H McLaren δεν έχει κρύψει ότι εργάζεται πάνω στο αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την McLaren F1. Το Autocar αναφέρει ότι η εταιρία από το Woking έχει ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμές του νέου hypercar, το οποίο θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo.

Οι πρώτες δοκιμές έγιναν τον περασμένο μήνα στην Ισπανία και στην Γερμανία ενώ αργότερα θα πάει και στο Μπαχρέιν, ώστε να δοκιμαστεί και σε θερμό κλίμα. Το όνομα του θα είναι παρόμοιο με αυτό της ΜP4-12C, θα είναι δηλαδή αλφαριθμητικό και η τιμή του αναμένεται να είναι μεγαλύτερη από το 1 εκατ. λίρες Αγγλίας (1.1 εκατ. ευρώ), παρότι παλαιότερα είχε κυκλοφορήσει ότι θα κοστίζει γύρω στις στις €400.000 με €450.000.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί αυστηρά στις 500 μονάδες και μηχανικά, το Mega Mag, (ή P12 όπως είναι η κωδική του ονομασία) θα φορά πιθανότατα έναν V8 απόδοσης 799 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 2.8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και θα αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Το βάρος του δεν θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από αυτό της MP4-12C χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Ηuyara). Στιλιστικά θα έχει μια ομοιότητα με τις MP4-12C και McLaren F1 και οι διαστάσεις θα είναι μεγαλύτερες από αυτές της MP4-12C. Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque κατασκευασμένο από carbon, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C. Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren (McLaren Technology Center). Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών.

[Πηγή: Autocar]