Mercedes-Benz EQS SUV

Σχετικά άρθρα

Έναν χρόνο μετά τη παρουσίαση της EQS η Mercedes παρουσιάζει σήμερα την EQS SUV. Και αυτή βασίζεται στην αλουμινένια πλατφόρμα Electric Vehicle Architecture (EVA), με το μήκος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 5,13 μέτρα, το πλάτος τα 1,955 μέτρα, το ύψος τα 1,727 μέτρα και το μεταξόνιο τα 3,21 μέτρα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV αυτοκίνητο προσφέρει αυτονομία έως και 660 χλμ ανά φόρτιση και είναι διαθέσιμο αρχικά σε τρεις εκδόσεις, τις EQS 450+, EQS 450 4Matic και EQS 580 4MATIC+. Η EQS 450+ αποδίδει 360 άλογα με 568 Nm ροπής, η δεύτερη 360 άλογα με 800 Nm ροπής και η τρίτη 544 άλογα με 858 Nm ροπής.

Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 107,8 kwh και διαθέτει αρχιτεκτονική 400 Volt. Σύμφωνα με την εταιρία, κατά τη φόρτιση η μπαταρία διατηρεί πάντα τη βέλτιστη θερμοκρασία.

Υπάρχουν τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Electric, Comfort, Sport και Individual), ενεργή αερανάρτηση, με τις μπαταρίες να υποστηρίζουν ταχυφόρτιση έως 200 kW, κάτι που σημαίνει πως σε 15 λεπτά φόρτισης η EQS SUV αποκτά αυτονομία 250 χλμ. Υπάρχει ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW, με την λειτουργία “ECO Charging” να μειώνει τον ρυθμό φόρτισης έτσι ώστε να μειώνεται η φθορά και η γήρανση της μπαταρίας λόγω της ταχυφόρτισης.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η 56″ (1,41 μέτρων) καμπυλωτή οθόνη που καλύπτει όλο το ταμπλό. Ονομάζεται MBUX Hyperscreen και αποτελείται από τρεις οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων (12,3″), μια στο κέντρο του ταμπλό (17,7″) και μια στη πλευρά του συνοδηγού (12,3″) και είναι τοποθετημένες στο ίδιο πλαίσιο/ταμπλό, όπου υπάρχουν και δύο αεραγωγοί.

Στις βασικές εκδόσεις θα υπάρχει μια οθόνη 12,3″ για τον πίνακα οργάνων και μια οθόνη 12,8″ για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επίσης υπάρχει head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και δύο οθόνες 12,3″ στις πλάτες των μπροστά καθισμάτων

Η MBUX Hyperscreen διαθέτει επεξεργαστή με 8 πυρήνες, 24 GB μνήμης RAM και απτική ανατροφοδότηση, με την εταιρία να τοποθετεί φίλτρο αέρα HEPA που φιλτράρει τον εξωτερικό αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα.

Οι οθόνες στο κέντρο και του συνοδηγού είναι τεχνολογίας OLED, με το πλαίσιο που είναι τοποθετημένες να είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο προκειμένου να μειώνονται οι αντανακλάσεις, αλλά και να καθαρίζεται εύκολα.

Περιμετρικά του υπάρχει κρυφός φωτισμός, με το λειτουργικό σύστημα της MBUX Hyperscreen να κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης, μαθαίνοντας τις προτιμήσεις του εκάστοτε χρήστη.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Mercedes ανακαλεί 11.676 AMG GT 4-Door, CLS, E-Class, E-Class Coupe και E-Class Cabriolet

Η Mercedes-Benz ανακαλεί 11.676 AMG GT 4-Door, CLS, E-Class, E-Class Coupe και E-Class Cabriolet επειδή η λειτουργία προειδοποίησης εξόδου, η οποία προειδοποιεί τους επιβάτες...

Ανάκληση υπ’αριθμόν 26 για την Mercedes S-Class

Για 26η φορά η Mercedes-Benz ανακαλεί κάποιες νέας γενιάς S-Class για να επιδιορθώσει ένα κατασκευαστικό ελάττωμα. Αυτή τη φορά η ανάκληση αφορά 1.822 δεξιοτίμονς S-Class...

Πολύ κακή επίδοση το Mercedes EQS SUV στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Mercedes EQS SUV δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το αυτοκίνητο να καταφέρνει να περάσει με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία με μέγιστη ταχύτητα...

Η Mercedes-Benz πιάστηκε ξανά να κάνει χρήση παράνομων λογισμικών. Ανακαλεί 11.853 GLC

Η Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών (KBA) εντόπισε πως η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί ξανά παράνομα λογισμικά προκειμένου να χειραγωγήσει τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων της. Συγκεκριμένα,...