Η Mercedes-Benz επεκτείνει την ανάκληση των ML-Class, GL-Class και R-Class, παραγωγής 2004-2015 επειδή ενδέχεται η λειτουργία του ενισχυτή δύναμης πέδησης να επηρεάζεται από προχωρημένη διάβρωση στα σημεία ένωσης του περιβλήματος.

Συνολικά επηρεάζονται σχεδόν 1 εκατ. αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, με τα 4.272 να βρίσκονται στην Ελλάδα, τα περίπου 70.000 στη Γερμανία και τα 292.287 στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την εταιρία, μετά τη λειτουργία του οχήματος για μεγάλο διάστημα και σε συνδυασμό με αυξημένη έκθεση σε νερό, η παραπάνω διάβρωση θα μπορούσε να προκαλέσει έλλειψη στεγανότητας στον ενισχυτή δύναμης πέδησης, η οποία με τη σειρά της θα οδηγούσε σε μείωση της ενίσχυσης δύναμης πέδησης.

Κατά συνέπεια, θα αυξάνονταν οι δυνάμεις ενεργοποίησης του πεντάλ φρένου που απαιτούνται για την επιβράδυνση του οχήματος, καθώς και η απόσταση πέδησης. Αυτό θα μπορούσε να συνοδεύεται από έντονους συριγμούς ή θορύβους ροής αέρα κατά το πάτημα του φρένου.

Επιπλέον, σε περίπτωση πολύ σοβαρής διάβρωσης, δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς η πιθανότητα, σε κάποιον έντονο ή απότομο ελιγμό πέδησης, να προκληθεί μηχανική βλάβη στον ενισχυτή δύναμης πέδησης, με αποτέλεσμα να διακοπεί η σύνδεση μεταξύ του πεντάλ φρένου και του συστήματος πέδησης.

Σε αυτή την περίπτωση δεν θα ήταν εφικτή η πέδηση του οχήματος μέσω των κυρίων φρένων, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο ατυχήματος ή/και τραυματισμού.

Η εταιρία λέει πως εάν ένα αυτοκίνητο έχει διάβρωση στον ενισχυτή των φρένων, μπορεί κατά το πάτημα του πεντάλ να έχει διαφορετική, πιο μαλακή, αίσθηση από την κανονική, ενώ θα ακούγεται ένα σφύριγμα όταν ο οδηγός πατά το πεντάλ του φρένου.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να επισκεφθούν τον πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Mercedes-Benz, προκειμένου να ελεγχθεί ο ενισχυτής δύναμης πέδησης και, ανάλογα με το αποτέλεσμα του ελέγχου, εάν χρειαστεί θα αντικατασταθεί, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.