Η Ford ανακοίνωσε την έκδοση παραγωγής του Fiesta ST το οποίο θα παρουσιαστεί αύριο το πρωί στη Γενεύη. Μηχανικά φορά τον 1.6 EcoBoost turbo κινητήρα απόδοσης 180 ίππων με 240 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από επτά δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η τεχνολογία EcoBoost πετυχαίνει μείωση 20% στις εκπομπές CO2 συγκριτικά με το προηγούμενο Fiesta ST.


Προϊόν εξέλιξης της Ford Team RS, το νέο Fiesta ST προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην οδηγική άνεση και συμπεριφορά χάρη στην υιοθέτηση ενός ειδικά ρυθμισμένου πλαισίου που τοποθετείται 15 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με το στάνταρ  Fiesta, στο αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford και στα τρία προγράμματα Electronic Stability Control. Οι τεχνολογίες δοκιμάστηκαν στα 5000 χλμ. οδήγησης στη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife.

Πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα ενθουσιαστούν με το νέο Fiesta ST, όχι μόνον εξαιτίας των υψηλών επιδόσεων αλλά και λόγω στυλ και εξοπλισμού. Αυτό το δυναμικό, νέο καυτό hatchback είναι αναμφίβολα το καλύτερό μας Fiesta ST μέχρι σήμερα

δήλωσε ο Jost Capito, director of Global Performance Vehicles της Ford.

Στο εσωτερικό παρατηρούμε μία αισθητική χρωματικών αντιθέσεων με απαράμιλλα επίπεδα εξοπλισμού για οδηγούς με σπορ ταμπεραμέντο, όπως τα στάνταρ καθίσματα Recaro, για πρώτη φορά σε Fiesta ST. Επιπλέον, μέσω του MyKey ο ιδιοκτήτης περιορίζει τις μέγιστες επιδόσεις και ενεργοποιεί χαρακτηριστικά ασφαλείας στις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από λιγότερο έμπειρους οδηγούς. Διατίθεται και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC της Ford με φωνητική ενεργοποίηση. Μία νέα, τολμηρή και δυναμική εξωτερική σχεδίαση μεταφέρει το μήνυμα των υψηλών επιδόσεων μέσα από τα τελευταία στοιχεία-ταυτότητας Ford, όπως η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα.

Το νέο Fiesta ST βασίζεται στο DNA παγκόσμιων οχημάτων υψηλών επιδόσεων της Ford και εξελίχθηκε από την Ford Team RS, την Ευρωπαϊκή ομάδα του Global Performance Vehicles group της εταιρίας. Η εμπειρία των μηχανικών από τη συνεργασία τους με τους εταίρους της Ford στο μηχανοκίνητο αθλητισμό για τα Fiesta RS WRC, Fiesta Rallycross και Racing Fiesta, αποδείχτηκε ανεκτίμητη στην εξελικτική πορεία του νέου Fiesta ST.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το 2013. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Ντεμπούτο για την Έκδοση Παραγωγής του Fiesta ST στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012

  • Το δυναμικό νέο Fiesta ST σε έκδοση παραγωγής στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012 με προγραμματισμένο Ευρωπαϊκό λανσάρισμα το 2013
  • Το νέο Fiesta ST αντλεί ισχύ από τον κινητήρα 1.6 EcoBoost που αποδίδει 180PS – 20% περισσότερη ισχύ από το προηγούμενο μοντέλο – έχει επιτάχυνση 0 -100 χλμ./ ώρα σε λιγότερο από επτά δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ ώρα
  • Κορυφαία οδική συμπεριφορά με αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control, ειδικά ρυθμισμένο πλαίσιο και τρεις ρυθμίσεις Electronic Stability Control – όλα δοκιμασμένα εκτενώς στη διάσημη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife
  • Η Ford παραμένει θετική στην ιδέα να λανσάρει το μικρό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων για πρώτη φορά στη Β. Αμερική, μετά τη θερμή υποδοχή στο 5θ Fiesta ST concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles 2011.

ΓΕΝΕΥΗ, Ελβετία, 5 Μαρτίου, 2012 – Η Ford Motor Company παρουσιάζει φέτος στη Γενεύη τη νέα έκδοση παραγωγής του Fiesta ST η οποία προγραμματίζεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2013.

Ήδη από το 2008 που το τελευταίο μοντέλο εξαφανίστηκε από τις εκθέσεις των Ευρωπαίων εμπόρων, οι πελάτες απαιτούσαν επίμονα ένα νέο Fiesta ST. Η νέα έκδοση θα ανεβάσει τις επιδόσεις του Fiesta ST σε νέα επίπεδα. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους: κινητήρας 180PS 1.6 EcoBoost, ροπή 240Nm, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από επτά δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η τεχνολογία EcoBoost πετυχαίνει μείωση 20% στις εκπομπές CO2 συγκριτικά με το προηγούμενο Fiesta ST.

Προϊόν εξέλιξης της Ford Team RS, το νέο Fiesta ST προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην οδηγική άνεση και συμπεριφορά χάρη στην υιοθέτηση ενός ειδικά ρυθμισμένου πλαισίου που τοποθετείται 15 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με το στάνταρ  Fiesta, στο αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford και στα τρία προγράμματα Electronic Stability Control. Οι τεχνολογίες δοκιμάστηκαν στα 5000 χλμ. οδήγησης στη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife.

«Πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα ενθουσιαστούν με το νέο Fiesta ST, όχι μόνον εξαιτίας των υψηλών επιδόσεων αλλά και λόγω στυλ και εξοπλισμού. Αυτό το δυναμικό, νέο καυτό hatchback είναι αναμφίβολα το καλύτερό μας Fiesta ST μέχρι σήμερα» δήλωσε ο Jost Capito, director of Global Performance Vehicles της Ford.

Στο εσωτερικό παρατηρούμε μία αισθητική χρωματικών αντιθέσεων με απαράμιλλα επίπεδα εξοπλισμού για οδηγούς με σπορ ταμπεραμέντο, όπως τα στάνταρ καθίσματα Recaro, για πρώτη φορά σε Fiesta ST. Επιπλέον, μέσω του MyKey ο ιδιοκτήτης περιορίζει τις μέγιστες επιδόσεις και ενεργοποιεί χαρακτηριστικά ασφαλείας στις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από λιγότερο έμπειρους οδηγούς. Διατίθεται και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC της Ford με φωνητική ενεργοποίηση. Μία νέα, τολμηρή και δυναμική εξωτερική σχεδίαση μεταφέρει το μήνυμα των υψηλών επιδόσεων μέσα από τα τελευταία στοιχεία-ταυτότητας Ford, όπως η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα.

Το νέο Fiesta ST βασίζεται στο DNA παγκόσμιων οχημάτων υψηλών επιδόσεων της Ford και εξελίχθηκε από την Ford Team RS, την Ευρωπαϊκή ομάδα του Global Performance Vehicles group της εταιρίας. Η εμπειρία των μηχανικών από τη συνεργασία τους με τους εταίρους της Ford στο μηχανοκίνητο αθλητισμό για τα Fiesta RS WRC, Fiesta Rallycross και Racing Fiesta, αποδείχτηκε ανεκτίμητη στην εξελικτική πορεία του νέου Fiesta ST.

Καθώς η παραγωγή του νέου Fiesta ST επιβεβαιώθηκε για την Ευρώπη, η Ford δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να λανσάρει το μικρό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και σε άλλες περιοχές, όπως η Β. Αμερική – για πρώτη φορά, μετά τη θετική υποδοχή του 5θ Fiesta ST concept που έκανε το Βορειοαμερικανικό ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles 2011.

«Είμαστε χαρούμενοι που φέρνουμε μία νέα γενιά του Fiesta ST στους Ευρωπαίους πελάτες μας το 2013 και στο άμεσο μέλλον θα ανακοινώσουμε τα σχέδιά μας για τις υπόλοιπες αγορές» δήλωσε ο Capito. «Με το νέο Fiesta ST να πλαισιώνει το νέο Focus ST, θα μπορέσουμε και πάλι να προσφέρουμε μία γκάμα προσιτών, μικρών οχημάτων υψηλών επιδόσεων στοχεύοντας σε ένα μοναδικό μίγμα ξεχωριστού στυλ και δυναμικών επιδόσεων στο δρόμο αλλά και πρακτικότητας σε καθημερινή χρήση».

  • cfu

    sweet dream!!!!! ελπίζω να το δω στον υπνο μου πως ειναι δικο μου,πολυ καλυτερο απο το concept
    εγω παντως ενθουσιαστικά και απο την εμφανιση και κυριος με αυτα τα χαρακτηριστικά που λεει 

  • σχετικο-ασχετο…
    πλεον οι μτρηση 0-100 να παει προσ καταργηση!!!!!!
    δεν μου λεει κατι!!!!! ολα πλεον 6sec to kanoyn !!!! ektos apo kati VELOSTER !!! LoL
    παντωσ σοβαρα τωρα…..πλεον αυτη η μετρηση ειναι ΛΙΓΗ !!!!!!
    δεν δειχνει τιποτα…….
    παντωσ ΠΟΛΥ ενδιαφερον το ST !!!!!!

    • GioKak

       Δεν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, θέλω να συνεχίσει να υφίσταται αλλά θα ήθελα να συνοδεύεται και από μία 40-120 με αλλαγή από δευτέρα σε τρίτη για να βλέπουμε τι γίνεται και στις ροπές…εκεί θα βγάζαμε περισσότερα συμπεράσματα!

  • James

    Λυπαμαι αλλα δεν μου πολυαρεσει, χαλασαν την μπροστινη μασκα και τα φωτα του εμπρος πισω.

    • Yiannis Rossolatos

      θα συμφωνησω ως προς τη μασκα κατα τ αλλα μ αρεσει….

  • sofokles5 (ex sofokles)

    ahhhhhhhhhhhhhhh

    • cfu

      ax!!!!!!!! elpizo toulaxiston na to feroun se kamia antiprosopia,polo,ibiza,fabia, bye bye!!!!!!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      γαμστα. απο το 2013 που θα αρχίσει να πωλείται, θα έχουν κλείσει όλες οι αντιπροσωπίες στην ελλάδα… καλά , τα άλλα π αναφέρεις, απλά δεν υπάρχουν . εχουν σβηστεί απο το χάρτη….

      όσοι οδηγάτε κατι απο τα ανωτέρω(πολο ιμπιζα, φαμπια), ή γενικότερα, κάτι άλλο, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΣΑΣ, να απελευθερωθείτε, και να ζηλέψετε χωρίς πάθος και φόβο!

    • Killer88

       Ειδικά το Polo που είναι και το καλύτερα στημένο εκ των 3 και μακράν το ομορφότερο, τι να ζηλέψει?? Σαν ροφός είναι από μπροστά! Από οδηγική απόλαυση μπορεί να είναι καλύτερο δεν αντιλέγω, αλλά τον συνδυασμό Tsi + Dsg λυπάμαι δύσκολα το χτυπάς ;)

    • sofokles5 (ex sofokles)

      ti na zilepsei to vw polo apo to fiesta st? apo pou na xekinisei kaneis….

      stisimo?
      kinitira? (kala to tsi me dsg xereis ti tha to kanei to fiesta st… mam kaka kai nani) 
      poiotita kataskeyis? (to fiesta einai makran poiotikotero. exw to fiesta 2006 kai to torino polo  einai aparadekto brosta toy. fadasou me to kainoyrio).
      ONOMA? (ford vs vw?)
      i emfanisi einai ypokeimeniki. to fiesta m aresei poly perissotero pados.

    • pariah

      Άσε ρε φίλε….Εδώ άτομο με st σαν το δικό σου και έλεγε ότι δεν έβλεπε διαφορά από το 1400άρι ibiza μου….Λες και είναι RR το fiesta μιλάς…Όλα τα ίδια σκατά είναι πάνω κάτω, μην την κάνουμε λάστιχο τώρα…

      Για το μοτέρ κάτσε να το δούμε στην πράξη τι θα κάνει γιατί το dsg βοηθάει πολύ.

    • gronholm89

       tsi+dsg xtupane apo mona tous… an me pianeis… apo emfanisi (upokeimeniko vevaia) akoma kai AUTO to fiesta einai polu pio omorfo apo to OPOIODIPOTE polo…

  • fatals

    Μου θυμιζει παπια μπροστα, δεν ξερω γιατι…

  • Mika

    Erwthsh: Giati o typos paei me 30 km,san koimismenos????
    Fiesta ST odhgeis re blhma,oxi to 1100!!!!
    Kontepsa na koimhthw me to video!!!!

    Exw anameikta aisthimata gi ayto to amaksi..Perimena pws kai pws thn afiksh tou, logw tou kinhthra tou alla mou ta xalaei h nea tou emfanish…H mourh kai ta fwta mpros pisw, den einai to idio kala oso sto twrino..H maska to xalaei poly…
    :-(((((
    Mporw na exw ena Fiesta Sport me to bodykit kai ton kinhthra aytou edw????
    Tha einai to teleio…

  • ggarfe

    Κρίμα που η ford δεν έμαθε από το πάθημα της fiat με το grande punto.
    Πήρανε το GP, το πιο όμορφο αμάξι της κλάσσης καί το γαμήσανε με τη μούρη του punto evo.
    Ευτυχώς το ανανεωμένο punto γυρισε στο σχέδιο του πρώτου grande punto.
    Άστο ρε καλλιτέχνη, αφού δεν έχεις έμπνευση… Μη χαλάς ένα άψογο σχέδιο…

    • Bomb21

      Αυτο ακριβως,τιποτε αλλο. Προσωπικα δεν μου αρεσαν οι γραμμες στο καπο και η μασκα καρχαρια,οι αλλαγες στα φωτα ουτε αυτες μου πολυαρεσαν αλλα οκ τρωγονται που λεει ο λογος.

  • gronholm89

    pou na to deite se leuko… dn 8a ftanoun ta xartomantila na ka8arisete tin o8oni sas…
    http://www.fordstownerssa.co.za/forums/viewtopic.php?f=64&t=54281&start=30

    • sofokles5 (ex sofokles)

      giati se performance blue dn tha spernei?? k to aspro dynato poly.

    • Mika

      Etsi..Se mple,kata kyrio logo,kai se mayro meta, tha einai teleio!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      oh yes. kai se mauro tha einai poly kalo…

    • cfu

      γιατι το εκανες αυτο?????????????? επαθα πλακα τωρα,τελειο!!!!!! 
      fiesta mou poula trela se olous!!!!! makari na to apoktiso

  • ilikeyourcar

    Παλικαρια δεν ξερω για σας αλλα εγω το βρισκω πανεμορφο (ναι και το μπροστα). Παντως το μερος που γυριστηκε το βιντεο μοιαζει απιστευτα με την Ελλαδα.

    Mito qv, Abarth GP, Fiesta ST και προβλεπω και το νεο peugeot 208 θα ειναι τα αγαπημενα μου μικρα gti  

    • cfu

      Punto Abarth kai Fiesta ST einai oi basiliades,ayths tis katigorias,h Mito me ta 170 aloga einai to pio omorfo sxediastika,alla ta Punto kai Fiesta mou kanoun pio kaka kai alitika,mono kai mono pou akous Abarth kai ST o nou sou paei sto kako kai agrio,