Λάτρεις της Audi, σας έχω άσχημα νέα. Η Audi σύμφωνα με το γερμανικό Auto Motor and Sport έβαλε στο συρτάρι το πολυαναμενόμενο R4 για τον λόγο, ότι αν αυτό έβγαινε στη παραγωγή, θα έκοβε πωλήσεις από το TT και τις Porsche Boxster και Cayman ενώ η έκδοση παραγωγής του Volkswagen Bluesport θα είναι πολύ φθηνότερη για να την ανταγωνιστεί.

Στο ίδιο άρθρο, οι Γερμανοί αναφέρουν ότι το επόμενο A2 αναβάλλεται τελικά έως το 2016 για τον λόγο ότι η μητρική Volkswagen θέλει το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί πάνω σε μια πλατφόρμα του group και όχι σε μια που θα κατασκευαστεί αποκλειστικά για αυτό.

Προσωπικά το γερμανικό άρθρο δεν το θεωρώ έγκυρο για το R4 με το σκεπτικό και μόνο ότι η VW αποκλείεται να βγάλει στη παραγωγή μόνο το Bluesport χωρίς κανένα άλλο παρόμοιο μοντέλο. Τόσα χρήματα για να αναπτύσσει την νέα MMB πλατφόρμα για να μπει μόνο σε ένα αυτοκίνητο (άντε σε δύο, με την πρόταση της Porsche) το θεωρώ αδιανόητο, σύμφωνα με αυτά που μας έχουνε δείξει οι Γερμανοί τα τελευταία χρόνια. Εξάλλου υπάρχουν και οι σχετικές δηλώσεις του διευθυντή ανάπτυξης της Audi, Michael Dick, καθώς επίσης και το 3-ετές πλάνο της Audi όπου εκεί υπήρχε το R4. Κρατήστε τις επιφυλάξεις σας για την είδηση.

[Πηγή: Auto Motor and Sport]

  • Mika

    Eyxomai na exeis dikio AB..Tha deiksei..
    Den nomizw oti h Audi h idia apofasise na to balei sto syrtari,mallon pio poly tis to epeballan h VW ki isws h Porsche…Poios kserei..O kairos tha deiksei..
    Krima pantws an einai alhtheia,ayto eprepe ontws na bgei,oxi to anoikto Q5!!!

  • gazokiller

    κλάψ κλαψ…

  • Αν το VW Bluesport εχει ως κορυφαιο(ταβανι) κινητηρα τον 1.4tsi με 160ps, το R4 τον 2.0tfsi με 211ps(ταβανι) χωρις ομως καμια αλλη RS εκδοση ωστε να αφησει χωρο στην Porsche και να βαλει ως αρχικο-βασικο κινητηρα τον 2.0tfsi με 211ps και μετα ας επεκταθει προς τα πανω σε κυβικα λογω ονοματος,σιγουρα υπαρχει χωρος.Το θεμα ειναι να μην κανιβαλιζει το ενα το αλλο,δηλαδη το Bluesport,το R4 και το Porsche να μην εχουν ιδιους κινητηρες π.χ. τον 2.0tfsi με διαφορετικες τιμες βεβαια.Γιατι λογικο ειναι να παρουν πιο πολυ αγοραστες το VW λογω τιμης,υστερα το R4 και τελευταιο (και χαντακομενω θα ελεγα) το Porsche. Kινητηρες εχουν,ολοι τουρμπατοι ειναι,ας παιξουν με τις ιπποδυναμεις και ας κανουν διαφερετικα πακετα ανα εταιρια.
    Πιστευω και εγω οτι δεν ευσταθει το δημοσιευμα του A.M.S. γιατι ,οπως ειπε και ΑΒ, δεν νομιζω μια πλατφορμα να την κρατησουν μονο για παρτη τους και να μην βγαλουν το κοστος εξελιξης της και απο την τελευταια βιδα x 10 φορες.
    Μπορει να μην τα παρουσιασουν αμεσα και τα τρεια μοντελα,αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να μην τα παρουσιασουν ποτε.Τουλαχιστον θα τα δωσουν στις SEAT-SKODA αν δεν τα βγαλουν οι αλλες δυο.
    Αυτα.

    • σωστός ο πάνος!

    • mika

      Endexomenws na einai ki etsi,an kai blepw poly dyskolo na einai oi koryfaies ippodynameis,gia ta montela pou les,px to Bluesport exei akoustei pws tha exei aneta ta 211 ps,isws kai pio polla kai to R4 pithanon mexri kai ton 2.5 tou TTRS…
      Opws kai na exei, to kathena apo ayta tha eixe sigoura allh timh, apeythynomeno se diaforetiko koino, opws einai allwste kai ta Fabia,Ibiza.Polo kai A1, pou exoun eksisou koina mhxanika h ta Leon,Octavia,Golf Scirocco kai A3..Idio patwma,alla portofolia..Pisteyw pws akoma kai me idious panw katw kinhthres, allh timh tha eixe to Bluesport gia ton poly kosmo,ksekinwntas px apo 1.4 160 ps kai 2.0 211 ps,meta allh timh to R4, me 211 ps, 265 ps h kai 340 ps, kai allh h Porsche, apo 250-280ps kai panw,analogws poiothtas,eksoplismou,kyrous ths firmas klp..
      Thelw na pw,einai dyskolo na ta xwreseis ola,alla oxi adynato,ftanei h timh na einai swsth analogws tou pou apeythynetai..
      Blepoume pws Leon Fr, Golf GTI kai A3 211ps,exoun allo koino,Cupra,Golf R kai S3 epishs allo,klp..Alloi loksokoitane to Scirocco R kai alloi to TTS…Pisteyw,pws mporei na ginei kai to idio me ta montela pou syzhtame,apla einai shmantiko to positioning of each brand…