Μετά την επίσημη ανακοίνωση της Jaguar για την παραγωγή του C-X75 σε συνεργασία με το αγωνιστικό τμήμα της Williams F1, η τελευταία ανακοίνωσε μέσω του προέδρου της, Adam Parr, ότι θα ήθελαν να επεκτείνουν τη συνεργασία τους με την Jaguar με απώτερο σκοπό να έχουν μια πιο σταθερή παρουσία στο LeMans με την άκρως επιτυχημένη ομάδα της Jaguar.


O Parr δήλωσε στο Autocar ότι:

Θα θέλαμε να γίνουμε η αγωνιστική και σπορ πλευρά της Jaguar.

Συμπληρώνει λέγοντας ότι αισθάνεται ότι η συνεργασία μέχρι τώρα με την Jaguar, για την ανάπτυξη του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας(KERS) έχει μεγάλη σημασία για την κατεύθυνση που έχει η F1 και όπως αναμένεται να εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια και ότι είναι λογικό και για τις δύο πλευρές να αποδώσουν περισσότερα από τη συμμαχία αυτή.

Προσθέτει, δηλώνοντας ότι προφανώς και δεν είναι σε θέση να αποκαλύψει τα σχέδια τους και λεπτομερείς τεχνικές πληροφορίες για τον κινητήρα αλλά δεν θα ήταν μυστικό να πει ότι η C-X75 θα μπορούσε να “φοράει” ένα αμιγώς ηλεκτρικό ή κινητήρα εσωτερικής καύσης. λίγο δεν νομίζω ότι θα ήμουν λέει κανένα μυστικό αν πω ότι αυτό [η C-X75] θα μπορούσε να τρέξει ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό ή εντελώς κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Εδώ καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει μια προφανής σχέση με τους νέους κανονισμούς της F1 που θα ισχύουν από το 2014, η οποία θα απαιτεί όλα τα αυτοκίνητα να κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια όταν βρίσκονται στο pit lane.

Τέλος, κλείνει λέγοντας ότι

Όταν το C-X75 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά “φορούσε” 2 μηχανές jet, κατασκευασμένες από τη Bladon Jets, μια βρετανική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο της Tata και εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τη μελλοντική χρήση τους. Εν τω μεταξύ, έχουμε υιοθετήσει από κοινού ένα μονοπάτι που έχει στόχο να γίνει το C-X75 το πιο καθαρό και φιλικό προς το περιβάλλον supercar όλων των εποχών, οπότε προς το παρόν επικεντρωνόμαστε σε ένα μικρότερου κυβισμού κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με έναν αρκετά εκπληκτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το C-X75, φυσικά, δεν είναι ένα αυτοκίνητο για το Le Mans, αλλά η Jaguar είχε ένα τεράστιο ρεκόρ στο συγκεκριμένο αγώνα και νομίζω ότι είναι πρόθυμη να αναπτύξει το εμπορικό της σήμα μέσω των αγώνων και των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

[Πηγή: Autocar]

  • πόσο τρελό θα ήταν αν έβγαινε με jet κινητήρες! πανέμορφο είναι!!!

  • sofokles5 (ex sofokles)

    η jaguar ανηκει σε καποιο όμιλο, GM κλπ? 

    • στους Ινδους της Tata!!
      όπως κ η Land Rover!!
      απο πρόπερσι αν θυμαμαι καλά!
      άνηκε στην Ford όπως κ η Volvo κ η Aston Martin αλλά τις πούλησε όλες η Ford!