Το Βρετανικό Auto Express ετοίμασε δύο rendering φωτογραφίες της 7ης γενιάς του Volkswagen Golf το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού το 2012. Το νέο Golf θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB “Modular Querbaukasten” στα Γερμανικά, “σπονδυλωτή αρχιτεκτονική” στα Ελληνικά, την ίδια που θα φορά και το νέο Audi A3 που θα παρουσιαστεί και αυτό μέσα στο 2012 με τις πωλήσεις του να ξεκινούν το καλοκαίρι του ίδιου έτους.

Θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το τωρινό μοντέλο, ενώ μεγαλύτερο θα είναι και το μεταξόνιο του, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, μεγαλύτερο από αυτό των άμεσων ανταγωνιστών του, όπως είναι το νέο Ford Focus και το Renault Megane.

Πάνω την νέα πλατφόρμα θα κατασκευαστούν και οι νέες εκδόσεις των Touran, Golf Plus και Scirocco στο μέλλον αφού το VW Group, θέλοντας να μειώσεις τις δαπάνες τους, σχεδιάζει να κατασκευάζει περίπου 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα με αυτή την πλατφόρμα ετησίως. Το μεγάλο πλεονέκτημα της νέας αρχιτεκτονικής είναι η ευελιξία της, και έτσι διαφορετικά μοντέλα μπορούν να κατασκευάζονται πάνω στην ίδια πλατφόρμα.

Τον σχεδιασμό του τον έχει αναλάβει ο αρχισχεδιαστής της VW, Walter de Silva και θα διαθέτει σπορ σχεδίαση, με πιο απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ, λεπτότερα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, φαρδύτερο μετατρόχιο και πιο coupe σχεδίασης οροφή από το τωρινό μοντέλο. Το εσωτερικό του θα ανανεωθεί πλήρως, με τα καθίσματα να βρίσκονται πιο κοντά στο πάτωμα, με το ταμπλό να στρέφεται πλέον προς την μεριά του οδηγού, όπως μας έχει συνηθίσει η BMW, με τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα να είναι εντελώς νέας σχεδίασης.

Μηχανικά δεν θα γίνει κάποια έκπληξη και έτσι αναμένεται να φορά μια γκάμα κινητήρων TSI και TDI χωριτικότητας από 1.200 cc έως 2.000 cc απόδοσης από 65 έως 300 άλογα στην έκδοση R (η οποία θα είναι τετρακίνητη) όταν αυτή παρουσιαστεί. Αργότερα θα υπάρξουν επίσης plug-in υβριδικές καθώς και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, με όνομα e_Bluemotion. Η έκδοση GTI φημολογείται ότι θα αποδίδει 220 άλογα.

Σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων. Τα entry-level μοντέλα θα εφοδιάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα υπόλοιπα μοντέλα να έχουν την δυνατότητα να φορέσουν αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG 6 και 7 σχέσεων.

[Πηγή & Photos Copyright: Auto Express]

  • λefteris

    Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί ενώ χρόνια τώρα η δίδυμη Audi χρησιμοποιεί πχ led φώτα η VW τα επιλέγει με τόσο μεγάλη χρονική διαφορά.
    Στα του αυτοκινήτου, αυτό ναι, είναι ένα ωραίο Golf. Σαν κάτοχος του V, το VI το βρήκα πολύ άσχημο. Είναι και καιρός η VW να μπει και στην αγορά των δυνατών εκδόσεων. 2 R μοντέλα, δεν χτυπάει τον ανταγωνισμό των BMW, Mercedes, Audi, Opel και Ford.

    • ίσως είναι εσωτερικό θέμα marketing! ;)

  • VanPerseF1

    Μπορω να πω οτι μ’αρεσει παρα πολυ!!!

  • VanPerseF1

    Μπορω να πω οτι μ’αρεσει παρα πολυ!!!

  • Panos

    Δε ξέρω τι λέτε αλλά με αυτά που βλέπω να βγάζουν οι ανταγωνιστές του VII Golf στο κοντινό μέλλον, πάλι συντηρητικό design φαίνεται αυτό… Αυτό δε πάει να πει ότι δεν είναι ωραίο.

    • Πάντα θα είναι συντηρητικό το golf. όπως και η 911. οι γερμανοί δεν ότι και να μας λένε δεν θέλουν να αλλάξουν κάτι που πουλάει τόσο πολύ

  • Phaethon

    Μου φαίνεται ακόμα πιο ουδέτερο ακόμα και από το υπάρχον μοντέλο…

    Βέβαια υπάρχουν και χειρότερα (βλέπε 911)

  • nickgto

    Το golf το V θεωρώ είναι το ωραιότερο golf που έχει κατασκευάστει..

    • me 2!! (δεν παίζει ρόλο ότι είμαι κάτοχος :D :D :D :D)

  • Badboy

    Πολυ μεγαλο δεν φαινεται? Παντως δεν περιμενω σχεδιαστικα τπτ αλλαγες σοβαρες η να προτωτυπησουν,τα γνωστα facelift,οι αλλαγες που εχουν σημασια ειναι κυριως το νεο πατωμα.

    • είναι τάση αυτή να μεγαλώνουν όλα τα αυτοκίνητα πλέον.