Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τότε που ο Elon Musk παρουσίασε το Semi της Tesla, δίνοντας την υπόσχεση ότι οι μπαταρίες του μεγάλου τράκτορα της εταιρείας θα επαναφορτίζονται σε μόλις 30 λεπτά.

Με την παραγωγή και την κυκλοφορία του Semi να απέχει λίγους μήνες, η Tesla ολοκληρώνει την ανάπτυξη και την εγκατάσταση του πρώτου Megacharger σταθμού φόρτισης, στο Gigafactory της στη Νεβάδα.

Το Semi θα διαθέτει πολύ μεγαλύτερη μπαταρία από τα επιβατικά μοντέλα της Tesla, ενώ η ανάγκη των φορτηγών να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις από τα οικογενειακά αυτοκίνητα, κάνει το εκτεταμένο δίκτυο των Supercharger σταθμών λιγότερο δελεαστικό. Γι’αυτό, χρειάζονται πολύ μεγαλύτερους φορτιστές, τους Megachargers. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Megachargers φορτιστές θα μπορούν να επαναφορτίζουν τα Semis με ισχύ 1 MW, και θα μπορούν να παρέχουν μια αυτονομία 400 μιλίων (643 χλμ) σε μόλις 30 λεπτά.

Περιμένοντας όλα τα παραπάνω να επιβεβαιωθούν, ο σημαντικότερος λόγος της καθυστέρησης της κυκλοφορίας του φορτηγού είναι το γεγονός πως η Tesla θέλει να τοποθετήσει στο Semi τις νέες 4680 μπαταρίες της, που όπως το powertrain του οχήματος θα κατασκευάζονται στο Gigafactory της Νεβάδα, ενώ η συναρμολόγηση του θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της Tesla στο Ώστιν.

Ο Elon Musk έχει κάνει γνωστό πως το φορτηγό της Tesla θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία από ότι αρχικά είχε ανακοινωθεί. Συγκεκριμένα η αυτονομία θα αγγίζει τα 600 μίλια (966 χλμ), 160+ χλμ περισσότερα από την αρχική ανακοίνωση της εταιρείας των 500 μιλίων.

Το φορτηγό της Tesla είναι πολύ γρήγορο στην επιτάχυνση, μιας και είναι σε θέση να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 5 δευτερόλεπτα όταν δεν κουβάλα καρότσα, ενώ όταν ρυμουλκεί φορτίο 36.290 κιλών θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε 20 δευτερόλεπτα. Τέλος, θα μπορεί να ανέβει ανηφόρα κλίσης 5% με σταθερή ταχύτητα 105 χλμ/ώρα. Η τιμή του θα ξεκινά από τις 150.000 δολάρια.