Το Bosozoku είναι μια υποκουλτούρα των νέων της Ιαπωνίας , που σχετίζεται με “πειραγμένα” αυτοκίνητα και μηχανές, και μεταφράζεται ως η “φυλή χωρίς έλεγχο”. Η ταϊβανέζικη Innotech Performance Exhaust (iPE) θέλησε να παρουσιάσει μια εξάτμιση που να ακολουθεί αυτή την κουλτούρα για μια Porsche 911 GT3 RS.
Στην περιγραφή του video υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία, που αφορά τα επίπεδα θορύβου που έχουν θεσπιστεί και πρέπει να συμμορφώνονται οι πίστες ανά τον κόσμο, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
Η Laguna Seca είναι μια από τις πιο διάσημες πίστες αγώνων στον κόσμο, με μερικές εξαιρετικές στροφές, μερικές υπέροχες αλλαγές υψομέτρου και την Corkscrew – μία από τις πιο διάσημες στροφές σε όλα τα μηχανοκίνητα αθλήματα, μια στροφή που κατά κάποιον τρόπο καταφέρνει να συμπεριλάβει μια σχεδόν 90 μοιρών στροφή και στη συνέχεια μια άλλη.
Πριν από χρόνια, όταν κατασκευάστηκε η Laguna Seca, ήταν στη μέση του πουθενά. Αλλά η πίστα υπάρχει τώρα, και μπορείτε να μαντέψετε τι συνέβη. Καθώς τα σπίτια πλησιάζουν και πλησιάζουν στην πίστα, οι κάτοικοι άρχισαν να παραπονιούνται όλο και πιο έντονα για το θόρυβο, παρόλο που η πίστα ήταν εκεί πριν τα σπίτια. Τώρα, οι περισσότερες εκδηλώσεις στην πίστα δεν μπορούν να υπερβούν ένα συγκεκριμένο επίπεδο θορύβου.
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δημιούργησαν μια μικρή λύση για αυτό. Πολλοί από αυτούς συνδέουν σωλήνες ηχητικής εκτροπής στα συστήματα εξάτμισης που στέλνουν τον ήχο μακριά από τη συσκευή μέτρησης ντεσιμπέλ. Με άλλα λόγια, τα αυτοκίνητα εξακολουθούν να παράγουν την ίδια ποσότητα ήχου και την ίδια ισχύ με εκείνα που δεν θα είχαν το σωλήνα, αλλά – για παράδειγμα- εάν η συσκευή μέτρησης ήχου βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της πίστας, ο σωλήνας θα δείχνει προς τα δεξιά και η εκτροπή του θορύβου της εξάτμισης θα είναι στην αντίθετη κατεύθυνση.
Δεν είμαστε σίγουροι αν αυτό είναι έξυπνο, παράνομο, τρελό ή ανόητο, αλλά ότι είναι απολύτως ξεκαρδιστικό.