Η Mahindra παρουσίασε τα Global Pik Up Concept και Thar.e Concept, με το πρώτο να περνά στη παραγωγή το 2025 και να τοποθετείται απέναντι από τα Ford Ranger, Toyota Hilux, VW Amarok και τα υπόλοιπα pickup της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Θα πωλείται στις αγορές της Αυστραλίας, της Νοτίου Αφρικής, της Νέας Ζηλανδίας, της Μέσης Ανατολής, της Λατινικής Αμερικής, της Ινδίας και στην περιοχή της Ένωσης Χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας (Βιετνάμ,
Ινδονησία, Καμπότζη, Λάος, Μαλαισία, Μπρουνέι, Μιανμάρ, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη και Φιλιππίνες).
Το pickup θα βασίζεται στο πλαίσιο τύπου σκάλας του Scorpio N και κίνηση θα παίρνει από έναν νέο αλουμινένιο diesel κινητήρα που θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και με χειροκίνητο ή αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο.
Το Thar.e Concept από την άλλη, μας δείχνει ένα εκτός δρόμου ηλεκτρικό όχημα που θα βγει και αυτό στην αγορά και θα προσφέρεται σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις. Έχει boxy σχεδιασμό, με την απόσταση απο το έδαφος να είναι στα 30 εκατοστά, με τις μπαταρίες να είναι τοποθετημένες στο πάτωμα.
Η έκδοση παραγωγής θα βασίζεται στην πλατφόρμα Inglo EV (INdia GLObal) που που χρησιμοποιεί κοινά μέρη με την MEB πλατφόρμα του VW Group και πάνω της θα βασίζονται και άλλα αυτοκίνητα της Mahindra με μεταξόνιο μεταξύ 2,775 και 2,975 μέτρων. Οι ηλεκτροκινητήρες που θα διαθέτει θα προέρχονται από την VW, με την απόδοση τους να κυμαίνεται από τα 109 έως τα 286 άλογα, με τις μπαταρίες του να είναι χωρητικότητας 60 και 80 kWh.