Ο Alex Albon αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα των σημερινών κατατακτηρίων του Ολλανδικού GP στο Zandvoort λόγω παραβίασης των τεχνικών κανονισμών.
Ο οδηγός της Williams κατάφερε να σημειώσει τον όγδοο καλύτερο χρόνο στο Q3, αλλά πλέον θα αναγκαστεί να ξεκινήσει από το πίσω μέρος του grid εξαιτίας σε ένα πρόβλημα με το πάτωμα του πολύ ανανεωμένου μονοθεσίου του.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού διαλείμματος, η Williams αναβάθμισε αισθητά το μονοθέσιο της, τοποθετώντας νέο διαχύτη, νέα sidepods, κάλυμμα κινητήρα, κεντρική εισαγωγή αέρα και δαπέδου, καθώς η ομάδα του Grove θέλει να αυξήσει σημαντικά την απόδοση της.
Ωστόσο, ο τεχνικός εκπρόσωπος της FIA, Jo Bauer σημείωσε ένα πιθανό πρόβλημα που σχετίζεται με το πάτωμα μετά τις κατατακτήριες, με τους αγωνοδίκες να διερευνούν στη συνέχεια το θέμα. Ο Albon και ένας εκπρόσωπος της ομάδας κλήθηκαν να επισκεφτούν τους αγωνοδίκες και, μετά από συζήτηση, η επιτροπή αποφάσισε τον αποκλεισμό τους.
Η ανακοίνωση των αγωνοδίκων ήταν η ακόλουθη:
Το αμάξωμα του δαπέδου με αριθμό 23 βρέθηκε να βρίσκεται εκτός του ρυθμιστικού όγκου που αναφέρεται στο άρθρο 3.5.1 α) των τεχνικών κανονισμών της FIA Formula 1. Η ομάδα δεν αμφισβήτησε τη βαθμονόμηση του συστήματος μέτρησης της FIA και τη μέτρηση του αυτοκινήτου, αλλά δήλωσε ότι οι δικές της μετρήσεις έχουν δώσει διαφορετικά αποτελέσματα.
Οι αγωνοδίκες καθορίζουν ότι το αποτέλεσμα της μέτρησης που διεξήχθη με το σύστημα της FIA στο Parc Ferme είναι το σχετικό και ότι έχει ακολουθηθεί η δέουσα διαδικασία που ορίζεται από τους κανονισμούς. Επομένως, εφαρμόζεται η τυπική ποινή για μια τέτοια παράβαση.
