο χρόνια η Bugatti παρουσίασε στο περίπτερο της στο γρασίδι του Pebble Beach την Divo ή αλλιώς την Chiron με ένα νέο, άκρως αεροδυναμικό σώμα, που στοχεύει στο να παράγει μεγάλα ποσά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης.

Σήμερα, η γαλλική εταιρία έκανε γνωστό πως έχει ξεκινήσει η παραγωγή του μοντέλου, και είναι έτοιμη να παραδώσει τα πρώτα αυτοκίνητα στους εκλεκτούς πελάτες της.

Το όνομα Divo προέρχεται από τον Albert Divo, τον Γάλλο οδηγό αγώνων που κέρδισε δύο φορές το Targa Florio για λογαριασμό της Bugatti στα τέλη της δεκαετίας του 1920.

To μοντέλο βασίζεται στην Chiron, αλλά η Bugatti ήθελε να ενισχύσει τις ικανότητες χειρισμού του αυτοκινήτου και έτσι σχεδίασε ένα εντελώς νέο σώμα που διατηρεί μεν την παραδοσιακή μάσκα της εταιρίας, αλλά τα φωτιστικά σώματα είναι νέα και έχουν κατακόρυφο προσανατολισμό, ενώ οι πρόσθετοι αεραγωγοί βελτιώνουν τη ροή αέρα και την ψύξη των μηχανικών μερών και των φρένων.

Ακόμα, υπάρχει μεγάλο splitter στον μπροστά προφυλακτήρα, με την οροφή να είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να σχηματίζει έναν αεραγωγό NACA, προκειμένου να διοχετεύει περισσότερο αέρα στον W16 8,0-λίτρων quad-turbo κινητήρα.

Η πίσω αεροτομή είναι ενεργή, 23% μεγαλύτερη από αυτή της Chiron και μπορεί να λειτουργήσει και ως αερόφρενο, ενώ ο μεγάλος διαχύτης συμβάλει στο “βεντουζάρισμα” της Divo στον δρόμο. Επίσης νέα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, όπως και οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Όλες οι παραπάνω αλλαγές κάνουν το μοντέλο να παράγει 90 κιλά περισσότερα κάθετης αεροδυναμικής πίεσης σε σχέση με την Chiron, να παράγει έως 1,6 G στις στροφές και να χαρίζει μια αισθητά διαφορετική εμπειρία οδήγηση.

Η Divo διαθέτει λιγότερο ηχομονωτικό υλικό, έχει carbon κάλυμμα intercooler, ελαφρύτερες ζάντες, λιγότερες θήκες στο εσωτερικό και ελαφρύτερο ηχοσύστημα. Όλα αυτά συμβάλλουν στη μείωση του βάρους κατά 35 κιλά.

Μηχανικά, ο W16 8,0-λίτρων quad-turbo κινητήρας δεν έχει δεχτεί αλλαγές και αποδίδει 1.500 άλογα με 1.600 Nm ροπής. Ωστόσο οι αεροδυναμικές αλλαγές και το μειωμένο βάρος καθιστούν την Divo 8 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την Chiron στην πίστα δοκιμών του Nardo. Οι αεροδυναμικές αλλαγές, μειώνουν την τελική ταχύτητα της Divo στα “μόλις” 380 χλμ.

Η τιμή της Divo ορίζεται στα 5 εκατ. ευρώ, και θα κυκλοφορήσει σε άκρως περιορισμένο αριθμό 40 μονάδων, που όπως φαντάζεσαι όλες έχουν προπουληθεί.

Διάβασε ακόμα

Το “τελετουργικό” που ακολουθεί η Bugatti πριν την παράδοση της Divo στους ιδιοκτήτες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Bugatti Bolide είναι πιο γρήγορη από τα μονοθέσια της Formula 1

Η Bugatti ολοκλήρωσε τις δοκιμές της Bolide παραγωγής, με το αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά εντός πίστας να είναι γρηγορότερο από ένα μονοθέσιο...

Άκουσε τον V16 υβριδικό κινητήρα του νέου hypercar της Bugatti

Η Bugatti ξεκίνησε το teasing του νέου της hypercar που θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Ιούνιο, δίνοντας στη δημοσιότητα ένα video αλλά και φωτογραφίες του...

Η Bugatti Bolide έχει τα μεγαλύτερα carbon φρένα της Brembo

Η Bugatti Bolide είναι ένα κτήνος 1.600 ίππων, βάρους 1.450 κιλών και για να μπορεί να φρενάρει αποτελεσματικά η Brembo έχει κατασκευάσει τα μεγαλύτερα...