Μπορεί να μην είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που έχουν φορέσει το λογότυπο της Mustang, αλλά η σπανιότητα της Mustang SVT Cobra R την κάνει αρκετά ποθητή για πολλούς. Μια από τις 300 που κατασκεύασε η Ford αναζητά νέο ιδιοκτήτη, με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να έχει διανύσει από το 2000 μέχρι σήμερα μόλις 3.065 χλμ.

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην αυγή του millennium και άλλαξε τον ρου της ιστορίας για τις γρήγορες Mustang. Για την ακρίβεια, ήταν η ταχύτερη στα –τότε- 35 χρόνια παραγωγής. Η λίστα των βελτιώσεων; Περισσότερο καταιγισμός. Ενισχύσεις στο σασί, αμορτισέρ της Bilstein με ελατήρια Eibach, φρένα από τη Brembo, κλιματισμός-ηχοσύστημα-μόνωση-πίσω κάθισμα-υδραυλική υποβοήθηση τιμονιού στον κάδο απορριμμάτων, πλευρικές απολήξεις εξάτμισης από την Borla, εμπρός splitter και πίσω spoiler κατευθείαν από την αεροδυναμική σήραγγα.

Καμία αναβάθμιση δεν μπορούσε να συγκριθεί, όμως, με την επανάσταση στον πίσω άξονα. Εκεί υπήρχαν αλουμινένια διπλά ψαλίδια, κάτι που μέχρι το λανσάρισμα της τελευταίας Mustang δεν ίσχυε, καθώς υπήρχε σταθερός άξονας. Η Cobra R είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση 20 χρόνια πριν και κατάφερε να επαναφέρει στον χάρτη των οδηγικών συγκινήσεων το όνομα “Mustang”.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο Triton 5,4-λίτρων V8 κινητήρας, απόδοσης 385 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο Tremec T-56. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 1.650 κιλά. Και αυτά μετά από εκτεταμένη δίαιτα.

Έτσι, για το 0-100 χλμ/ώρα χρειαζόταν 4,8 δευτ. και 10,81 δευτ. για το 0-160 χλμ/ώρα, ενώ το 400άρι το ολοκληρώνει σε 13,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 274 χλμ/ώρα.

Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, απομένουν 26 ώρες μέχρι να ολοκληρωθεί η πώληση και το αυτοκίνητο έχει ήδη πιάσει τα 80.000 δολάρια. Αντίστοιχο παράδειγμα στο παρελθόν, πουλήθηκε για 85.000 δολάρια.