Μηχανικά/χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Μερικοί συνεχίζουν να τα λατρεύουν και να εξακολουθούν να θέλουν το αυτοκίνητο τους να διαθέτει ένα τέτοιο κιβώτιο, παρότι τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουνε μπει πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα με το κόστος τους να μην είναι απαγορευτικό. Και ενώ εμείς οι κοινοί θνητοί μπορούμε να έχουνε την επιλογή αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου, φαίνεται ότι σε λίγα χρόνια, οι πλούσιοι που θα θέλουν να αγοράσουν ένα supercar, δεν θα έχουνε να επιλέξουν μεταξύ των δύο λύσεων αφού υπάρχει η τάση οι αυτοκινητοβιομηχανίες να μην εξοπλίζουν τα supercar/hypercar τους πλέον με μηχανικά κιβώτια.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ιταλικής εταιρίας κατασκευής κιβωτίων Oerlikon Graziano, (της εταιρίας που κατασκευάζει και το νέο ISR κιβώτιο της Lamborghini Aventador) Paolo Mantelli, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι η μηχανική τεχνολογία τείνει να εξαφανιστεί από τα supercars. Συγκεκριμένα ανέφερε:

Πάντα θα υπάρχουν πελάτες που θα θέλουν μηχανικά κιβώτια στην Ευρώπη, όσο τους επιτρέπει η νομοθεσία, αλλά προκαλεί ενδιαφέρον το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες μας έχουνε εξουσιοδοτήσει να κατασκευάσουμε AMT κιβώτια (automated manual transmissions) τα οποία δεν έχουν χειροκίνητη έκδοση. Το αποτέλεμσα της έρευνας της Ιταλικής Mantelli έχει βοηθήσει να δημιουργηθούν ελαφρύτερα, γρηγορότερα, μικρότερα και πιο άμεσα κιβώτια.

Και συμπληρώνει:

Η ανάγκη για χειροκίνητα κιβώτια έχει εξαφανιστεί στα νέα supercar αφού πρόσφατα έχουμε παρουσιάσει τρία νέα κιβώτια τα οποία είναι αυτόματα. Είναι αναπόφευκτο ότι η φιλοσοφία αυτή θα προσφέρει φθηνότερα εξαρτήματα, μειώνοντας έτσι το κόστος κατασκευής των αυτόματων κιβωτίων.

[Πηγή: just-auto]