Η Gordon Murray Automotive (GMA) προσφέρει τα T.50 και T.33 που παίρνουν κίνηση από V12 3,9-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλά ο Phillip Lee, CEO του Gordon Murray Group, παραδέχτηκε πρόσφατα ότι η ομάδα έρευνας και ανάπτυξης της GMA εργάζεται ήδη σε διάφορα ηλεκτροκίνητα κινητήρια σύνολα, διερευνώντας αρκετές ιδέες για την αναζήτηση της καλύτερης λύσης ηλεκτροκίνησης για τον κατασκευαστή.

Τελικά θα καταλήξουμε όλοι στην ηλεκτροκίνηση. Νομίζω ότι αυτό θα είναι το τελικό σημείο και ο λόγος είναι επειδή η νομοθεσία θα υπαγορεύσει το που θα πάμε όλοι.

Για την GMA, αυτό είναι κάτι πάνω στο οποίο εργαζόμαστε, με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Gordon Murray Technologies να εργάζεται πάνω σε διαφορετικούς τύπους κινητήρων: υβριδικών, ηλεκτρικών, υδρογόνου, με εναλλακτικά καύσιμα. Εξετάζουμε τα πάντα για να δούμε που βρίσκεται ο οδικός χάρτης,

είπε ο Lee, προσθέτοντας πως ανεξαρτήτως κινητήρων το βασικό χαρακτηριστικό των μοντέλων της GMA θα είναι το μικρό βάρος καθώς η εταιρία θέλει να διατηρήσει το “συναίσθημα”.

Η εταιρία τους περασμένους μήνες ανακοίνωσε πως αναπτύσσει δύο ηλεκτρικά SUV που θα αλλάξουν τον τρόπο που σκέφτεται κάποιος σε ότι έχει να κάνει το λεγόμενο άγχος της αυτονομίας και τη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος.

Το ένα από τα δύο SUV θα πωλείται με τα σήματα της Gordon Murray Automotive, ενώ το άλλο από κάποια άλλη εταιρία, η ταυτότητα της οποίας δεν αποκαλύπτεται για την ώρα. Το SUV μοντέλο της GMA θα ζυγίζει μεταξύ 1.100 και 1.200 κιλών, και θα μπορεί να μεταφέρει έως 4 επιβάτες με τις αποσκευές τους, με τις μπαταρίες να είναι το κλειδί για τη μείωση του βάρους.

Ο Murray δήλωσε πως η μπαταρία του θα είναι εξαιρετικά συμπαγής, με μεγάλη ενεργειακή πυκνότητα, διαθέτοντας ένα σύστημα ψύξης υψηλής τεχνολογίας ικανό να χειρίζεται ακραίες θερμοκρασίας. Η μπαταρία θα είναι τοποθετημένη σε ένα άκαμπτο i-Case, που θα επιτρέπει τη συντήρησή της, ενώ παράλληλα θα αποτελεί μέρος της δομής του αυτοκινήτου.

Σε αντίθεση με τα πανάκριβα T.50 και T.33, τα SUV θα έχουν τιμή ώστε να είναι προσβάσιμα σε περισσότερους. Τα SUVs θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα, εξελιγμένη από την Gordon Murray Design και αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα.