H Ford παρουσίασε επίσημα το νέο B-Max στη Γενεύη το οποίο συνδυάζει μοναδική σχεδίαση, απαράμιλλη οικονομία και τις πιο προηγμένες τεχνολογίες μικρού αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Το αυτοκίνητο βασίζεται στο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε πέρυσι στην ίδια έκθεση και στιλιστικά δεν διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο. Το B-Max βασίζεται στο Fiesta και δεν διαθέτει μεσαία κολόνα ώστε να γίνεται έτσι πιο άνετη η πρόσβαση στο εσωτερικό.

Το μικρό MPV διαθέτει πίσω συρόμενες πόρτες με το άνοιγμα όταν και οι δύο πόρτες είναι ανοικτές να φτάνει το 1.5 μέτρο! Τα πίσω καθίσματα αλλά και το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνονται πλήρως ώστε να γίνεται ευκολότερη η μεταφορά κάθε είδος φορτίου που έχει μήκος 2.35 μέτρα. Το αυτοκίνητο είναι κατά 30cm μικρότερο από το C-Max και κατά 11cm μεγαλύτερο από το Fiesta.

Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά κινητήρες βενζίνης όπου ανάμεσα τους θα βρίσκεται και ο νέος 1.000αρης τρικύλιδρος turbo EcoBoost τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού με δύο ανεξάρτητους εκκεντροφόρους μεταβλητού χρονισμού καθώς και σύστημα start/stop. Αποδίδει 120 άλογα με μέση κατανάλωση 4.9 λίτρα/100 χλμ και 114 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Επίσης θα υπάρχουν και Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρες στην γκάμα. Ο 1.600αρης TDI αποδίδει 95 άλογα, χρειάζεται 4.0 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 104 γρ/χλμ CO2. Το νέο B-Max θα διαθέτει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας  Smart Regenerative Charging το οποίο βοηθά στην επαναφόρτιση της μπαταρίας ώστε να εξοικονομεί καύσιμο. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο 2012.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Το Μοντέρνο, Νέο Ford BMAX ‘Ανοίγει τις Πόρτες’ σε Πρακτικές Λύσεις για Οδήγηση στην Πόλη, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012

  • Το Ford B-MAX έχει κομψές, κλασικές πόρτες μπροστά και συρόμενες πίσω με ενσωματωμένες τις κεντρικές κολόνες του αμαξώματος, επιτυγχάνοντας την καλύτερη πρόσβαση στην κατηγορία
  • Κορυφαίοι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2, βενζινοκινητήρας 1.0 Ford EcoBoost 120PS με 15% χαμηλότερη κατανάλωση από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή
  • Το B-MAX είναι από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μικρά αυτοκίνητα της Ευρωπαϊκής αγοράς και διαθέτει σύστημα συνδεσιμότητας  SYNC με φωνητική ενεργοποίηση. Επίσης περιλαμβάνει Emergency Assistance που ενεργοποιεί μία κλήση βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος

ΓΕΝΕΥΗ, 5 Μαρτίου, 2012 – Το νέο Ford B-MAX που παρουσιάστηκε σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012 συνδυάζει μοναδική σχεδίαση, απαράμιλλη οικονομία και τις πιο προηγμένες τεχνολογίες μικρού αυτοκινήτου στην Ευρώπη.

Το Ford Easy Access Door System του B-MAX προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες πρόσβασης χάρη στην ενσωμάτωση των κεντρικών κολόνων του αμαξώματος στις πόρτες (κλασικές μπροστά, συρόμενες πίσω).

Το νέο μοντέλο πετυχαίνει κορυφαία οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 για βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες1.

Το καινοτόμο, νέο B-MAX είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο που διαθέτει σύστημα συνδεσιμότητας SYNC, με φωνητική ενεργοποίηση και Emergency Assistance, μία λειτουργία σχεδιασμένη για να κινητοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος.

Επίσης είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία με σύστημα Active City Stop, το οποίο βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν μικροσυγκρούσεις με σταματημένα ή οχήματα που κινούνται αργά μπροστά.

«Το Ford B-MAX αμφισβητεί τις παραδοσιακές αντιλήψεις για τα μικρά αυτοκίνητα και λανσάρει μία φιλοσοφία που δεν έχει τολμήσει μέχρι τώρα άλλος κατασκευαστής» δήλωσε ο Stephen Odell, chairman & CEO, Ford Ευρώπης. «Η μεγαλοφυής σχεδίασή του κυριολεκτικά ‘ανοίγει τις πόρτες’ σε νέες δυνατότητες ενός μικρού αυτοκινήτου.

«Όμως δεν είναι μόνον ένα έξυπνο και ευέλικτο μικρό αυτοκίνητο» πρόσθεσε. «Υιοθετώντας τις τελευταίες τεχνολογίες της Ford, το B-MAX είναι πιο απολαυστικό στην οδήγηση, παρέχοντας αυξημένη ασφάλεια και κορυφαία οικονομία καυσίμου. Απλά μπορεί και κάνει πράγματα που υπόλοιπα αδυνατούν. Πιστεύουμε ότι το Ford B-MAX θα επηρεάσει βαθιά την αγορά των μικρών αυτοκινήτων».

Νέο όραμα για τα μικρά αυτοκίνητα

Βασισμένο στην παγκόσμια πλατφόρμα αυτοκινήτων Β της Ford – την οποία μοιράζεται με το επιτυχημένο νέο Fiesta – το B-MAX αντιπροσωπεύει το όραμα της εταιρίας για ένα premium μικρό πολυχρηστικό (MAV), συνδυάζοντας εξαιρετικούς χώρους και ευελιξία με μία μοντέρνα, κομψή εξωτερική σχεδίαση.

Ο Joerg Beyer, διευθυντής παγκόσμιων μικρών οχημάτων της Ford, δήλωσε: «Το B-MAX χαρακτηρίζεται από άφθονες καιτονοτομίες, από τη μοναδική φιλοσοφία των θυρών και τον προηγμένο κινητήρα 1.0 EcoBoost μέχρι το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC με φωνητικό έλεγχο. Οι πελάτες που αναζητούν ένα μικρό και ευέλικτο αυτοκίνητο έχουν τώρα μία συναρπαστική νέα επιλογή».

Το μήκος B-MAX υπερβαίνει κατά τι τα 4 m, δηλαδή είναι 11cm μακρύτερο από το 5θυρο Fiesta και 32cm μικρότερο από το νέο C-MAX: αυτό σημαίνει ότι ικανοποιεί άριστα την όλο και μεγαλύτερη ζήτηση για αυτοκίνητα μειωμένων διαστάσεων, κατάλληλων για συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, χωρίς συμβιβασμούς στους εσωτερικούς χώρους ή την άνεση των επιβατών.

Μοναδικό Ford Easy Access Door System

Το μοναδικό Ford Easy Access Door System υπόσχεται νέα επίπεδα άνεσης, πρόσβασης και ευελιξίας. Αποτελείται από συμβατικές εμπρός πόρτες (με μεντεσέ) και πίσω συρόμενες πόρτες, σε συνδυασμό με μία νέα σχεδίαση αμαξώματος που ενσωματώνει την παραδοσιακή δομή των κεντρικών κολόνων στις εμπρός και πίσω πόρτες.

Όταν οι εμπρός και πίσω πόρτες είναι ανοιχτές, η πρόσβαση στο εσωτερικό είναι εξαιρετική με ένα ενιαίο τεράστιο άνοιγμα μήκους 1,5+ m. Η τιμή αυτή είναι σχεδόν διπλάσια του πλάτους που προσφέρουν οι ανταγωνιστές με εναλλακτικές φιλοσοφίες θυρών και διευκολύνει την είσοδο ή έξοδο των πίσω επιβατών, την ασφάλιση των παιδιών στα παιδικά καθίσματα, ή τη φόρτωση και εκφόρτωση αντικειμένων2.

Οι δύο συρόμενες πίσω πόρτες του B-MAX παρέχουν επίσης πρόσθετα πλεονεκτήματα σε συνωστισμένους δρόμους ή σε στενούς χώρους στάθμευσης όταν η πρόσβαση από συμβατικές πόρτες δυσκολεύει. Οι εμπρός και πίσω πόρτες ανοίγουν ανεξάρτητα, ανάλογα με τις απαιτήσεις πρόσβασης.

Απαράμιλλη ευελιξία στο εσωτερικό

Το B-MAX συνδυάζει το Ford Easy Access Door System με ένα ευέλικτο και εύχρηστο σύστημα καθισμάτων. Τα διαιρούμενα 60/40 πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται πλήρως με μία απλή κίνηση. Το αναδιπλωμένο κάθισμα του συνοδηγού δημιουργεί μία μεγάλη, επίπεδη επιφάνεια από μπροστά μέχρι πίσω, κατάλληλη για μεγάλα φορτία μήκους μέχρι 2,35 m.

Η ευκολία πρόσβασης είναι εξαιρετική για φόρτωση ογκωδών αντικειμένων μέσω των πλαϊνών θυρών, όπως έπιπλα σε επίπεδες συσκευασίες ή ακόμα και ένα ποδήλατο. Ένα ρυθμιζόμενο πάτωμα στο χώρο αποσκευών δημιουργεί μία επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται, ενώ ο κρυφός αποθηκευτικός χώρος είναι ιδανικός για προστασία πολύτιμων αντικειμένων από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Οι οδηγοί κάθονται ψηλότερα στο B-MAX απολαμβάνοντας καλύτερη ορατότητα. Το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου είναι 12cm μεγαλύτερο από του Fiesta κάτι που βελτιώνει επίσης σημαντικά το χώρο για το κεφάλι και τα πόδια των πίσω επιβατών.

Σχεδιασμένο για άριστη ασφάλεια

Οι μηχανικοί της Ford δημιούργησαν καινοτόμες λύσεις θέλοντας να διασφαλίσουν ότι το  B-MAX προσφέρει επίπεδα προστασίας στις συγκρούσεις εφάμιλλα με των οχημάτων συμβατικής δομής.

«Η διατήρηση όλων των πλεονεκτημάτων του συστήματος θυρών αλλά και η ασφάλεια των επιβατών ήταν ζήτημα πρωταρχικής σημασίας» εξήγησε ο Klaus-Peter Tamm, chief programme engineer, Ford Ευρώπης. «Με έξυπνες μηχανολογικές λύσεις – πολλές φορές αποτέλεσμα εφαρμογής πατεντών – η ομάδα εξέλιξε μία έξυπνη ιδέα σε επίπεδο παραγωγής».

Το συγκρότημα των εμπρός και πίσω θυρών έχει ενισχυθεί για να συμπεριφέρεται αξιόπιστα στις πλευρικές συγκρούσεις με ατσάλι βορίου υπερυψηλής αντοχής σε βασικές φέρουσες δομές έτσι ώστε τα πλαίσια των θυρών να συνεργάζονται στην απορρόφηση ενέργειας σαν μία εικονική κολόνα.

Ειδικά ενισχυμένα συστήματα κλειδώματος και μηχανισμοί ασφάλισης εξασφαλίζουν την ακεραιότητα του συγκροτήματος θυρών-οροφής-πατώματος πόρτες που λειτουργεί σαν ενιαία δομή για την προστασία των επιβατών. Αυτές και άλλες δομικές βελτιώσεις στο κέλυφος του αμαξώματος και οι τελευταίες τεχνολογίες συστημάτων συγκράτησης παρέχουν υψηλά επίπεδα προστασίας στις συγκρούσεις.

Ατσάλια υψηλής και υπερυψηλής αντοχής αποτελούν το 58% της δομής του αμαξώματος και των θυρών επιτυγχάνοντας αντοχή και ακαμψία χωρίς την προσθήκη περιττού βάρους.

Μοντέρνο, σπορτίφ στυλ σε μικρές διαστάσεις

Η Ford έχει εφαρμόσει τις αρχές της φιλοσοφίας kinetic design για να δημιουργήσει ένα μικρό, σπορ και μοντέρνο αυτοκίνητο που κοσμεί με την προσωπικότητά του τη γκάμα MAV της Ford.

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που να αποτυπώνει το πνεύμα του S-MAX, σε μικρότερες διαστάσεις» δήλωσε ο Martin Smith, Executive Design Director, Ford Ευρώπης. «Θέλαμε να δείξουμε ότι ένα μικρό αυτοκίνητο μπορεί να συνδυάζει ευρυχωρία και πρακτικότητα με την κομψή, δυναμική εμφάνιση που έκανε το S-MAX τόσο δημοφιλές».

Το εντυπωσιακό εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου λανσάρει μία τολμηρή εκδοχή της τραπεζοειδούς μάσκας της Ford. Άλλα στοιχεία της kinetic design είναι τα εντυπωσιακά γραφιστικά στους προβολείς, η μυώδης γραμμή των ώμων με το δυναμικό κόψιμο, η χαρακτηριστική γραμμή παραθύρων με απότομη αλλαγή κλίσης πίσω από τις πίσω πόρτες και οι ανάγλυφοι θόλοι των τροχών.

Με τις τολμηρές, τρισδιάστατες επιφάνειες των πλευρών του αμαξώματος αποφεύγεται η δημιουργία του γνωστού κιβωτοειδούς σχήματος της κατηγορίας, ενώ εντυπωσιακή είναι και η νέα σχεδίαση των μαρσπιέ με το κομψό ‘zigzag’ στις πίσω πόρτες.

Το B-MAX, πιστό στο DNA της Ford, προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία και κορυφαία οδική συμπεριφορά με Torque Vectoring Control για πρόσφυση και ευελιξία.

Ευρύχωρο premium εσωτερικό

Εντυπωσιακά γραφιστικά στοιχεία και ανάγλυφες επιφάνειες επαναλαμβάνουν τα γνώριμα θέματα από τα τελευταία μικρά και μεσαία μοντέλα της Ford. Χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι το λεπτό πάνω τμήμα του ταμπλό σε σχήμα φτερού που γεφυρώνει τα πάνελ των θυρών και η κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Υψηλής ποιότητας σύγχρονα υλικά προβάλλουν την ποιότητα κατασκευής και τις λεπτομέρειες, αποδεικνύοντας ότι τα μικρά, πρακτικά αυτοκίνητα δεν χρειάζεται να υστερούν σε ανέσεις και εξοπλισμό. Μία προαιρετική, μεγάλη πανοραμική κρυστάλλινη οροφή αναβαθμίζει την αίσθηση χώρου.

Κορυφαία οικονομία καυσίμου με βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες

Το B-MAX εγκαινιάζει νέα πρότυπα απόδοσης καυσίμου στην κατηγορία μικρών πολυμορφικών (MAV) με τους τελευταίους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες της σειράς ECOnetic Technologies της Ford.

Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1.0 Ford EcoBoost που διατίθεται σε εκδόσεις 100PS και 120PS. Εφοδιασμένος με Auto-Start-Stop στάνταρ, ο κινητήρας 120PS EcoBoost πετυχαίνει κορυφαίες εκπομπές CO2 μόλις 114 γραμμ./χλμ. και κατανάλωση 4.9 λίτρ./100 χλμ. Άλλες επιλογές βενζινοκινητήρων είναι ο 1.4 Duratec 90PS, και ο 1.6 Duratec 105PS που συνδυάζεται με το πολύ αποδοτικό, εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο PowerShift s της Ford, με προηγμένη τεχνολογία διπλού συμπλέκτη.

Το B-MAX διατίθεται με δύο πετρελαιοκινητήρες Duratorq TDCi με κορυφαία απόδοση καυσίμου ο καθένας στην κατηγορία του. Ο 1.6  95PS έχει εκπομπές CO2 104 γραμμ./χλμ. και κατανάλωση 4.0 λίτρ./100 χλμ. Ο 75PS 1.5 diesel, που προέρχεται από τη μονάδα 1,6 λίτρων, εμφανίζεται για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Ford, έχοντας εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ και κατανάλωση 4,1 λίτρ./100 χλμ..

Οι ECOnetic Technologies που εφοδιάζουν στάνταρ όλα τα B-MAX περιλαμβάνουν Electric Power Assisted Steering, που καταναλώνει λιγότερη ενέργεια από τα συστήματα διεύθυνσης με υδραυλική υποβοήθηση, Gear Shift Indicator που επισημαίνει την καλύτερη χρονική στιγμή για την αλλαγή μιας σχέσης και το σύστημα πληροφόρησης οδηγού Ford Eco Mode που καθοδηγεί σε ένα πιο οικονομικό στυλ οδήγησης. Smart Regenerative Charging για φόρτιση της μπαταρίας με τον πλέον οικονομικό τρόπο, περιλαμβάνεται στους κινητήρες 1.0 EcoBoost και 1.5/1.6 Duratorq.

Τεχνολογία Ford SYNC με Emergency Assistance

Το B-MAX θα είναι από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μικρά αυτοκίνητα στην Ευρώπη όταν κυκλοφορήσει στα τέλη του 2012.

Το SYNC είναι ένα προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας με φωνητικό έλεγχο. Επιτρέπει τη σύνδεση κινητών τηλεφώνων και music players μέσω Bluetooth ή USB, τις hands-free τηλεφωνικές κλήσεις και τον έλεγχο μουσικής και άλλων λειτουργιών μέσω φωνητικών εντολών. Μπορεί να μεταφέρει αυτόματα πληροφορίες επαφών από μία συνδεδεμένη συσκευή Bluetooth στο όχημα, επιτρέπει την ενεργοποίηση κλήσεων προς επαφές χρησιμοποιώντας άμεσες φωνητικές εντολές και διαβάζει γραπτά μηνύματα από τηλέφωνα συνδεδεμένα με τη βοήθεια Bluetooth MAP.

Το σύστημα σημειώνει ήδη τεράστια επιτυχία στις ΗΠΑ και προβλέπεται να έχει τοποθετηθεί σε πάνω από 3,5 εκατομμύρια νέα οχήματα στην Ευρώπη μέχρι το 2015. Το SYNC θα προσφέρει τη νέα λειτουργία Emergency Assistance η οποία καλεί σε βοήθεια τις κατά τόπους υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση εμπλοκής του B-MAX σε ατύχημα.

Το Emergency Assistance είναι το πιο προηγμένο σύστημα του είδους του, μπορεί να επικοινωνεί με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκες σε περισσότερες από 30 χώρες, ενώ προσφέρεται στους πελάτες δωρεάν σε όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου τους. Με τη βοήθεια του συστήματος εντοπισμού μέσω GPS διασφαλίζει τις επικοινωνίες με τις αρμόδιες υπηρεσίες  στη σωστή γλώσσα, σε όλη την Ευρώπη. Η τεχνολογία αυτή αυξάνει την ξεγνοιασιά των κατόχων του B-MAX ενώ πολλές φορές σώζει ζωές.

Βολικές διαστάσεις για τις απαιτήσεις της εποχής

Το B-MAX διαθέτει premium τεχνολογίες τις οποίες απαιτούν οι αγοραστές αυτοκινήτων μικρότερων διαστάσεων. Περίπου το 40% των αγοραστών του B-MAX εκτιμάται ότι θα είναι πρώην κάτοχοι μεγαλύτερων οχημάτων.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά άνεσης που θα ικανοποιήσουν αυτούς τους πελάτες είναι ένα αποκλειστικό ηχοσύστημα Sony οκτώ ηχείων, Key Free system, Ford Power Button, Rear View Camera και πλήρως δερμάτινη ταπετσαρία με premium ανάγλυφο δέρμα.

Το B-MAX δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ευελιξία και την ευκολία χειρισμών, κάτι πολύτιμο για τις συνθήκες πόλης.

Επίσης, είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία που παρέχει την πρόσθετη σιγουριά του συστήματος Active City Stop, το οποίο βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν μικροσυγκρούσεις με σταματημένα ή άλλα αυτοκίνητα που κινούνται αργά μπροστά.

«Πιστεύουμε ότι το νέο Ford B-MAX είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο που έρχεται την κατάλληλη στιγμή» δήλωσε ο Stephen Odell. «Ο συνδυασμός στυλ, ευελιξίας και προηγμένων τεχνολογιών φέρνει κάτι νέο στη μικρή κατηγορία και θα προσελκύσει πολλούς νέους πελάτες στη μάρκα Ford».

ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ (>100PS):

ΜΟΝΤΕΛΟ

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (g/km)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (l/100km)

Ford B-MAX 1.0 EcoBoost S/S (120PS)

114

4.9

Opel Meriva 1.4 ecoFLEX S/S (120PS)

134

5.7

Citroen C3 Picasso 1.6 VTi 120 (120PS)

149

6.4

Renault Grand Modus 1.2 TCe 100 (103PS)

139

6.0

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ (>85PS):

ΜΟΝΤΕΛΟ

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (g/km)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (l/100km)

Ford B-MAX 1.6 TDCi

(95PS)

104

4.0

Opel Meriva 1.3 CDTi ecoFLEX S/S (95PS)

109

4.1

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi 90 (92PS)

119

4.6

Renault Grand Modus 1.5 dCi 90 eco2 (88PS)

107

4.1

2. Συγκρίσεις πρόσβασης θυρών του Ford B-MAX σε σχέση με τον ανταγωνισμό:

ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΘΥΡΩΝ (ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ) ΠΛΑΤΟΣ
Ford B-MAX Εμπρός & πίσω πόρτες 1550mm
Opel Meriva Πίσω πόρτες 685mm
Citroen C3 Picasso Πίσω πόρτες 770mm
Renault Grand Modus Πίσω πόρτες 780mm
  • cfu

    μπράβο στη Ford καταπληκτικό και έξυπνο οικογενειακό,
    μοναδικο παράπονο που δεν εχει diesel κατω απο 1.600 κυβικα
    αλλιως του δίνω 10 με τονο  
    AB εχεις ορεξη βραδιάτικα????? ευχαριστούμε για την ενημέρωση 

    • δεν θα τα προλάβουμε αλλιώς όλα! αύριο θα γίνει ΧΑΜΟΣ! 

    • cfu

      ανυπομονώ για αυριο λοιπών !!!!αντεξαμε πολλα σημερα

    •  λίγα ακόμη σήμερα και τα υπόλοιπα αύριο! από τις 9 έχει παρουσιάσεις! LIVE φυσικά θα γίνονται τα θέματα!

    • giannis1304

       αν κρίνω από το fiesta η διαφορά τιμής 1.4 και 1.6 diesel είναι στα 1000 ευρώ. Αν φορούσε τον 1.4 με τα 68 άλογα, μετά τα σχόλια που υπήρχαν, θα έλεγαν καλά μόνο τόσα άλογα; λίγα δεν είναι; Τουλάχιστον στο fiesta αυτό ισχύει σήμερα! “Μα καλά το corsa βγάζει 95 άλογα…”.

      :)

      μόδα είναι και το diesel, τι να το κάνεις αφού ο βενζινοκινητήρας είναι ήδη μικρού κυβισμού, από την φύση του δεν καίει πολύ. Άσε που αν δεν κάνει πολλά χλμ την απόσβεση από την διαφορά τιμής θα αργήσεις …πολύ να την κάνεις. Ποιότητα diesel στην Ελλάδα; …Η χειρότερη, αν λόγω κακής ποιότητας καυσίμου χρειαστεί να αλλάξεις αντλία πετρελαίου, τότε απαιτείται η εύρεση χορηγού!

      για μένα μείον στο αυτοκίνητο είναι η συρρώμενη πόρτα, που αν κρίνω από το Grand C-Max δεν αρέσει, τα νούμερα αυτό δείχνουν. Επίσης αρνητικό, ότι ο 1000άρης με τα 100 άλογα δεν συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων.

      φιλικά

  • Mika

    M aresei poly ayto to amaksaki,einai oti prepei gia “nees” oikogeneies….
    :-)))))))))))))