Όταν πριν ένα χρόνο παρουσιάστηκε το Jogger, το νέο μοντέλο της Dacia έγινε διαθέσιμο με τρία μηχανικά σύνολα, αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης. Στη βάση, σε μερικές αγορές υπάρχει ο SCe 65, ήτοι ένας 1.000άρης ατμοσφαιρικός, απόδοσης 65 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Στη χώρα μας, η γκάμα του μοντέλου ξεκινά με τον TCe 110, ήτοι τον 1.000άρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 110 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς και ένα αυτόματο CVT αυτόματο κιβώτιο. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό και χάρη στο μπλοκ αλουμινίου, ο κινητήρας αυτός επιτυγχάνει μείωση του βάρους του. Με ροπή 200 Nm στις 2.900σ.α.λ., είναι, αυτή τη στιγμή, ο πιο ισχυρός κινητήρας στη γκάμα του Jogger.

Τέλος, υπάρχει ο ECO-G 100, ήτοι ένας 1.000άρης κινητήρας με bi-fuel σύστημα και καύση υγραερίου, απόδοσης 100 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η μικτή κατανάλωση (σε WLTP) ξεκινά από τα 7,6 λίτρα/100 χλμ. (με 121 γρ. CO2/χλμ). Επιπλέον, η έκδοση με το υγραέριο επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία έως 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων,

Ωστόσο, από την αρχή είχε γίνει γνωστό ότι η ρουμάνικη εταιρία θα προσφέρει στο εξαιρετικά ευέλικτο και ευρύχωρο μοντέλο της με ένα υβριδικό σύνολο. Πιο συγκεκριμένα, στην έκθεση του Παρισιού -η οποία ανοίγει τις πύλες της σε 10 ημέρες- η Dacia θα παρουσιάσει το Jogger Hybrid.

Αυτό θα είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Dacia, με το Jogger να αποκτά το γνωστό υβριδικό σύστημα μετάδοσης της Renault. Η Dacia αποκαλεί το σύνολο Hybrid 140, και -προς το παρόν- δεν δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό.

Δύο είναι τα διαθέσιμα σύνολα του γαλλικού Ομίλου που αποδίδουν 140 άλογα, όπως προϊδεάζει το όνομα της έκδοσης του Jogger. Το πρώτο είναι ο micro-hybrid κινητήρας 1.3 TCe 140, όπως χαρακτηριστικά ονομάζει η Renault την mild-hybrid τεχνολογία. Αυτός βασίζεται στον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo αμέσου ψεκασμού 1.3 TCe, και συνδυάζεται με ένα σύστημα εναλλάκτη και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12V, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.

Η απόδοση του είναι 140 άλογα και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 έως τις 3.500 σ.α.λ.. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός 7τάχυτου – αποκλειστικά- αυτόματου EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ωστόσο, υπάρχει και το πλήρως υβριδικό σύνολο που συναντάμε στα Clio E-Tech Hybrid και Captur E-Tech Hybrid.

Το εν λόγω σύνολο συνδυάζει τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα, που θα αποδίδουν συνδυαστικά 140 άλογα. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 1,2 kWh και θα μπορεί να κινηθεί έως και στο 80% του αστικού κύκλου μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, πιάνοντας ταχύτητα έως 75 χλμ/ώρα.

Εκτός από την υβριδική έκδοση του Jogger, η Dacia θα έχει στο περίπτερο της μια νέα ειδική έκδοση για το Duster, με την ονομασία Mat Edition. Οι παραγγελίες του θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2022, με την Dacia να μην έχει δημοσιεύσει ακόμα φωτογραφίες, αλλά ανακοίνωσε ότι το μοντέλο θα διακρίνεται από αποκλειστικό χρώμα αμαξώματος και θα έρχεται στάνταρ με όλο τον διαθέσιμο εξοπλισμό. Γνωρίζουμε επίσης ότι θα εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων TCe 150, απόδοσης 150 ίππων, που θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC.