Από το περασμένο Αύγουστο η Bugatti έχει ξεκινήσει τις παραδόσεις της Divo και στις 4 Ιανουαρίου παρέλαβε ένας συλλέκτης την δικιά του. Αυτή του κόστισε περίπου 5,4 εκατομμύρια δολάρια, με τον ιδιοκτήτη να έχει επίσης τη συλλογή του την Bugatti Vision Gran Turismo, μια Chiron και μια Veyron Vitesse.

Η Divo μεταφέρθηκε αεροπορικώς απευθείας από το εργοστάσιο της Bugatti στο Molsheim της Γαλλίας, μέχρι το Λος Άντζελες της Καλιφόρνια, με την Bugatti να τοποθετεί στη “συσκευασία” και ένα μεγάλο carbon κουτί που περιείχε το κλειδί.

Να θυμίσω ότι το όνομα Divo προέρχεται από τον Albert Divo, τον Γάλλο οδηγό αγώνων που κέρδισε δύο φορές το Targa Florio για λογαριασμό της Bugatti στα τέλη της δεκαετίας του 1920. To μοντέλο βασίζεται στην Chiron, αλλά η Bugatti ήθελε να ενισχύσει τις ικανότητες χειρισμού του αυτοκινήτου

Έτσι, σχεδίασε ένα εντελώς νέο σώμα που διατηρεί μεν την παραδοσιακή μάσκα της εταιρίας, αλλά τα φωτιστικά σώματα είναι νέα και έχουν κατακόρυφο προσανατολισμό, ενώ οι πρόσθετοι αεραγωγοί βελτιώνουν τη ροή αέρα και την ψύξη των μηχανικών μερών και των φρένων.

Ακόμα, υπάρχει μεγάλο splitter στον μπροστά προφυλακτήρα, με την οροφή να είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να σχηματίζει έναν αεραγωγό NACA, προκειμένου να διοχετεύει περισσότερο αέρα στον W16 8,0-λίτρων quad-turbo κινητήρα.

Η πίσω αεροτομή είναι ενεργή, 23% μεγαλύτερη από αυτή της Chiron και μπορεί να λειτουργήσει και ως αερόφρενο, ενώ ο μεγάλος διαχύτης συμβάλει στο “βεντουζάρισμα” της Divo στον δρόμο. Επίσης νέα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, όπως και οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Όλες οι παραπάνω αλλαγές κάνουν το μοντέλο να παράγει 90 κιλά περισσότερα κάθετης αεροδυναμικής πίεσης σε σχέση με την Chiron, να παράγει έως 1,6 G στις στροφές και να χαρίζει μια αισθητά διαφορετική εμπειρία οδήγηση.

Μηχανικά, ο W16 8,0-λίτρων quad-turbo κινητήρας δεν έχει δεχτεί αλλαγές και αποδίδει 1.500 άλογα με 1.600 Nm ροπής. Ωστόσο οι αεροδυναμικές αλλαγές και το μειωμένο βάρος καθιστούν την Divo 8 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την Chiron στην πίστα δοκιμών του Nardo. Οι αεροδυναμικές αλλαγές, μειώνουν την τελική ταχύτητα της Divo στα “μόλις” 380 χλμ.