H McLaren δεν έχει κρύψει ότι εργάζεται πάνω στο αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την McLaren F1. Το Autocar αναφέρει ότι η εταιρία από το Woking έχει ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμές του νέου hypercar, το οποίο θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo.

Οι πρώτες δοκιμές έγιναν τον περασμένο μήνα στην Ισπανία και στην Γερμανία ενώ αργότερα θα πάει και στο Μπαχρέιν, ώστε να δοκιμαστεί και σε θερμό κλίμα. Το όνομα του θα είναι παρόμοιο με αυτό της ΜP4-12C, θα είναι δηλαδή αλφαριθμητικό και η τιμή του αναμένεται να είναι μεγαλύτερη από το 1 εκατ. λίρες Αγγλίας (1.1 εκατ. ευρώ), παρότι παλαιότερα είχε κυκλοφορήσει ότι θα κοστίζει γύρω στις στις €400.000 με €450.000.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί αυστηρά στις 500 μονάδες και μηχανικά, το Mega Mag, (ή P12 όπως είναι η κωδική του ονομασία) θα φορά πιθανότατα έναν V8 απόδοσης 799 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 2.8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και θα αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Το βάρος του δεν θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από αυτό της MP4-12C χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Ηuyara). Στιλιστικά θα έχει μια ομοιότητα με τις MP4-12C και McLaren F1 και οι διαστάσεις θα είναι μεγαλύτερες από αυτές της MP4-12C. Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque κατασκευασμένο από carbon, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C. Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren (McLaren Technology Center). Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών.

[Πηγή: Autocar]

  • cfu

    1.000.000 ????
    an ta eixa tha ta edina gia tin  GTR  sto pio kato athro

  • nikxan1

    αρα εδω στην ελλαδα, το ιδιο αμαξι θα κανει καπου 76.000.000€…..
    προτιμω ενα GT-R με πολυ λιγοτερα λεφτα.

    • φιλοσ καιρο και να διαφωνισουμε!!!!!
      δεν λεω το γκοτζιλα καλο… χρυσο…τα κανει ολα και συμφερει….αλλα αν βγει επιτελουσ ο αντικαταστατησ τησ F1…nomizv pvs den yparxei sygkrish…
      me thn MP4-12C οκ το δεχομαι…..αλλα με αυτην οχι!!!  :-)

    • nikxan1

      μπαμπινο μου, δεν διαφωνουμε. αλλη κατηγορια το ενα, αλλη το αλλο. το ενα κανει 1.000.000 και το αλλο μολις το 1/20!!!!!
      οση διαφορα και αν εχουν στις επιδοσεις, τοσο μεγαλη χρηματικη διαφορα, παει να πει αυτοματα οτι δεν συγκρινεις ομοια πραματα. θελεις να στο πω αλλιως???
      ενα mitsubishi lancer evo, ειναι σαφως φτηνοτερο απο ενα νισσαν, και με τα μισα αλογα. οπως ισως πρεπει να ξερεις, τα αλογα στο εβο ανεβαινουν αρκετα ευκολα. αρα μπορεις και παλι να φτιαξεις ενα εβο που θα ριχνει ξυλο στο νισσαν, και στην ευθεια και σε πιστα. αυτο τι σημαινει, οτι το εβο θα γινει ΣΥΝΟΛΙΚΑ καλυτερο αμαξι απο το νισσαν?? και ενα γκολφ με τον 1.8Τ μπορει να βγαλει 600 αλογα, και να τα δειρει στην ευθεια και τα 2. απο την στιγμη που απαιτουντε αλλα ποσα για το ενα, και αλλα για το αλλο, αλλαζεις αυτοματα και κατηγοριες. αρα συγκρινουμε ανομοια πραματα. αρα δεν διαφωνουμε. αρα μην χαλας την χημεια που εχουμε μεταξυ μας. αρα εξακολουθουμε να συμφωνουμε ακομα σε ολα!!!

    • αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα
      αχαχαχαχαχαχαχαχχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
      ναι ρε φιλοσ!!!
      αν και δεν βρηκα κατι καλο…κατι γινετε !!! :-P
      http://www.youtube.com/watch?v=hl7t48XPDuI

    • Mika

      An yphrxe pote h periptwsh na exeis tosa lefta gia na thn pareis, hdh tha eixes 4-5 GTR na paizeis..
      To antistrofo pote den tha epaize!
      Opote den tithetai kan zhthma!
      ;-)

    • nikxan1

      ετσι ειναι. σας θυμιζω κατι ελληνικο:
      το GT-R στην αγγλια κανει περιπου 65000€ με σημερινη ισοτιμια.
      το GT-R στην ελλαδα κανει 159.000€ με το σημερινο χαλι….

  • Stelakos Gr

    Το σασί της θα monocoque από carbon, διορ8ωσε το ;) me tetio forto omws dikaiologw ta la8akia :P

  • Michalis_mclaren

    Ωχ θα τρομαξω αν την δω. Μακραν τα καλυτερα αυτοκινητα δρομου στον κοσμο.

  • ανδρεας

    τσαμπα πραμα,και τωρα ιδικα που τα εχουμε και δεν ξερουμε τι να τα κανουμε…

  • freedoom1013

    4 χρόνια ζωής? Σιγά ρε παιδιά! Λες και θα έχετε προλάβει να φτιάξετε διάδοχο μέχρι τότε!
    Μακάρι να είναι ορόσημο, όπως ο πρόγονός της την εποχή που βγήκε.

  • nickgto

    AB έχεις κάνει και άλλο ένα λαθάκι στην τελευταία παράγραφο εκεί που λέει:<> έχεις ξεχάσει το <>…

    • thanks! είναι αλήθεια ότι βιαζόμουν το απόγευμα ;)

  • Iceman_Kimi

    Το άρθρο αυτό μου θυμίζει ένα βίντεο που είχα δει παλαιότερα με την Ferrari Enzo,Porsche Carrera GT Mclare F1 και θυμάμαι που έλεγε τα τρία πιο ποθητά αυτοκίνητα στον πλανήτη. Κάτι μου λέει οτι η Veyron δεν θα είναι μέσα σε αυτά.

  • $14578045

    Για να δουμε η MacLaren θα μπορεί να σταθεί στον ανταγωνισμό με ένα δικό της μοτέρ…

  • Mika

    Bring it on McLaren!!!!
    Can not wait!!!!

  • να γιατί η Ferrari ειναι ένα βήμα πιο πάνω απο τη McLaren…
    γιατί η Ferrari εξελίσσει όλα τα αυτοκίνητα της in house κ μόνη της, σε συνεργασία με καμία εταιρία!!!

  • Phaethon

    Απέχει από τη φιλοσοφία της F1…..δεν είναι το απόλυτο αυτοκίνητο όπως ήταν  η F1.
    Η F1 φτιαχνόταν χωρίς ESP,DSC ούτε καν ABS δεν είχε…..και τώρα αυτό λέει θα τα βγάζει αλλά μόνο αν είσαι σε πίστα…

  • stadi

    Αντε να βγει το μωρο μου να κανουν 20 χρονια να την πιασουν οπως την προηγουμενη.
     ………………………………….. Pure McLaren…………………………………………………..