Η αγορά της Αμερικής για την Subaru είναι ένας εντελώς άλλος “πλανήτης”, σε σύγκριση με την Ευρώπη. Τα νούμερα είναι αδιαμφισβήτητα, καθώς η ιαπωνική εταιρία πουλά μηνιαίως περίπου 65.000 με 70.000 αυτοκίνητα στην Αμερική, όταν στην Ευρώπη με τα βίας κυκλοφορούν 30.000 νέα Subaru ετησίως!

Οι Αμερικάνοι αγοραστές αυτοκινήτων βλέπουν τους εκθεσιακούς χώρους των αντιπροσώπων σαν super market, καθώς αν τους αρέσει κάτι θέλουν να έχουν την δυνατότητα να το αγοράσουν άμεσα, χωρίς μεγάλη αναμονή. Η Subaru, όμως, επί του παρόντος έχει μια λίστα 45.000 παραγγελιών σε αναμονή στις ΗΠΑ, και κάθε μήνα προσθέτονται 10.000 παραγγελίες που δεν μπορούν να εκπληρωθούν άμεσα.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία παλεύει να αντιμετωπίσει τα προβλήματα με την αλυσίδα εφοδιασμού, που προκαλούνται σε μεγάλο βαθμό από την έλλειψη ημιαγωγών, με την Subaru να είναι και αυτή μια εταιρία που αναγκάστηκε να κλείσει τα εργοστάσια της για ημέρες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Tomomi Nakamura, δήλωσε ότι μπορεί να χρειαστεί ένας χρόνος για να έχει η εταιρία απόθεμα στα επίπεδα προ κρίσης, με τη Subaru να έχει συνήθως ένα απόθεμα που καλύπτει 45 ημέρες προμήθειας αυτοκινήτων. Ωστόσο, η εταιρεία λειτουργεί επί του παρόντος με απόθεμα προμήθειας για μόλις πέντε ημέρες.

Ο συνδυασμός της πανδημίας της Covid-19 και των προβλημάτων εφοδιασμού ημιαγωγών έβαλε τέλος στη μακροχρόνια επιτυχία της Subaru στη Βόρεια Αμερική. Η εταιρεία είχε 11 συναπτά έτη ρεκόρ πωλήσεων στις ΗΠΑ, έως το 2019, και αυτό θα συνεχιζόταν, αν δεν είχαμε τις συνθήκες που επικρατούν εδώ και περίπου 20 μήνες.

Το 2020, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 13% και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι χαμηλότερες και φέτος. Εάν συμβεί αυτό, η Subaru θα έχει υποστεί την πρώτη συνεχόμενη πτώση των πωλήσεών της μετά από σχεδόν 30 χρόνια.