Η BMW έχει πάει για ακόμη μια φορά στη πίστα του Nurburgring την ακραία έκδοση της M3 και της M4. Τα αυτοκίνητα διαθέτουν μεγαλύτερο μπροστινό splitter, νέες ζάντες, μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, μεγαλύτερο πίσω διαχύτη και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.
Χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών θα ζυγίζουν λιγότερο από τις Competition εκδόσεις, με τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα να αποδίδει περισσότερα από 510 άλογα και να συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η συγκεκριμένη έκδοση θα ονομαστεί είτε CSL είτε Evo Sport και αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2022, με την παραγωγή της να είναι περιορισμένη.