Το όνομα Delage αναβιώνει μετά από 70 χρόνια με το D12, ένα διθέσιο supercar που αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της Formula 1 και τα μαχητικά αεροσκάφη.
Διαθέτει καλύπτρα, carbon splitter και διαχύτη, μεγάλη πίσω αεροτομή, carbon ζάντες και LED φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό συναντάμε ένα ιδιαίτερο τιμόνι, τρεις οθόνες, carbon καθίσματα και ηχοσύστημα της Focal.
Κίνηση παίρνει από έναν ατμοσφαιρικό V12 7,6-λίτρων κινητήρα που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Υπάρχουν δύο εκδόσεις, οι GT και η Club, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρας να αποδίδει 1.004 άλογα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στην έκδοση GT αποδίδει 112 άλογα, αποδίδοντας συνδυαστικά 1.116 άλογα.
Στην έκδοση Club ο ηλεκτροκινητήρας είναι μικρότερος και ελαφρύτερος και αποδίδει 20 άλογα και βοηθά μόνο για οδήγηση στη κίνηση, στο παρκάρισμα και στην όπισθεν. Το Delage D12 Club αποδίδει 1.024 άλογα και ζυγίζει 1.310 κιλά, 90 κιλά λιγότερα από την GT έκδοση, το οποίο έχει βάρος 1.400 κιλών.
Στόχος της Delage με το D12 Club είναι να σημειώσει νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring Nordschleife.
Το αυτοκίνητο αναπτύσσεται από μια ομάδα τεχνικών με μεγάλη εμπειρία στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό, που συνολικά έχουν κατακτήσει 16 παγκόσμιους τίτλους στα πρωταθλήματα της FIA. Ανάμεσα σε αυτός βρίσκεται και ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 Jacques Villeneuve.
Το D12 θα περάσει στη παραγωγή το 2021 και θα κατασκευαστούν μόλις 30 μονάδες του με κόστος 2,3 εκατ. δολάρια.