Η Ford ανακοίνωσε την έκδοση παραγωγής του Fiesta ST το οποίο θα παρουσιαστεί αύριο το πρωί στη Γενεύη. Μηχανικά φορά τον 1.6 EcoBoost turbo κινητήρα απόδοσης 180 ίππων με 240 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από επτά δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η τεχνολογία EcoBoost πετυχαίνει μείωση 20% στις εκπομπές CO2 συγκριτικά με το προηγούμενο Fiesta ST.

Προϊόν εξέλιξης της Ford Team RS, το νέο Fiesta ST προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην οδηγική άνεση και συμπεριφορά χάρη στην υιοθέτηση ενός ειδικά ρυθμισμένου πλαισίου που τοποθετείται 15 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με το στάνταρ  Fiesta, στο αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford και στα τρία προγράμματα Electronic Stability Control. Οι τεχνολογίες δοκιμάστηκαν στα 5000 χλμ. οδήγησης στη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife.

Πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα ενθουσιαστούν με το νέο Fiesta ST, όχι μόνον εξαιτίας των υψηλών επιδόσεων αλλά και λόγω στυλ και εξοπλισμού. Αυτό το δυναμικό, νέο καυτό hatchback είναι αναμφίβολα το καλύτερό μας Fiesta ST μέχρι σήμερα

δήλωσε ο Jost Capito, director of Global Performance Vehicles της Ford.

Στο εσωτερικό παρατηρούμε μία αισθητική χρωματικών αντιθέσεων με απαράμιλλα επίπεδα εξοπλισμού για οδηγούς με σπορ ταμπεραμέντο, όπως τα στάνταρ καθίσματα Recaro, για πρώτη φορά σε Fiesta ST. Επιπλέον, μέσω του MyKey ο ιδιοκτήτης περιορίζει τις μέγιστες επιδόσεις και ενεργοποιεί χαρακτηριστικά ασφαλείας στις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από λιγότερο έμπειρους οδηγούς. Διατίθεται και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC της Ford με φωνητική ενεργοποίηση. Μία νέα, τολμηρή και δυναμική εξωτερική σχεδίαση μεταφέρει το μήνυμα των υψηλών επιδόσεων μέσα από τα τελευταία στοιχεία-ταυτότητας Ford, όπως η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα.

Το νέο Fiesta ST βασίζεται στο DNA παγκόσμιων οχημάτων υψηλών επιδόσεων της Ford και εξελίχθηκε από την Ford Team RS, την Ευρωπαϊκή ομάδα του Global Performance Vehicles group της εταιρίας. Η εμπειρία των μηχανικών από τη συνεργασία τους με τους εταίρους της Ford στο μηχανοκίνητο αθλητισμό για τα Fiesta RS WRC, Fiesta Rallycross και Racing Fiesta, αποδείχτηκε ανεκτίμητη στην εξελικτική πορεία του νέου Fiesta ST.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το 2013. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Ντεμπούτο για την Έκδοση Παραγωγής του Fiesta ST στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012

  • Το δυναμικό νέο Fiesta ST σε έκδοση παραγωγής στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012 με προγραμματισμένο Ευρωπαϊκό λανσάρισμα το 2013
  • Το νέο Fiesta ST αντλεί ισχύ από τον κινητήρα 1.6 EcoBoost που αποδίδει 180PS – 20% περισσότερη ισχύ από το προηγούμενο μοντέλο – έχει επιτάχυνση 0 -100 χλμ./ ώρα σε λιγότερο από επτά δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ ώρα
  • Κορυφαία οδική συμπεριφορά με αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control, ειδικά ρυθμισμένο πλαίσιο και τρεις ρυθμίσεις Electronic Stability Control – όλα δοκιμασμένα εκτενώς στη διάσημη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife
  • Η Ford παραμένει θετική στην ιδέα να λανσάρει το μικρό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων για πρώτη φορά στη Β. Αμερική, μετά τη θερμή υποδοχή στο 5θ Fiesta ST concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles 2011.

ΓΕΝΕΥΗ, Ελβετία, 5 Μαρτίου, 2012 – Η Ford Motor Company παρουσιάζει φέτος στη Γενεύη τη νέα έκδοση παραγωγής του Fiesta ST η οποία προγραμματίζεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2013.

Ήδη από το 2008 που το τελευταίο μοντέλο εξαφανίστηκε από τις εκθέσεις των Ευρωπαίων εμπόρων, οι πελάτες απαιτούσαν επίμονα ένα νέο Fiesta ST. Η νέα έκδοση θα ανεβάσει τις επιδόσεις του Fiesta ST σε νέα επίπεδα. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους: κινητήρας 180PS 1.6 EcoBoost, ροπή 240Nm, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από επτά δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η τεχνολογία EcoBoost πετυχαίνει μείωση 20% στις εκπομπές CO2 συγκριτικά με το προηγούμενο Fiesta ST.

Προϊόν εξέλιξης της Ford Team RS, το νέο Fiesta ST προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην οδηγική άνεση και συμπεριφορά χάρη στην υιοθέτηση ενός ειδικά ρυθμισμένου πλαισίου που τοποθετείται 15 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με το στάνταρ  Fiesta, στο αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford και στα τρία προγράμματα Electronic Stability Control. Οι τεχνολογίες δοκιμάστηκαν στα 5000 χλμ. οδήγησης στη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife.

«Πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα ενθουσιαστούν με το νέο Fiesta ST, όχι μόνον εξαιτίας των υψηλών επιδόσεων αλλά και λόγω στυλ και εξοπλισμού. Αυτό το δυναμικό, νέο καυτό hatchback είναι αναμφίβολα το καλύτερό μας Fiesta ST μέχρι σήμερα» δήλωσε ο Jost Capito, director of Global Performance Vehicles της Ford.

Στο εσωτερικό παρατηρούμε μία αισθητική χρωματικών αντιθέσεων με απαράμιλλα επίπεδα εξοπλισμού για οδηγούς με σπορ ταμπεραμέντο, όπως τα στάνταρ καθίσματα Recaro, για πρώτη φορά σε Fiesta ST. Επιπλέον, μέσω του MyKey ο ιδιοκτήτης περιορίζει τις μέγιστες επιδόσεις και ενεργοποιεί χαρακτηριστικά ασφαλείας στις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από λιγότερο έμπειρους οδηγούς. Διατίθεται και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC της Ford με φωνητική ενεργοποίηση. Μία νέα, τολμηρή και δυναμική εξωτερική σχεδίαση μεταφέρει το μήνυμα των υψηλών επιδόσεων μέσα από τα τελευταία στοιχεία-ταυτότητας Ford, όπως η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα.

Το νέο Fiesta ST βασίζεται στο DNA παγκόσμιων οχημάτων υψηλών επιδόσεων της Ford και εξελίχθηκε από την Ford Team RS, την Ευρωπαϊκή ομάδα του Global Performance Vehicles group της εταιρίας. Η εμπειρία των μηχανικών από τη συνεργασία τους με τους εταίρους της Ford στο μηχανοκίνητο αθλητισμό για τα Fiesta RS WRC, Fiesta Rallycross και Racing Fiesta, αποδείχτηκε ανεκτίμητη στην εξελικτική πορεία του νέου Fiesta ST.

Καθώς η παραγωγή του νέου Fiesta ST επιβεβαιώθηκε για την Ευρώπη, η Ford δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να λανσάρει το μικρό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και σε άλλες περιοχές, όπως η Β. Αμερική – για πρώτη φορά, μετά τη θετική υποδοχή του 5θ Fiesta ST concept που έκανε το Βορειοαμερικανικό ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles 2011.

«Είμαστε χαρούμενοι που φέρνουμε μία νέα γενιά του Fiesta ST στους Ευρωπαίους πελάτες μας το 2013 και στο άμεσο μέλλον θα ανακοινώσουμε τα σχέδιά μας για τις υπόλοιπες αγορές» δήλωσε ο Capito. «Με το νέο Fiesta ST να πλαισιώνει το νέο Focus ST, θα μπορέσουμε και πάλι να προσφέρουμε μία γκάμα προσιτών, μικρών οχημάτων υψηλών επιδόσεων στοχεύοντας σε ένα μοναδικό μίγμα ξεχωριστού στυλ και δυναμικών επιδόσεων στο δρόμο αλλά και πρακτικότητας σε καθημερινή χρήση».