Την περασμένη Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου, η Acura πήγε στην πίστα του Long Beach, η χάραξη της οποίας χρησιμοποιεί τους δημόσιους δρόμους της πόλης, και έκανε ρεκόρ χρόνου για αυτοκίνητο παραγωγής. Το αυτοκίνητο που κατέχει το ρεκόρ είναι -φυσικά- το νέο NSX Type S, το οποίο σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1 λεπτό και 32,784 δευτ., ήτοι σχεδόν τρία δευτερόλεπτα ταχύτερα από το προηγούμενο ρεκόρ. Αυτό είχε γίνει το 2019, με οδηγό τον Peter Cunningham, οδηγώντας το “απλό” NSX, και είχε σημειώσει χρόνο 1 λεπτό και 35,663 δευτ.
Το NSX Type S που έκανε το νέο ρεκόρ ήταν βαμμένο στο μπλε Long Beach Blue χρώμα και πίσω από το τιμόνι κάθισε ο Ricky Taylor, πρωταθλητής στο πρωτάθλημα πρωτοτύπων του IMSA. To νέο NSX Typer S παρουσιάστηκε στα μέσα του περασμένου μήνα, κάνοντας γνωστό ότι η παραγωγή του θα περιοριστεί σε 350 μονάδες, και όλα έγιναν sold-out, με το τελευταίο να έχει προγραμματιστεί ότι θα βγει από το εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρίας τον Δεκέμβριο 2022.
Μηχανικά το υβριδικό supercar κινείται με έναν 3,5 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα, σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτροκινητήρες (ένας στον πίσω άξονα και δύο στον εμπρός), με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 608 άλογα και 667 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι η Honda αύξησε την απόδοση του μοντέλου κατά 27 άλογα και 22 Nm ροπής, σε σχέση με το “απλό” NSX.
Η αύξηση της απόδοσης επιτεύχθηκε χάρη στα νέα turbos, προερχόμενα από το αγωνιστικό NSX GT3 Evo, τα οποία λειτουργούν με αυξημένη πίεση στα 16,1 psi (+5,6%), ή 1,1 bar. Επιπλέον, υπάρχουν νέα μπεκ ψεκασμού (με 25% αυξημένη ροή) και νέα intercoolers, κάνοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να αποδίδει 527 ίππους 600 Nm.