Η στρατηγική marketing της Volkswagen έπιασε αφού, όπως δείχνουν οι πωλήσεις του νέου Beetle, αρέσει στο ανδρικό κοινό. Το νέο Beetle παρουσιάστηκε ένα χρόνο πριν, στην έκθεση της Νέας Υόρκης και οι άνθρωποι της Volkswagen με την προσθήκη δυνατών κινητήρων, του στιλιστικού πακέτου R-Line αλλά και της έκδοσης R, η οποία θα περάσει στη παραγωγή, θέλησαν να κάνουν το αυτοκίνητο να πωλείται κατά 50% σε άνδρες και κατά 50% σε γυναίκες.

Το Bloomberg δηλώνει ότι από τον Σεπτέμβριο που ξεκίνησαν οι πωλήσεις του νέου Σκαθαριού, το οποίο στη χώρα μας ξεκινά από τις 17.500 ευρώ, το 43% των αγοραστών του στην Αμερική είναι άνδρες, σημαντική αύξηση έναντι του 29% ενός χρόνου πριν. Σε αυτό, εκτός από το ίδιο το αυτοκίνητο, συνέβαλε και η διαφήμιση της VW αφού έφτασε ακόμη και στη δημιουργία ειδικού βιντεοπαιχνιδιού για το Xbox. Στόχος των Γερμανών είναι να μειώσουν το μέσο ηλικιακό κοινό που αγοράζει το αυτοκίνητο, μιας και αυτή τη στιγμή η μέση ηλικία των ιδιοκτητών είναι 56 χρονών, με την VW να θέλει να το μειώσει στα 36 χρόνια,

[Πηγή: Bloomberg]