Εκτός από το Extreme E, αν όλα πάνε βάσει σχεδίου το 2022 θα δούμε ένα ακόμα πρωτάθλημα με ηλεκτρικά αγωνιστικά SUVs. O λόγος για τη νέα σειρά αγώνων SuperCharge, με τον Rob Armstrong να κρύβεται πίσω από το εν λόγω εγχείρημα.

Ο Armstrong διετέλεσε εμπορικός διευθυντής της ομάδας της Jaguar στη Formula 1, έχοντας στο πλευρό του τον Max Welti. Ο τελευταίος είχε υψηλόβαθμη θέση στην ομάδα της Sauber F1, ενώ παράλληλα ήταν επικεφαλής του αγωνιστικού προγράμματος της Lamborghini και του πρωταθλήματος A1 GP.

Στο πρωτάθλημα SuperCharge θα συμμετέχουν οκτώ ομάδες που θα τρέχουν με δύο αγωνιστικά. Κάθε αυτοκίνητο θα διαθέτει μια μπαταρία 40 kWh, που θα τροφοδοτεί ηλεκτρικούς κινητήρες και στους δύο άξονες του οχήματος, συνολικής απόδοσης περίπου 660 ίππων. Αυτό θα επιτρέψει στα αγωνιστικά crossovers να κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 2,5 δευτερόλεπτα.

Τα αγωνιστικά θα βασίζονται σε ένα τυποποιημένο σωληνωτό χωροδικτύωμα, με τις ομάδες να έχουν την ελευθερία να προσαρμόζουν το αμάξωμα. Οι ομάδες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να αναπτύξουν συστήματα μπαταριών, αλλά θα απαγορεύονται τεχνολογίες, όπως το launch control και το traction control.

Την πρώτη σεζόν θα διεξαχθούν οκτώ αγώνες, τρεις στην Ευρώπη, τρεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ένας στις Η.Π.Α. και ένας στη Μέση Ανατολή. Οι αγώνες θα γίνονται σε πάρκα και βιομηχανικές περιοχές, κοντά σε μεγάλες πόλεις και κάθε αγώνας θα περιλαμβάνει 15 ειδικές διαδρομές, μάξιμουμ έξι γύρων, σε μία μικρή πίστα μήκος μόλις 1 χλμ., με μικτή επιφάνεια. Μέρος της διαδρομής θα είναι και μία ράμπα για άλματα, όπως και ένας “γύρος τζόκερ”, όπως συμβαίνει στο πρωτάθλημα rallycross. Τα 16 αγωνιστικά θα χωρίζονται σε τέσσερα γκρουπ, θα υπάρχουν δύο ημιτελικοί και ένας τελικός.