Είναι ο νέος Βασιλιάς της Formula 1 και ο νεότερος στην ιστορία του αθλήματος. Βασιλιάς που έκανε τη μεγάλη ανατροπή όταν και εκεί που έπρεπε. Γέλασε τελευταίος και φυσικά καλύτερα απ’ όλους. Ωστόσο, πριν γελάσει, νευρίασε, χάρηκε, απογοητεύτηκε, ευνοήθηκε (από την ομάδα), έσφαλε, φοβήθηκε, ξαναπογοητεύτηκε, ώσπου η 14η Νοεμβρίου του 2010 έγινε μια από τις καλύτερες και πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής του. Όπως κατάλαβες αναφέρομαι στον Sebastian Vettel. Αν τώρα αναρωτιέσαι πότε έγιναν όλα αυτά, άραξε και θα δεις στη συνέχεια.


Από τον πρώτο αγώνα καθόταν στο cockpit του μονοθεσίου που είχε την καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά, ή πιο απλά ήταν το ταχύτερο του grid. Όχι όμως και το πιο αξιόπιστο. Στο Bahrain και ενώ η νίκη βρισκόταν στα χέρια του Γερμανού, ένα ξαφνικό πρόβλημα στον κινητήρα της RB6 τον ανάγκασε να δεχθεί προσπέρασμα από τους Alonso, Massa και Hamilton, με αποτέλεσμα η νίκη να γίνει 4η θέση. Η ατυχία του μικρού συνεχίστηκε και στην Αυστραλία. Και εκεί, τη στιγμή που βρισκόταν στην πρώτη θέση ένα πρόβλημα στο σύστημα πέδησης τον οδήγησε στην αμμοπαγίδα, με αποτέλεσμα φυσικά την εγκατάλειψη.

Η λογική και οι πιθανότητες έλεγαν πως στη Μαλαισία ο Γερμανός θα είχε έναν αγώνα χωρίς προβλήματα. Όπως και έγινε. Έπρεπε να περιμένει μέχρι τον 3ο αγώνα για να πάρει τη νίκη, τη στιγμή που αντίπαλοι του από τις άλλες ομάδες δεν πήραν τους βαθμούς που θα ήθελαν. Κανονικό αγώνα είχε και στην Κίνα, μόνο που εκεί οι λάθος επιλογές της ομάδας του τον περιόρισαν στην 6η θέση. Ξέραμε ότι στη βροχή είναι πολύ καλός. Όμως στην κινεζικό GP για κάποιο λόγο δεν μας έδειξε την ικανότητά του. Δεν μπορούσε να πλησιάσει με τίποτα την απόδοση που είχε το δίδυμο της McLaren.

Κι ενώ ήλπιζε πως τα προβλήματα θα αργήσουν να κάνουν την εμφάνισή τους, η Brembo είχε άλλη άποψη! Στη Βαρκελώνη έχασε την pole από τον Mark Webber, και όλα έδειχναν ότι θα έπαιρνε την 2η θέση, μιας και η RB6 ήταν και πάλι στον δικό της ρυθμό. Μετά από τους πρώτους ανεφοδιασμούς ο Lewis Hamilton προσπέρασε τον Γερμανό. Σαν να μην έφτανε αυτό ένας από τους εμπρός δίσκους είχε φθαρεί υπερβολικά, με αποτέλεσμα να βρεθεί στιγμιαία εκτός και να μπαίνει για αλλαγή ελαστικών. Εκεί τον πέρασε και ο Alonso. Οι μηχανικοί του, του έλεγαν να φρενάρει πολύ πιο απαλά, γιατί διαφορετικά θα μετρούσε ακόμα μία εγκατάλειψη. Τελικά η αστοχία της ζάντας του Hamilton τον έστειλε στο βάθρο. Εκείνη την περίοδο ο Vettel έδειχνε να υστερεί σε σχέση με τον Mark Webber. Είδε και πάλι την πλάτη του Αυστραλού στο Monaco, αλλά αυτή τη φορά η RB6 βρισκόταν σε άψογη κατάσταση.

Η βελτίωση για τον Γερμανό δεν ήρθε ούτε στη Τουρκία. Και μάλιστα με την εύνοια από την ομάδα. Θα μου πεις ότι δεν είδες καμιά εντολή ή κάτι παρόμοιο, αλλά θα διαβάσεις πράγματα που μάλλον δεν ξέρεις. Η ομάδα της RBR, λοιπόν, είχε προγραμματίσει κάποιες αναβαθμίσεις για το τουρκικό GP. Οι αναβαθμίσεις αυτές έφτασαν το πρωί του Σαββάτου, πριν από το FP3. Έτσι έπρεπε να τις ενσωματώσουν σε μία από τις δύο RB6. Τελικά επέλεξαν αυτή του Vettel, και όχι του Webber. Και ρωτάω εγώ τώρα. Αφού στο Silverstone (θα φτάσω κι εκεί) μας έλεγαν ότι έδωσαν την νέα εμπρός πτέρυγα στον Vettel επειδή βαθμολογικά ήταν πάνω από τον Webber, γιατί στην Τουρκία δεν έβαλαν τις αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο του Αυστραλού τη στιγμή που ήταν πρωτοπόρος;! Μην προσπαθήσετε να απαντήσετε, το ερώτημα είναι ρητορικό.

Επίσης, εκεί είδαμε και τις “δολοφονικές” κινήσεις του, όταν στην προσπάθεια του να περάσει τον Webber έπεσε πάνω του με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Μόλις βγήκε από το μονοθέσιο, βρισκόμενος σε πλήρη αμηχανία, έκανε κινήσεις που δήλωναν ότι στο μυαλό κάποιου, κάτι δεν πάει καλά. Φυσικά εννοούσε τον Webber, αφού θεώρησε ότι τον έκλεισε, αλλά τη μεγαλύτερη ευθύνη μάλλον την έχει ο Γερμανός.

httpv://www.youtube.com/watch?v=Ha6ckIToINo

Σταμάτησε να βλέπει τον διαχύτη του Webber σε Καναδά και Βαλένθια. Στον Καναδά τερμάτισε 4ος, όμως και πάλι η RB6 δεν ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Αυτή τη φορά το πρόβλημα ήταν στο κιβώτιο και από το μισό του αγώνα έκοψε το ρυθμό του. Επίσης, δεν τον βοήθησαν καθόλου οι λάθος στρατηγικές επιλογές της ομάδας του αφού στις κατατακτήριες επέλεξαν να κάνουν τον τελευταίο τους γύρο με τα σκληρότερα ελαστικά. Έτσι μπορεί ο Webber να ήταν πίσω του, όμως μπροστά του ήταν οι υπόλοιποι 3 μεγάλοι του αντίπαλοι (Hamilton, Button, Alonso). Στη Βαλένθια επέστρεψε με άνεση στις νίκες, αφού ο Lewis Hamilton που βρισκόταν πίσω του προσπέρασε παράνομα το αυτοκίνητο ασφαλείας και έλαβε ποινή διέλευσης από το pit lane. Ο “αγαπημένος” του ομόσταβλος μας έδειχνε ότι πραγματικά η RB6 πήγαινε… πετώντας!

Αισίως έχουμε φτάσει στο μισό του πρωταθλήματος. Για ακόμα μια φορά έχουμε αναταραχές στο εσωτερικό της RBR. Αιτία μια νέα εμπρός πτέρυγα. Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, η Red Bull είχε φέρει μόνο μία πτέρυγα για κάθε οδηγό στο Silverstone. Όμως στο FP3 η πτέρυγα του Vettel ξεκόλλησε από τη θέση της και καταστράφηκε. Η ομάδα πήρε την πτέρυγα από τον Webber και την έβαλε στην RB6 του Vettel, λέγοντας ότι το έκαναν επειδή ο Vettel είχε μαζέψει περισσότερους βαθμούς από τον Webber. Ξαναρωτάω. Αν παρουσίαζε πρόβλημα ο κινητήρας του Vettel, θα έπαιρναν τον κινητήρα από τον Webber;! Όχι φυσικά, επειδή θα έτρωγε ποινή ο Αυστραλός! Επειδή όμως η ομάδα μπορεί να κάνει ότι θέλει, έδωσε την πτέρυγα στον Vettel. Ο Webber όμως δικαιώθηκε, αφού ο Vettel δεν ξεκίνησε καλά, με αποτέλεσμα να έχει μικρή επαφή με τον Lewis Hamilton (που εκκκινούσε 4ος) και αυτό τον οδήγησε σε κλατάρισμα. Έτσι, άλλαξε λάστιχα και τελικά τερμάτισε στην 7η θέση τη στιγμή που ο Webber έλεγε “όχι και άσχημα για νούμερο 2 οδηγός“!

Στη Γερμανία ο Vettel πήρε την πιο δύσκολη pole position της καριέρας του, αφού η διαφορά από τον Fernando Alonso ήταν μόλις 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Η εκκίνησή του όμως ήταν τραγική, με αποτέλεσμα να τον περάσει και ο Massa, αλλά και ο Alonso. Τρίτη θέση για τον Γερμανό, που πριν από τον αγώνα κάτι τέτοιο θα το θεωρούσε αποτυχία. Στην Ουγγαρία για ακόμα μια φορά η pole position πήγε στα σκουπίδια. Πριν από την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Vettel βρισκόταν μπροστά. Όμως έκανε ένα παιδαριώδες λάθος, αφού άφησε υπερβολικά μεγάλη απόσταση από την SLS. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δεχθεί ποινή διέλευσης και να βρεθεί πίσω από τον Alonso. Στις κατατακτήριες ήταν 1.2 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Ισπανό και στον αγώνα δεν δοκίμασε να προσπεράσει! Γιατί τέτοιος φόβος; Έχεις το ταχύτερο μονοθέσιο με τεράστια διαφορά και δεν κάνεις επίθεση; Ο Webber ήταν 1 sec ταχύτερος σε κάθε γύρο από τον Alonso και ο Vettel έκανε… βόλτα πίσω από αυτόν! Ο Hamilton ή o Alonso το ίδιο θα έκαναν; Φυσικά και όχι. Ξανά βάθρο, αλλά και πάλι στο χαμηλότερο σκαλί για τον 23χρονο.

Στην καταπληκτική πίστα του Spa είδαμε ξανά τον “δολοφόνο” που ακούει στο όνομα Sebatian Vettel. Αυτή τη φορά θύμα του ήταν ο Jenson Button. Καταρχήν, στις κατατακτήριες ήταν 3.5 δέκατα πιο αργός από τον Mark Webber. Στον αγώνα ο Vettel ήθελε όσο περισσότερους βαθμούς γινόταν, και γι’ αυτό από την αρχή του αγώνα πίεζε όσο μπορούσε. Φτάνοντας πίσω από τον Button δοκίμασε να προσπεράσει τον Βρετανό, όμως αντί να τον περάσει, έπεσε πάνω στο αριστερό του ψυγείο, με αποτέλεσμα να σπάσει η εμπρός αεροτομή του. Ο Button φυσικά εγκατέλειψε. Η ποινή από τους αγωνοδίκες ήταν ποινή διέλευσης. Δεν ήταν όμως η μοναδική ποινή που έλαβε ο Seb. Στην προσπάθειά του να περάσει στον Luizzi είχαν επαφή, με αποτέλεσμα να κλατάρει το πίσω αριστερό του λάστιχο. Αυτό φυσικά σήμαινε καταστροφή για το Γερμανό, αφού τερμάτισε 15ος, πολύ μακριά από την βαθμολογούμενη 10αδα. Νωρίτερα η RBR είχε επιλέξει να ρισκάρει και έβαλε βρόχινα ελαστικά αντί για ενδιάμεσα, αλλά όπως τα έβαλε τα έβγαλε γιατί καταστράφηκαν σχεδόν αμέσως, λόγω της μικρής ποσότητας νερού που υπήρχε στην πίστα.

httpv://www.youtube.com/watch?v=Dt87VZZzdd8

Στην Ιταλία γνώριζε ότι θα είχε δύσκολο GP αφού ο κινητήρας της Renault (RS 27) υστερούσε σημαντικά σε σχέση με αυτών της Mercedes (FO 108X) και της Ferrari (056). Στις κατατακτήριες βρέθηκε μετά από πολύ καιρό πίσω από τον Webber. Στο αγώνα όμως ακολουθώντας μια ριψοκίνδυνη στρατηγική (μπήκε στον προτελευταίο γύρο για αλλαγή ελαστικών) τερμάτισε 4ος. Ένα καλό αποτέλεσμα αν σκεφτείς κανείς ότι το μονοθέσιο του ήταν κατώτερο σε απόδοση από τις F10 και MP4-25.

Στην μακρινή Σιγκαπούρη, ήξερε ότι η RB6 θα είναι πιο ανταγωνιστική απ’ ότι ήταν σε Spa και Monza. Ήταν, αλλά ο Vettel δεν ήταν αλάνθαστος και έτσι ο Alonso πήρε τη 2η συνεχόμενη pole position. Στον αγώνα βρισκόταν συνεχώς πίσω από τον Ισπανό, αλλά και πάλι δεν έκανε επίθεση. Δε λέω, η “πίστα” δεν σου δίνει ευκαιρίες για προσπέρασμα, αλλά ούτε μια επίθεση βρε αδερφέ; Έστω μια αλλαγή γραμμής, κάτι για να αγχώσει τον Alonso. Τίποτα. Μπορεί να έχει ένα ελαφρυντικό, γιατί τα φρένα του παρουσίασαν προβλήματα υπερθέρμανσης. Και πάλι όμως δεν είδαμε δείγματα της επιθετικότητας, που πρέπει να χαρακτηρίζει έναν παγκόσμιο πρωταθλητή.

Στην Ιαπωνία ο Vettel ήταν άξια ο νικητής. Πήρε την pole και έχοντας πίσω τον Webber που δεν μπορούσε να πλησιάσει και πολύ έφτασε άνετα στη νίκη. Βέβαια η RB6 ήταν απλησίαστη στη συγκεκριμένη πίστα, αφού η Suzuka είναι μια αρκετά τεχνική πίστα, που απαιτεί μεγάλα επίπεδα κάθετης δύναμης από το μονοθέσιο. Να ‘ναι καλά ο Newey δηλαδή! Κοντά στη νίκη ήταν και στη Κορέα, όμως η αξιοπιστία ήταν για άλλη μια φορά θέμα στο στρατόπεδο της αυστριακής ομάδας. Ο κινητήρας της Renault έκανε την επανάσταση του, και αφού βαρέθηκε να τραβάει για τόσο χιλιόμετρα το αυτοκίνητο, παρέδωσε πνεύμα. Ό,τι χειρότερο για τον μικρό. Ο Horner δήλωσε ότι ο κινητήρας έσπασε ξαφνικά χωρίς να προειδοποιήσει για το τι έχει σκοπό να κάνει. Ο Γερμανός δεν ήθελε μόνο τις 2 νίκες στους τελευταίους 2 αγώνες, αλλά ζητούσε και συνδυασμούς αποτελεσμάτων.

Στη χώρα του Ayrton Senna, ο Vettel έχοντας και πάλι το ταχύτερο αυτοκίνητο, έφτασε με άνεση στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Οι βασικοί του ανταγωνιστές όμως τερμάτισαν ακριβώς πίσω του και έτσι δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος με τη συνολική κατάταξη του αγώνα. Αυτός όμως έκανε ότι καλύτερο μπορούσε και δεν μπορούμε να του πούμε τίποτα.

Φτάνοντας στο μεγάλο τελικό, είχε το μυαλό του περισσότερο στο αν πρέπει να κάνει στην άκρη για να περάσει ο Webber, παρά στο πρωτάθλημα. Αυτό πριν από τις κατατακτήριες. Και το σκεφτόταν αυτό, γιατί σε Ιαπωνία και Βραζιλία, ο Webber ήταν ακριβώς από πίσω του. Και στην Κορέα, πριν κάνει το λάθος ο Αυστραλός. Στις κατατακτήριες όμως ο Vettel ναι μεν πήρε την pole από τον Lewis Hamilton (για 31 μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου), αλλά ο Webber θα εκκινούσε 5ος, αφού πραγματοποίησε κάκιστη εμφάνιση.

Ο αγώνας ξεκίνησε καλά, γιατί όχι μόνο κράτησε -με δυσκολία- τη θέση του από τον Hamilton, αλλά ο Alonso από 3ος πήγε 4ος, μετά το προσπέρασμα του Jenson Button. Κάπου εκεί άρχισαν να κάνει όνειρα για την 5η θέση του Alonso, αφού μόνο έτσι θα γινόταν ο νεότερος πρωταθλητής της ιστορία του σπορ. Μετά από τη λάθος επιλογή της Ferrari, και τη σθεναρή αντίσταση του Petrov, ο Alonso τερμάτισε 7ος και έτσι ο Vettel έγινε ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής!!

Το 2011 θα έχει λιγότερη πίεση, αφού θα είναι απαλλαγμένος από το άγχος του πρωταθλήματος. Στο μέλλον μπορεί να κατακτήσει περισσότερους τίτλους. Ειδικά αν έχει ένα τόσο καλό αυτοκίνητο. Το 2010 δεν είχε τεθεί ποτέ επικεφαλής της βαθμολογίας. Έκανε την τεράστια ανατροπή στο τέλος, χαροποιώντας πολλούς και απογοητεύοντας ακόμα περισσότερους. Σίγουρα χρωστάει πάρα πολλά στην ομάδα του και κυρίως στον Adrian Newey που του έδωσε ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο. Είναι ικανός, γρήγορος, και γεμάτος ταλέντο, αλλά προσωπικά θεωρώ πως υπάρχουν σημεία που πρέπει να βελτιώσει. Πρέπει να γίνει πιο επιθετικός. Αν βελτιωθεί δεν θα έχει να φοβηθεί τίποτα και κανέναν. Πολλοί τον φωνάζουν “Baby Schumi”. Όχι, δεν είναι ο “Baby Schumi”. Είναι απλά ο Sebastian Vettel!

httpv://www.youtube.com/watch?v=CI1Q269E98c

[Photos Copyright: Clive Mason/Getty Images,Ker Robertson/Getty Images, ANDREW YATES/AFP/Getty Images, ATTILA KISBENEDEK/AFP/Getty Images, ROSLAN RAHMAN/AFP/Getty Images, FRED DUFOUR/AFP/Getty Images, GERARD JULIEN/AFP/Getty Images]

  • FERRARI-PURE PASSION

    Πολυ καλος και αξιος πρωταθλητης!!!!!!!!!Ενα πραγμα μενει.Να ντυθει στα κοκκινα!!!!!!!!!!!!!!

  • MadK

    H εμφανή εμπάθεια στο πρόσωπο του Vettel, οι (μάλλον) ανύπαρκτες γνώσεις αγωνιστικής οδήγησης και οι πολλές να ανακρίβειες στο άρθρο καθιστούν τον συγγραφέα παντελώς ακατάλληλο για την συγγραφή ενώς τέτοιου άρθρου …

    • Πραγματικά κάθε φορά που βλέπω σχόλια που προσβάλουν τους αρθρογράφους του AutoBlog εκπλήσσομαι με τη θρασυδειλία κάποιων που βλέποντας το χαλί να σύρεται κάτω απο τα πόδια τους, αντί να προσπαθήσουν να πιαστούν όπως μπορούν για να σωθούν, συνεχίζουν να εξυπηρετούν τα ίδια σκοτεινά και άκρως παράλογα συμφέροντα! Σε αντίθεση με τα παιδιά που γράφουν στο AutoBlog τα οποία γράφουν τη γνώμη τους, χωρίς φόβο, αλλά με πολύ πάθος και κυρίως χωρίς να εξυπηρετούν συμφέροντα! Αν έχεις συνηθίσει να διαβάζεις κείμενα που “χαϊδεύουν αυτιά” και που εξυπηρετούν σκοπιμότητες, φοβάμαι ότι στο AutoBlog δε θα βρεις αυτό που ψάχνεις! Λυπάμαι που δε μπορούμε να λειτουργήσουμε με αυτή τη λογική! Εμείς θα παραμείνουμε καθαροί και σε όποιον αρέσουμε…

    • Ναι οκ, ότι πεις… Τώρα αν εσύ έχεις παρωπίδες και τα βλέπεις όλα μέσα από την φανταστική δική σου οπτική γωνία οκ, δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ γι’αυτο δυστυχώς. Όσοι γράφουμε στο autoblog εκφέρουμε πάντα προσωπικές απόψεις και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για όσο καιρό θα υπάρχουμε. Φερέφωνα οποιονδήποτε και για οτιδήποτε δεν θα γίνουμε ποτέ…

    • Καταρχήν σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Ναι, είμαι εμπαθής με όλους του οδηγούς και όλους τις ομάδες!!! Μισώ την Formula 1 και γράφω άρθρα των 2000, 2500 και 3000+ λέξεων επειδή δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω!!!!!!! Εντάξει;;;

      Προσωπική γνώμη έχω και θα συνεχίσω να έχω!!! Δεν μπορώ να γράφω άρθρα για να διαβάζω “αχ τι καλά που τα λες για τον Vettel ή τον Alonso ή τον Hamilton!”… Αν θέλεις μόνο τέτοια άρθρα, λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να σου κάνω την χάρη!!!! Ότι βλέπω το λέω, χωρίς να φοβηθώ τίποτα και κανέναν!! Υποστηρίζω τις απόψεις μου 100%, είτε σου αρέσει είτε όχι!! Και μην νομίζεις ότι τώρα που μου τα έγραψες αυτά θα σου πω “ναι, ο Vettel είναι ο Θεός της Formula 1 και ήταν ο πιο επιθετικός οδηγός για το 2010”!! Όχι! Γιατί κατά τη γνώμη μου δεν ήταν!!

      Και για πες μου και τις “ανακρίβειες” που αναφέρω…..

      Ένας φίλος του Vettel διάβασε το άρθρο και μου είπε ότι ήταν πολύ καλό!! Μπορεί να τον ξέρεις γιατί αν κρίνω από το όνομα που έχεις στο mail σου, σε ξέρω από κάπου αλλού… Και μάλλον δεν κάνω λάθος… Αν είσαι αυτός που φαντάζομαι, τότε σίγουρα ξέρεις αυτόν τον υποστηρικτή του Vettel…

  • FERRARI-PURE PASSION

    Γιωργακη μην τρελενεσαι!!!!!Εσυ συνεχισε ετσι οπως ξερεις και ασε τους αλλους να ξυριζοντε!!!!!!!!!!

    • Thanks a lot φίλε μου!!! :)
       
      Φυσικά και δεν μπορεί να με σταματήσει κανένας τέτοιος… Εσύ τουλάχιστον ξέρεις πολύ καλά αν είμαι εμπαθής ομάδα ή οδηγό… Εσύ και πολλοί άλλοι… Ξέρεις τι εννοώ… :)
       
      Βασικά μπορεί και να τον ξέρεις αυτόν… Θα σου στείλω σε mail ποιος νομίζω ότι είναι… Αν δεν σε πειράζει φυσικά!! :D

  • FERRARI-PURE PASSION

    φυσικα φιλε!!!!!!!!
     

  • MadK

    Ok.. Ζητώ συγνώμη για το σχόλιό μου.. Δεν ήξερα οτι το site στηρίζεται σε …προσωπικές απόψεις. Υποστηρικτής και γώ της ελεύθερης άποψης μιας και ο καθένας έχει το απόλυτο δικαίωμα να την λέει και να την δημοσιοποιεί…έστω και λάθος. Νόμισα οτι το άρθρο αποτελούσε ..επίσημη καταγραφή της πορείας του Vettel (εκεί είχα ενστάσεις..).. και δεν φαντάστηκα οτι ήταν απλά η προσωπική άποψη του γράφοντα.. και σε καμία περίπτωση δεν είμαι μελος σκοτεινών , υποχθόνιων οργανώσεων που επιθυμεί την κακή πορεία του site σας πετώντας πάνω σε μαγικά χαλιά εξυπηρετώντας παράλογα συμφέροντα… … Και πάλι συγνώμη

    • Δε μου λες όμως τις “ανακρίβειες” που αναφέρω…
       
      Και το ότι η άποψή μου είναι λάθος είναι… άποψή σου!! Κάτι μου λέει ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα θεωρούν την δική σου άποψη λάθος και όχι τη δική μου…

  • david17

    na sas po simera diavasa ena sxoleio se allo site pou elege !!
     
    Το ξέρετε πως η Red Bull υπερέβει κατά 60% τον επιτρεπόμενο προυπολογισμό για το 2010? Και η ηγεσία της F1 το έχει κάνει γαργάρα ? Να κερδίζει οποιοσδήποτε άλλος εκτός της Ferrari και δεν πειράζει! Κ… Βρετανοί, πάντα κ…. !!!!!
     
     
    mipos eiparxi tpt tetio sto paraskinio i fimi tpt einai gnosto ?
     

    • δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό! Γιώργο εσύ;;;

    • Θα ήθελα το λινκ για το άρθρο στο οποίο διάβασες αυτά! Τι πάει να πει “επιτρεπόμενος προυπολογισμός”; Αφού δεν μπήκαν περιορισμοί για το πόσα μπορεί να ξοδέψει η κάθε ομάδα. Εκτός αν εννοείς οτι υπερέβησαν τον αρχικό προυπολογισμό που είχε καταρτηθεί στις αρχές της χρονιάς, οπότε είναι καθαρά θέμα ομάδας και η FIA δεν έχει λόγο σε κάτι τέτοιο.

  • Jason09

    http://www.msfree.gr/ms.php?id=18139
    Οι ομάδες είχαν.. άτυπη συμφωνία μεταξύ τους να τηρηθούν όρια στις δαπάνες… αυτό λέει ο Mosley… οτι η Red Bull το ξεπέρασε,… αλλά είναι εικασίες

  • Jason09

    Θα ήθελα , διαβάζοντας τα σχόλια, να καταδικάσω από την μία το άσχημο σχόλιο του MadK αλλά από την άλλη να ψηλοσυμφωνήσω !
    Άτοπα θεωρώ εγώ, χωρίς να ξέρω τι ήθελε να πει ο MadK, το οτι στην Τουρκία θεωρείτε “δολοφονική στάση ” του Vettel και όχι του Webber καθώς με , αρκετές αγωνιστικές γνώσεις και γνωρίζοντας και την πίστα, ο Webber , πιστεύω αν έπαιζε τίμια θα έπρεπε να βρίσκεται στην δεξιά μεριά της πίστας και να ετοιμάζεται να φρενάρει από τα 300+ στην απότομη αριστερή που ακολουθεί (Από inside άλλων οδηγών μπορεί εύκολα να το καταλάβετε και σεις). Ακόμα έπρεπε να δεχτεί το προσπέρασμα το οποίο είχε πραγματοποιηθεί κατα 2/3. Ανταυτού επιμένει στο να κλείνει τον Vettel με ρίσκο και των δύο και κατα συνέπεια της ομάδας.
    Στο Σπα τον ξαναχαρακτιρίζετε “δολοφόνο” χωρίς όμως να εξετάζετε τις.. αγωνιστικές λεπτομέρειες. Ο Vettel ετοιμάζετε μετά την στροφή να βουτήξει από τα δεξιά του Button μιας και αυτός πρέπει να βρεθεί τέρμα αριστερά για να στρίψει δεξιά (παρατηρήστε που βρίσκονται αυτοί που ακολουθούν..). Ο Button υπερασπίζετε την θέση του μένοντας δεξιά αλλά κόβοντας παράλληλα αποσυντονίζοντας πίσω του τον Vettel. Ο πίσω κινήτε ανεξέλεκτα και ο Button Κινήται προς τα αριστερά για να πάρει την θέση του να στρίψει και έχουν επαφή. Είναι απλά ένα αγωνιστικό συμβάν και δείχνει την μαχητικότητα των οδηγών. Εξάλου αυτός που χάνει είναι ο Vettel.
    Ακόμα αν μιλήσουμε για εύνοια της ομάδας υπέρ του Vettel τότε γιατί:..1) στην Τουρκία δεν είπανε τον webber να κάτσει πίσω? 2) γιατί στην Ουγγαρία δεν τον βάλανε νωρίς στα πιτ για να κερδίσει θέσεις ο Vettel 3) γιατί στην Monza του είπανε οτι έχει πρόβλημα ενώ δεν είχε και έχασε θέσεις και άλλα πολλά γιατί…. Αυτό που λέτε δεν υπάρχει.
    Κοντολογίς οι απόψεις πολλών ειδικών τον είχανε από την αρχή φαβορί για τον τίτλο και δεν εξέπληξε κανένα, ( δεν ξέρω γιατί στο αρθρο γράφει..” απογοήτευσε πολλούς”) Δεν ήρθε από του πουθενά και ξαφνικά πήρε ένα τίτλο. Διακρίθηκε πριν ακόμα μπεί καλά καλά στην F1 πήρε την μια κια μοναδική νίκη της ..πρώην Minardi και απορώ επίσης πως δεν βλέπετε την επιθετικότητα στο τέλος,.. ενώ στην αρχή μιλάτε για λάθη λόγο αυτής…??
    Αλλά όπως είπανε πιο πάνω οι @ngel, autobloger και Madk εκφράζεις τις προσωπικές σου απόψεις και πρέπει να το σεβαστούμε ακόμα και αν διαφωνούμε

    • Καταρχήν, λέω ότι “απογοήτευσε πολλούς” γιατί οι φίλαθλοι του Alonso και της Ferrari είναι περισσότεροι από αυτούς του Vettel και της Red Bull. Δεν μπορώ να ξέρω αριθμούς, αλλά η λογική αυτό λέει.

      Πάμε στην Τουρκία και το περιστατικό με τον Webber. Αν δεις λέω ότι “τη μεγαλύτερη ευθύνη την είχε αυτός”. Ο Vettel δηλαδή. Που σημαίνει ότι (για μένα) ευθύνη έχει και ο Webber, γιατί ξέρουμε ότι παίζει σκληρές άμυνες. Ο Vettel είναι πιο μπροστά από τον Webber, αλλά ο Γερμανός ενώ είναι στο ακάθαρτο κάνει λίγο πιο δεξιά νομίζοντας ότι ο Webber θα του δώσει τον χώρο. Σίγουρα δεν ήθελε να φρενάρει στο ακάθαρτο, αλλά έπρεπε να γνωρίζει ότι ο Αυστραλός δεν σου δίνει εύκολα τη θέση του. Όπως έπρεπε να το ξέρει και ο Hamilton στη Σιγκαπούρη. Και ο Webber έχει ευθύνη, αλλά προσωπικά θεωρώ ότι περισσότερη ευθύνη έχει ο Vettel, αφού κακώς κάνει λίγο δεξιά, με αποτέλεσμα να βρουν οι τροχοί τους και να γίνει ό,τι έγινε.

      Για την εύνοια. Ο Webber δεν πήρε καμιά εντολή που του έλεγε να κάνει στην άκρη, γιατί η RBR δεν θέλει να δίνει να εντολές. Και πολύ καλά κάνει! Απλά αυτά που αναφέρω για τις αναβαθμίσεις είναι γεγονός, γιατί το έχω διαβάσει σε site. Έχει καιρό που το διάβασα, αλλά το θυμάμαι πολύ καλά. Ο Webber ήταν μπροστά στη βαθμολογία, αλλά η Red Bull στο FP3 έβαλε τις αναβαθμίσεις στην RB6 του Vettel και όχι του Webber. Και αυτό το λέω γιατί τέτοια αιτιολογία έδωσαν για την πτέρυγα στο Silverstone. Στην Ουγγαρία πόσο νωρίς να τον βάλουν; Αφού μπήκε με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας… Και για την Monza, προφανώς θα είχαν κάποια ένδειξη. Δεν νομίζω να ήθελαν το κακό του!

      Για το Spa. Ο Button επιλέγει να κρατήσει την εσωτερική, ενώ ο Vettel επιλέγει να πάει αριστερά του Βρετανού. Σίγουρα η αεροδυναμική επηρεάζει την ευστάθεια της RB6, αλλά ο Button δεν φταίει σε τίποτα. Μπορούσε να είχε τερματίσει 2ος. Αλλά εγκατέλειψε! Επίσης, ο Vettel δέχθηκε ποινή διέλευσης.

      Και για την επιθετικότητα που γράφεις. Ο Vettel θα μπορούσε να είναι πολύ πιο επιθετικός στην Ουγγαρία και στην Σιγκαπούρη. Στο Hungaroring η RB6 ήταν απλησίαστη σε ρυθμό και ο Vettel ούτε που δοκίμασε να περάσει τον Alonso. Και όποιος ήταν μπροστά του, δεν το λέω για τον Alonso. Μπορεί τα 2 συμβάντα που του κόστισαν πολλούς βαθμούς να τον “κράτησαν” λίγο. Μπορεί και όχι. Και στη Σιγκαπούρη θα μπορούσε να είναι πιο επιθετικός, αλλά εκεί η F10 ήταν πολύ ανταγωνιστική. Επίσης, τα φρένα του Γερμανού είχαν προβλήματα υπερθέρμανσης και δεν θα μιλήσω τόσο για επιθετικότητα. Αλλά την Ουγγαρία έπρεπε να περάσει. Έστω να προσπαθήσει.

      Όχι, ο Vettel δεν πήρε ξαφνικά τον τίτλο. Ξέρουμε ότι είναι στους 4 καλύτερους οδηγούς τις Formula 1 αυτή τη στιγμή. Όλοι ξέρουμε το ταλέντο του. Βέβαια η RB6 ήταν πάρα πολύ ανταγωνιστική. Είχε και πολλά θέματα ατυχίας και αξιοπιστίας, αλλά έκανε και μερικά λάθη. Νομίζω πως και ο ίδιος το ξέρει.