Η Νορβηγία δεν θα ανακαλέσει τα Tesla Model S και Model X λόγω τεχνικών ελαττωμάτων στην ανάρτηση

Σχετικά άρθρα

H Νορβηγική Υπηρεσία Δημόσιων Οδών (NPRA) ανακοίνωσε πως μετά από έρευνα που διεξήγαγε σχετικά με τα ελαττωματικά εξαρτήματα της ανάρτησης στα Tesla Model S και Model X, αποφάσισε πως δεν θα ζητήσει την ανάκλησή τους.

Η ρυθμιστική αρχή για την ασφάλεια της κυκλοφορίας της Νορβηγίας διεξήγαγε την έρευνα ύστερα από 12 αναφορές ιδιοκτητών Model S και Model X, που την ενημέρωσαν πως στα αυτοκίνητά τους έσπασε εντελώς ξαφνικά το κάτω ψαλίδι.

Όπως είπε, πήρε την απόφαση να μην ανακαλέσει τα αυτοκίνητα επειδή η βλάβη συνέβη όταν τα αυτοκίνητα κινούνταν με χαμηλές ταχύτητες και συχνά όταν έκαναν όπισθεν. Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση:

Η Νορβηγική Διοίκηση Δημόσιων Οδών (NPRA) πιστεύει πως το σπασμένο ψαλίδι δεν συνιστά απαράδεκτο κίνδυνο για την ασφάλεια και δεν υπάρχει βάση για να απαιτηθεί ανάκληση των αυτοκινήτων.

Επιπλέον, ο αριθμός των αναφερόμενων περιστατικών είναι χαμηλός συγκριτικά με τον συνολικό αριθμό Model S και Model X που κυκλοφορούν στους νορβηγικούς δρόμους.

Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση.

Τον περασμένο μήνα διέρρευσαν εσωτερικά έγγραφα της Tesla που αποδείκνυαν πως η εταιρία παρότι γνώριζε πως τα μοντέλα της έχουν κατασκευαστικά ελαττώματα, δεν τα αναγνώριζε και κατηγορούσε τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων για κακή χρήση, αναγκάζοντας τους να πληρώσουν οι ίδιοι για τις ζημιές που προκλήθηκαν στα αυτοκίνητα τους εξαιτίας των κατασκευαστικών ελαττωμάτων τους.

Από τον Μάιο του 2018 έως και το Απρίλιο του 2019, η εταιρία έλαβε περισσότερες από 3.000 αναφορές για σπασμένα κάτω ψαλίδια παγκοσμίως, αλλά η Tesla κατηγορούσε τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων πως χτυπούσαν κάποιο κράσπεδο ή κάτι παρόμοιο και γι’αυτό έσπαγε το κάτω ψαλίδι. Έτσι, έβγαιναν από την κάλυψη της εγγύησης και πλήρωναν οι ίδιοι το κόστος επισκευής. Με τον τρόπο αυτό η Tesla απέφευγε το κόστος της επισκευής, βελτιώνοντας τα οικονομικά της στοιχεία.

Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2018, η Tesla πλήρωσε σχεδόν 500 δολάρια για επισκευές, κατά μέσο όρο, για κάθε αυτοκίνητό της που είχε κάποιο πρόβλημα εντός εγγύησης. Συνολικά, η Tesla έχασε 263 εκατομμύρια δολάρια εκείνο το τρίμηνο λόγω του μεγάλου όγκου επισκευών που έκανε εντός εγγύησης. Στο ίδιο τρίμηνο η Tesla είχε παρουσιάσει κέρδη 139 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η ρυθμιστική αρχή ασφάλειας της Σουηδίας είπε ότι η απόφαση της Νορβηγίας δεν επηρέασε τη συνεχιζόμενη έρευνα για τα ίδια ζητήματα

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...