Η κρίση οδηγεί τους κατόχους των αυτοκινήτων να κυκλοφορούν με ανασφάλιστο όχημα, παρότι τα τσουχτερά πρόστιμα. Μέσα σε έναν χρόνο, οι ασφαλιστικές εταιρίες μετρούν λιγότερα 300.000 συμβόλαια. Το 2011, τα ασφαλισμένα Ι.Χ. μειώθηκαν σε λιγότερα από 5 εκατομμύρια, κάτι στο οποίο συνέβαλε και η μαζική παράδοση πινακίδων στα τέλη του 2011, λόγω των αυξημένων τελών κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών οι πελάτες πλέον μειώνουν τους καλύψεις στα εν ισχύ ασφαλιστήρια συμβόλαια. Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, ο κλάδος αστικής ευθύνης Ι.Χ. κατέγραψε μείωση 3,5%, ενώ οι συμπληρωματικές καλύψεις (π.χ. για κλοπή, φωτιά, καιρικά φαινόμενα) μειώθηκαν κατά 20%, προκαλώντας μεγάλη ζημιά στον κλάδο των ασφαλιστικών εταιριών, λόγω μειωμένων εσόδων.

Μεγάλο αγκάθι για τις ασφαλιστικές συνεχίζει να είναι το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Αυτοκινήτου, που έχουν συσσωρευτεί μεγάλες ζημιές από τις εκκρεμείς υποθέσεις ατυχημάτων από τις ασφαλιστικές που έκλεισαν με αποτέλεσμα να βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας. Αν και αναζητήθηκε λύση με τροπολογία Βενιζέλου με ψαλίδι στις αποζημιώσεις και κύρια για ηθική βλάβη , αποσύρθηκε μετά από αντιδράσεις των δικηγόρων. Το έλλειμμα του Επικουρικού ήδη έχει ξεπεράσει τα 800 εκατ. ευρώ.

Η τελευταία έκκληση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών να βρεθεί λύση, είναι ίσως η απαρχή μια δυσάρεστης συνέχειας που έρχεται . Και αυτό γιατί ένα λουκέτο στο Επικουρικό, πέρα από χαμένες αποζημιώσεις σε δεκάδες χιλιάδες πραγματικά θύματα τροχαίων , θα δημιουργήσει και μείζον θέμα στις περιπτώσεις ατυχημάτων με ανασφάλιστα αυτοκίνητα που καλύπτει το Επικουρικό Κεφάλαιο.

[Πηγή: Newsbeast]

  • hellboy

    να μειωσουν οι καφροι τις τιμολογισεις για να δουν αυξησεις αν οχι καλα να παθουν!ολο και περισσοτερο μεσα θα μπενουν……..