Η BMW Classic έχει αποκαταστήσει πλήρως την μοναδική M8 Ε31 Prototype, με την μεγαλύτερη πρόκληση να ήταν η αντικατάσταση του αγωνιστικού ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο είναι κατασκευασμένο από καουτσούκ, με την εσωτερική επένδυση αφρού να είχε αποσυντεθεί κατά το πέρασμα των ετών.

Η M8 Ε31 Prototype δημιουργήθηκε από μια ομάδα μηχανικών του τμήματος M της BMW στις αρχές της δεκαετίας του 1990 με στόχο τη δημιουργία ενός εξαιρετικά γρήγορου αυτοκίνητου που θα μπορούσε να σταθεί επάξια δίπλα από τα supercars της εποχής.

Ωστόσο η διοίκηση αποφάσισε να μην το περάσει στη παραγωγή, αφού έκρινε πως ήταν πολύ ακριβό, με την BMW να μην παρουσιάζει τότε το πρωτότυπο, διατηρώντας το κρυμμένο στα υπόγειά της, μέχρι το 2010, όπου και το παρουσίασε κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης.

Κάτω από το καπό του συναντάμε έναν μοναδικό V12 κινητήρα με διπλούς εκκεντροφόρους, χωρητικότητας 6.000 κ.εκ και απόδοσης 640 ίππων, εντυπωσιακό νούμερο για την εποχή. Απλά να σημειώσω πως τότε, η πιο ισχυρή έκδοση της 8-Series, η 850 CSi απέδιδε 381 άλογα.

Ο κινητήρας τοποθετήθηκε όσο γινόταν πιο πίσω και χαμηλά στο πλαίσιο προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή ισορροπία βάρους. Διαθέτει λίπανση ξηρού κάρτερ, με το δοχείο λαδιού να είναι τοποθετημένο στον χώρο αποσκευών, ενώ οι γραμμές λαδιού διατρέχουν την οροφή επειδή δεν υπήρχε αρκετός χώρος στον χώρο του κινητήρα.