Μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες πίεσαν το Ηνωμένο Βασίλειο για να αποδυναμώσει ή να καθυστερήσει τους κανόνες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Σχετικά άρθρα

Αρκετές από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου άσκησαν πιέσεις στη βρετανική κυβέρνηση, στη προσπάθεια τους να αποδυναμώσουν ή να καθυστερήσουν τους κανόνες για την επιτάχυνση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τη μείωση των εκπομπών άνθρακα στη Βρετανία.

Η Toyota, η Jaguar Land Rover (JLR), η Nissan και η Vauxhall ήταν μεταξύ των εταιρειών που ζήτησαν καθυστερήσεις στην επιβολή των κανόνων σχετικά με τα αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών, που τις υποχρεώνει να πουλήσουν αυξανόμενα ποσοστά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, διαφορετικά θα αντιμετωπίσουν βαριά πρόστιμα.

Από την άλλη, η Volkswagen, η Ford και η Tesla υποστήριξαν ότι οι κανόνες θα πρέπει να είναι πιο σκληροί.

Τον Σεπτέμβριο του 2023, ο πρωθυπουργός των Ηνωμένου Βασιλείου, Rishi Sunak, μετέθεσε για το 2035 την απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, παρά την αυτή την καθυστέρηση, η κυβέρνηση παρέμεινε στα σχετικά σχέδια να αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλούν όλο και περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάθε χρόνο. Έτσι, το 22% των νέων αυτοκινήτων που θα πουληθούν εντός του 2024 θα πρέπει να είναι μηδενικών εκπομπών, ποσοστό που θα αυξάνεται σταθερά στο 80% έως το 2030.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που άσκησαν πιέσεις στη κυβέρνηση υποστήριξαν πως οι κανόνες ανακοινώθηκαν πολύ αργά για να αλλάξουν τα σχέδια παραγωγής και για να αυξήσουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η Toyota δήλωσε πως είναι εξαιρετικά ανήσυχη από τους στόχους του Ηνωμένου Βασιλείου έως το 2027, κάτι που θα ήταν “προκλητικό για κατασκευαστές όπως η Toyota” και θα μπορούσε να προκαλέσει οικονομικές ζημιές. Η Toyota έχει ποντάρει κυρίως στα υβριδικά αυτοκίνητα και έχει υποστηρίξει την καθυστέρηση των απαγορεύσεων των αυτοκινήτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα, ώστε να προστατεύσει το εργοστάσιό της υβριδικών αυτοκινήτων της στο Derbyshire.

Η Jaguar Land Rover έχει τα περισσότερα εργοστάσια αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, που παράγουν αυτοκίνητα των Jaguar και Land Rover, αλλά τον Δεκέμβριο του 2023 teasαρε το δεύτερο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, το ηλεκτρικό Range Rover, πέντε χρόνια μετά το πρώτο, το I-Pace . Ο κατασκευαστής είπε ότι ήταν “πολύ βέβαιο” ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να πετύχουν τους στόχους και ότι “οι στόχοι τα πρώτα χρόνια τέθηκαν σε ανέφικτα επίπεδα”.

Οι πιέσεις οδήγησαν την κυβέρνηση να προσθέσει μια σχετική “ευελιξία” στους τελικούς κανόνες, συμπεριλαμβανομένων διατάξεων που επιτρέπουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες να χάσουν τους στόχους ενός έτους, εάν πούλησαν περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άλλα χρόνια.

Υπάρχει επίσης μια διάταξη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν λιγότερα από 2.500 αυτοκίνητα ετησίως που τους εξαιρεί από τους κανόνες μέχρι το 2030, με τις Aston Martin και να McLaren να υποστήριξαν πως δεν θα μπορούσαν να επιτύχουν τους στόχους.

ΠηγήThe Guardian

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...