Η Ferrari παρουσίασε σήμερα την BR20, την πιο πρόσφατη προσθήκη στις μοναδικές της δημιουργίες, με το αυτοκίνητο να είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές ενός πελάτη της ιταλικής εταιρίας και σχεδιασμένο ως μια ξεκάθαρη έκφραση των δικών του μοναδικών απαιτήσεων.

Το BR20 είναι ένα διθέσιο κουπέ μοντέλο, που αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα GTC4Lusso, ενώ η φιλοσοφία και η στιλιστική του προσέγγιση παραπέμπει στα υπέροχα κουπέ της Ferrari των δεκαετιών του 1950 και του 1960, χωρίς την παραμικρή νότα νοσταλγίας. Αντίθετα, καταφέρνει να συνδυάσει τη διαχρονική κομψότητα με τον μυώδη σπορ χαρακτήρα, ενσωματώνοντας αβίαστα στιλιστικά θέματα μερικών εκ των πιο εμβληματικών 12κύλινδρων μοντέλων στην ιστορία της Ferrari, συμπεριλαμβανομένων των 410 SA και 500 Superfast.

Τα δύο πίσω καθίσματα της GTC4Lusso αφαιρέθηκαν για να προσθέσουν επιπλέον δυναμισμό στο εξαιρετικά κομψό τελείωμα του BR20. Το νέο αυτοκίνητο είναι σχεδόν 76 χλστ. μακρύτερο από το αυτοκίνητο που βασίζεται, με το επιπλέον μήκος να προέρχεται από τον πίσω πρόβολο, που έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί μια σιλουέτα που τονίζει όμορφα τις αναλογίες του.

Ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της διαδικασίας σχεδιασμού για αυτό το one-off αυτοκίνητο, ήταν η ριζική τροποποίηση που έγινε στον όγκο της καμπίνας. Αυτό με τη σειρά του έδωσε στην ομάδα σχεδιασμού, με επικεφαλής τον Flavio Manzoni, την ελευθερία να συλλάβει τις αναλογίες που τελικά παρήγαγαν ένα ισχυρό αλλά και στιλιστικά συνεκτικό εξωτερικό σύνολο.

Σε σύγκριση με τη GTC4Lusso, το BR20 διαθέτει μικρότερα εμπρός φωτιστικά σώματα, που δεν εκτείνονται τόσο ψηλά στα φτερά, πιο φαρδιά εισαγωγή αέρα και λεπτά φώτα ημέρας. Η ιδιαίτερη σχεδίαση των μαρσπιέ, τα οποία αναμειγνύονται στο χρωμιωμένο ένθετο του φτερού κάτω από το λογότυπο της Ferrari, δίνει σε ολόκληρο το αυτοκίνητο μια ασυνήθιστη εμφάνιση, όταν το βλέπεις από το πλάι.

Η Ferrari δεν δίνει πληροφορίες σχετικά με τον κινητήρα που υπάρχει κάτω από το μακρύ καπό, αλλά υποθέτουμε ότι είναι ο ίδιος ατμοσφαιρικός 6,3-λίτρων V12 κινητήρας, που υπάρχει στην GTC4Lusso, απόδοσης 690 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και 697 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ.

Να σημειωθεί ότι αυτό δεν είναι το νέο Icona μοντέλο που ετοιμάζει η Ferrari, καθώς αυτό λέγεται ότι θα βασίζεται στην LaFerrari Aperta.