H Kosmocar ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Volkswagen Beetle το οποίο ξεκινά από τις 17.560 ευρώ. Το νέο σκαθάρι θα είναι διαθέσιμο με τρία επίπεδα εξοπλισμού (Cult, Design, Sport) και με τέσσερις κινητήρες, 3 βενζίνης (1.2 TSI – 105 ίππων, 1.4 TSI – 160 ίππων και 2.0 TSI – 200 ίππων και έναν 1.6 TDI πετρελαίου απόδοσης 105 ίππων. Αναλυτικά οι τιμές του στη συνέχεια:

  • 1.2 TSI Cult: 17.560 ευρώ
  • 1.2 TSI Design: 18.440 ευρώ
  • 1.4 TSI Design: 21.280 ευρώ
  • 1.4 TSI Sport: 22.660 ευρώ
  • 2.0 TSI DSG: 30.890 ευρώ
  • 1.6 TDI Cult: 20.560 ευρώ
  • 1.6 TDI Design: 21.480 ευρώ

[Πηγή: Kosmocar]

  • πόσο κλέφτες!!!

  • 17.000 τιμη εκκινησησ????
    δηλαδη με μηχανικα παραθυρα, 2 αεροσακουσ, χωρισ μεταλικο χρωμα,   και λαμπακι στο πορτ μπαγαζ!!!!!

    • hellboy

      και με σιδερενιες ζαντες!!!!!!ουαουυυυυυυυυυυυυυ προσφορα!!!!!!!!!!!δεν χανετε!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • funster

    Παντως καμία σχεση η τιμολογηση του με το προηγουμενο new beetle. Πολυ πιο προσιτο. 22.500 για την εκδοση sport δεν ειναι και πολλα, σε σχεση με το τι κυκλοφορει στην αγορα. 
    Ακομη και εσωτερικος πόλεμος με το Α1, θα παίξει.

    Πάντως για ακομη μια φορα, αν και το beetle εκ φυσεως παραμενει ενδιαφερον σχεδιαστικα αμαξι, εγω νομιζω οτι οι σχεδιαστες της ΦΒ απετυχαν να το αναβωσουν οπως ακριβως του αξιζει.
    Αυτο το νεο, πρωτον μου αρεσει λιγοτερο από το προηγουμο και δευτερον μου θυμιζει κραμα beetle με PT Cruiser.

  • hellboy

    ΚΛΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!1,2 ΜΕ 17ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ??????????????????????????????????????ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ???????????????????????????????????????

    • liogtera τελη!!!! μου ηρθαν σημερα!!!265 για το γκολφ…και 22 για το μηχανακι!!!!!!!!!
      αλλο λογο δεν βρισκω……

    • hellboy

      γαι ελλαδα μονο.για ιταλια ασ πουμε δεν ισχιει!!!!

    • Jkourkoulis

      Μιας και αναφέρθηκες στην Ιταλία ξέρει κανείς τι ισχύει στην Ιταλία με τέλη και ασφάλειες; Υπάρχει κάποιο site που μπορώ να δω (και στα ιταλικά άμα είναι δεν έχω πρόβλημα);  

    • giorgio_alfista

      Jkourkouli, στην Ιταλία η κατάσταση είναι … χειρότερη… Τα τέλη τα αντίστοιχα είναι πάνω κάτω τα ίδια ΑΛΛΑ οι ασφάλειες… σε γ@…… Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, εγώ έχω μια Άλφα Ρομέο ΜιΤο 1.4 και πληρώνω ασφάλεια μεικτή επειδή έχω ελληνικές πινακίδες 800 ευρώ το χρόνο. Αν την είχα αγοράσει στην Ιταλία θα ήθελα ασφάλεια γύρω στα 3 χιλιάρικα… (Μένω Ιταλία)
       

    • tvra που το σκεφτομαι…το δικο μου το 1.6 το FSI  εχει ονομαστικα 10ps παραπανω!!! alla η ροπη του που παιζει ρολο στην καθηεμρινοτητα υστερει αρκετα….οποτε αντι για 1.6 ατμοσφαιρα πλεον συμεφρει το 1.2 τουρμπο!!! απλα δεν λεει να λεσ εχω 1.2 !!!!!!  :-P

    • hellboy

      εχω 1332!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!

    • George

      exis odigisi to audi a3 1.2 na deis pos paei? = xamili katanalosi, liga litra, forologika ,asfalies, teleia apodosi gia ton tipo tu aftokinitu epitaxinsis kai telikes *(200 xalara) kai milame gia ena aftokinito polis pou kaneis ke to taksidaki sou kai anaferete se neaniko kino kai opos kai na to parume to beetle ine 1o aftokinito kai san onoma kai san stilistika eno to polo 8eorite 2 fara to fox 3 gamiseta to audi a1 8eorite simvivazmos me to a3 eno to beetle ine kati diaforetiko. ine to pio murato sta lefta tu kai tin katigoria tu. den les exw VW les exw beetle.

  • funster

    Πραγματικα απορω γιατι σας φαινεται τόσο ακριβο.
    Ειναι φθηνοτερο από Scirocco ακομη και Golf! Ειναι λιγο πιο ακριβο από το polo και παιζει στα ιδια λεφτα που ειναι πολλα αμαξια της μικρομεσαιας κατηγοριας , οπως Astra, Focus, Megane Coope κλπ.
    Και μεσα σε ολα αυτα πρεπει να σκεφτειτε οτι ειναι και ενα πιο ιδιαιτερο αμαξι. Εχει κατι παραπανω να πει. Δεν ειναι στανταρ επιλογη του οικογενειαρχη, απευθεινεται σε αλλο κοινο που ψαχνει κατι διαφορετικο. Πειτε μου δηλαδη σε αυτην την κατηγορια ποια ειναι η πιο οικονομικη επιλογη.
    Και η mito στα ιδιο οικονομικό επιπεδο ειναι και θεωρητικα ειναι ενα μεγεθος μικροτερη.

    Δηαδη αν ειναι αυτο ακριβο, αλλη η υπερτατη απατη, το Α1, τι ειναι ?

    • ο ανταγωνισμός του είναι το Fiat 500 και το Mini…
      το πρώτο είναι σίγουρα πολύ φθηνότερο(άσχετα αν μπορεί να φτάσει σε τετοια νούμερα), το δεύτερο είναι καταξιωμένο κ ότι τιμή κ να έχει θα το αγοράσει αυτός που το θέλει!
      το beetle…δεν!!

    • giorgio_alfista

      gazokiller είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 4,3 μέτρων να ανταγωνίζεται τις μινιατούρες 500 και ΜΙΝΙ;
      Κατα τη ταπεινή μου γνώμη, το αυτοκίνητο σαν όνομα, σχεδιασμό (και εσωτερικό που ήταν πάντα άθλιος στη VW), ποιότητα, επιδόσεις κινητήρα, χωρητικότητα κινητήρα (1.4 με ελάχιστα τέλη, φορους, ασφάλειες) κ.λ.π. δε θα έλεγα ότι είναι ακριβό… Σκέψου ότι το Α1 με το ίδιο μοτέρ (απλώς με 185 αλογα) κάνει πάνω από 30.000 ενώ αυτό εδώ με μια 25 άρα το έχεις υπερπλήρες σε εξοπλισμό (δε λεω να βάλεις Navigator και ηλιοροφη ανοιγόμενη που κάνουν 3.000 μαζί). Εγώ είμαι φανατικός αλφίστας, δουλεύω σα σχεδιαστής αυτοκινήτων στην Ιταλία, έχω μια ΜιΤο άλλα θα αγόραζα άνετοτατα ένα Σκαραβαίο.

  • Γ…. τον μπελά μου! Τώρα η κάθε γκόμενα, που ρουφάει την τσέπη του μπαμπάκα της θα έχει κι από ένα τέτοιο. Μετά από το mini, το 500άρι και τη μπέμπα την μονή και ο σκαραβαίος. Κανα “αντρικό” αμάξι επιτέλους θα βγάλουνε;

    • Ξέχασα το τώρα ανάμεσα στην “μονή” και το “και”!