To 2010 η SRT -το όνομα της εταιρίας που είχε επιλέξει η Dodge για την πώληση της Viper– έβγαλε στην παραγωγή την έκδοση δρόμου ACR, με την αντίστοιχη αγωνιστική να ονομάζεται ACR-X. Με την ACR η Dodge έδειχνε τις ικανότητες του αυτοκινήτου στις πίστες, ενώ παράλληλα θέλησε να τιμήσει το τέλος της παραγωγής της δεύτερης γενιάς της Viper. Ταυτόχρονα “γέμισε” το κενό από το τέλος παραγωγής του αυτοκινήτου μέχρι την κυκλοφορία της νέας γενιάς του αυτοκινήτου.

Σήμερα βλέπουμε μια Viper SRT10 ACR του 2009 να βγαίνει στην επόμενη δημοπρασία του οίκου Mecum, με το αυτοκίνητο να έχει διανύσει μόλις 930 μίλια (1.497 χλμ.), ενώ δεν υπάρχει επιθυμητή τιμή πώλησης. Αυτό σημαίνει ότι όποιος κάνει την υψηλότερη προσφορά θα προσθέσει στο γκαράζ του ένας εξαιρετικά ικανό αυτοκίνητο. Εκτιμάται πως θα πουληθεί σε μια τιμή μεταξύ 125.000 και 150.000 δολαρίων.

Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ο 8,4-λίτρων ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 600 άλογα και 760 Nm ροπής. Το αεροδυναμικό πακέτο του αυτοκινήτου είναι ικανό να παράγει 453 κιλά κάθετης δύναμης, όταν η Viper SRT10 ACR κινείται με 240 χλμ/ώρα.

Γι’αυτό, το 2011, η Viper SRT10 ACR είχε κάνει το απόλυτο ρεκόρ για αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 7 λεπτά και 12,13 δευτ., ενώ η ACR-X ήταν ακόμα πιο γρήγορη καθώς ολοκλήρωσε έναν γύρο στην Πράσινη Κόλαση σε 7 λεπτά και 3,058 δευτ.