Έναν μήνα μετά τη παρουσίαση της έβδομης γενιάς της Mustang, o Ed Krenz, ο επικεφαλής μηχανικός της Mustang, δήλωσε πως θα είναι πολύ πιο δύσκολο η νέα Mustang να βελτιωθεί σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές.
Όπως συμβαίνει και με τη νέα Corvette, ο Krenz εξήγησε πως αυτό οφείλεται στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική Fully-Networked Vehicle (FNV) που χρησιμοποιεί το νέο αυτοκίνητο, λέγοντας πως επειδή το σύστημα υποστηρίζει μεταξύ άλλων over-the-air ενημερώσεις λογισμικού, περιπλέκει το έργο της βελτίωσης της ECU.
Ο Krenz σημείωσε ότι το ηλεκτρικό σύστημα της Mustang είναι κρυπτογραφημένο και είναι προγραμματισμένο να σβήνει εάν εντοπίσει αυτό που αναφέρεται ως “σπάσιμο”. Εάν συμβεί αυτό, είτε απενεργοποιείται εντελώς, είτε απενεργοποιεί ορισμένα στοιχεία ή λειτουργίες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες της νέας Mustang δεν θα μπορούν να βελτιώσουν τα αυτοκίνητά τους. Η Ford είναι ανοιχτή στην ιδέα να αφήσει τις αξιόπιστες εταιρείες συντονισμού -όπως η Shelby για παράδειγμα- να βελτιώσουν το αυτοκίνητο.