Σύμφωνα με τον Bernd Osterloh, τον εκπρόσωπο των εργαζομένων της Volkswagen, ο γερμανικός κολοσσός μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει την Tesla στη παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2023.

Συγκεκριμένα ο Osterloh, σε δηλώσεις του στην Welt am Sonntag είπε:

Εάν η Tesla δημιουργήσει τρία εργοστάσια που θα μπορούν να παράγουν 300.000 με 500.000 αυτοκίνητα ετησίως το καθένα, τότε μιλάμε πως η παραγωγή της θα κυμαίνεται μεταξύ 900.000 και 1.500.000 αυτοκινήτων κάθε χρόνο. Θέλουμε και εμείς να επιτύχουμε το ίδιο νούμερο το αργότερο έως το 2023 αλλά και να το ξεπεράσουμε.

Το VW Group δηλώνει πεπεισμένο πως μπορεί να καταφέρει τον στόχο αυτό χάρη στην αρθρωτή πλατφόρμα MEB, πάνω στην οποία μπορούν να κατασκευαστούν πολλά μοντέλα των εταιριών του ομίλου.

1

Ο Osterloh μίλησε και για το λογισμικό της Tesla λέγοντας:

Το πλεονέκτημα της Tesla είναι πως έχει ήδη το λογισμικό και το χρησιμοποιεί για τη συλλογή δεδομένων, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο το λογισμικό της. Όταν εισάγουμε και εμείς στα αυτοκίνητά μας το δικό μας λογισμικό, τότε θα έχουμε πολύ περισσότερα δεδομένα από την Tesla σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το VW Group έχει αναθέσει στην Audi το τμήμα λογισμικού, με την εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους να συγκεντρώνει μια ομάδα περίπου 200 μηχανικών του VW Group που θα απαρτίσουν το Project Artemis.

Η Audi έχει αναλάβει πλέον και τα ηνία του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης του VW Group, όπως και την διαχείρισή του τμήματος Car.Software που συγκεντρώνει τις δραστηριότητες ανάπτυξης λογισμικού του VW Group.

2Διάβασε επίσης

Audi: Οι υπολογιστές και όχι τα άλογα είναι πλέον το σημαντικότερο

Στόχος της Volkswagen είναι έως το 2025, όλα τα αυτοκίνητα του Group να χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα λογισμικού, έτσι ώστε να μειωθεί δραστικά η πολυπλοκότητα. Με αυτήν την κίνηση, η VW θα επωφεληθεί και από τις οικονομίες κλίμακας ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η ανάπτυξη λογισμικού αυτοκινήτων κατά τουλάχιστον 60%.

Το Project Artemis, που θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία του Volkswagen Group, αλλά θα έχει επίσης την εξουσία να συνεργαστεί και με εξωτερικούς συνεργάτες, έχει ως στόχο να προσπεράσει στην Tesla, η οποία ηγείται σήμερα στον κλάδο του λογισμικού, με τον CEO της Audi, Markus Duesmann να δηλώνει πρόσφατα πως η Tesla είναι 2 χρόνια μπροστά από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, έχοντας σημαντικό τεχνολογικό προβάδισμα σε διάφορους τομείς.

Η τεχνική ανάπτυξη των αυτοκινήτων δεν οργανώνεται πλέον ανάλογα με το μέγεθος ενός οχήματος, αλλά από την ηλεκτρική και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική του.

Η ανάπτυξη ενός νέου αυτοκινήτου με τόσες πολλές νέες δυνατότητες είναι τόσο απαιτητική που πιθανότατα δεν έχει προηγούμενο,

δήλωσε ο Duesmann, εξηγώντας ότι τα premium μοντέλα θα διαφοροποιούνται πλέον ανάλογα με την υπολογιστική τους ισχύ και από το πως θα επεξεργάζονται τα δεδομένα που θα συλλέγουν οι αισθητήρες τους.