H Ford πήγε στη Γενεύη και το Focus το οποίο φορά τον 3-κύλινδρο 1.0-λίτρου turbo EcoBoost και ήδη έχει ξεκινήσει την παραγωγή του αρχικά στο εργοστάσιο της Ford στη Κολωνία της Γερμανίας και από τις αρχές του έτους και στο εργοστάσιο της Ρουμανίας έτσι ώστε η Ford να κατασκευάζει 700.000 κινητήρες ετησίως. Το Focus λοιπόν που κυκλοφορεί είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της εταιρίας με το “Μπλε Οβάλ”, κάνοντας το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο Ford όλων των εποχών.

Οι εκδόσεις Focus 100PS και 125PS προσφέρουν κορυφαία κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 109 γρ/χλμ και 5.0 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 of 114 γρ/χλμ αντίστοιχα. Η υψηλή ροπή των 170Nm μεταξύ 1.400 σαλ. και 4.500 σαλ. (ή μεταξύ 1.400 σαλ. και 4.000 σαλ. στην έκδοση 100PS) υποστηρίζει ένα αποδοτικό στυλ οδήγησης και πετυχαίνει μία καλή αίσθηση επιδόσεων και καμπύλη ροπής τύπου diesel. Ο 1.0 EcoBoost θα προσφέρεται επίσης με τα C-MAX και το νέο B-MAX φέτος, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα.

Η δημιουργία ενός κινητήρα τόσο μικρού και αποδοτικού που να προσφέρει άφθονη ισχύ και οδηγική απόλαυση σε ένα αυτοκίνητο με τις διαστάσεις του Focus φαινόταν ανέφικτη πριν από μερικά χρόνια,

δήλωσε ο Stephen Odell, CEO & chairman της Ford Ευρώπης.

Το Focus 1.0 EcoBoost θα πλαισιώσει το βενζινοκινητήρα 1.6 EcoBoost και τον 1.6 TDCi diesel στη σειρά ECOnetic Technology που περιλαμβάνει τα κορυφαία μοντέλα Ford σε κάθε κατηγορία στον τομέα κατανάλωσης.

Πάνω από τα μισά νέα Ford που θα πουληθούν φέτος θα φέρουν το σήμα ECOnetic Technology. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στα δύο τρίτα το 2013 καθώς περισσότεροι πελάτες Ford ωφελούνται από τις τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών CO2 ECOnetic.

To νέο Focus διαθέτει επίσης την τεχνολογία Active Grille Shutter, που ρυθμίζει αυτόματα τη γρίλια για βελτίωση της αεροδυναμικής, την Smart Regenerative Charging, που φροντίζει η μπαταρία να φορτίζεται πάντα με τον πιο αποδοτικό τρόπο, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου, την Ford Eco Mode, ένας έξυπνος καθοδηγητής οικολογικής οδήγησης που ανταμείβει την αποδοτική οδήγηση μέσω γραφικών στο ταμπλό καθώς και την Gearshift Indicator, που επισημαίνει την ιδανική στιγμή για αλλαγή σχέσης στην κλίμακα στροφών

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Ford Focus 1.0 EcoBoost: Το Πιο Αποδοτικό Βενζινοκίνητο Ford όλων των εποχών

  • Το Focus 1.0 EcoBoost είναι το αποδοτικότερο βενζινοκίνητο μοντέλο της Ford όλων των εποχών, με την καλύτερη οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 έναντι του ανταγωνισμού
  • Η έκδοση 1.0 EcoBoost 100PS καταναλώνει 4,8 λίτρ./100χλμ* με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. και η έκδοση 125PS αντίστοιχα 5,0 λίτρ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 114 γραμμ./χλμ
  • Το σήμα ECOnetic Technology της Ford υπογραμμίζει την πρωτοκαθεδρία του Focus 1.0 EcoBoost στην οικονομία καυσίμου

ΓΕΝΕΥΗ, 5 Μαρτίου, 2012– Το νέο Focus 1.0 EcoBoost που εκτίθεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης είναι το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο όχημα το οποίο έχει δημιουργήσει ποτέ η Ford.

Οι εκδόσεις Focus 100PS και 125PS προσφέρουν κορυφαία κατανάλωση 4,8 λίτρ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. και 5.0 λίτρ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 of 114 γραμμ./χλμ. αντίστοιχα.

Ο 1.0 EcoBoost χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση και άμεσο ψεκασμό για εντυπωσιακά επίπεδα ισχύος και απόδοσης καυσίμου από το τρικύλινδρο μπλοκ του κινητήρα, που είναι μικρό όσο μία κόλα χαρτιού Α4. Αυτός ο συνδυασμός ισχύος και απαράμιλλων εκπομπών CO2 είναι ασυναγώνιστος στην κατηγορία.

Η υψηλή ροπή των 170Nm μεταξύ 1.400 σαλ. και 4.500 σαλ. (ή μεταξύ 1.400 σαλ. και 4.000 σαλ. στην έκδοση 100PS) υποστηρίζει ένα αποδοτικό στυλ οδήγησης και πετυχαίνει μία καλή αίσθηση επιδόσεων και καμπύλη ροπής τύπου diesel. Ο 1.0 EcoBoost θα προσφέρεται επίσης με τα C-MAX και το νέο B-MAX φέτος, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα.

«Η δημιουργία ενός κινητήρα τόσο μικρού και αποδοτικού που να προσφέρει άφθονη ισχύ και οδηγική απόλαυση σε ένα αυτοκίνητο με τις διαστάσεις του Focus φαινόταν ανέφικτη πριν από μερικά χρόνια» δήλωσε ο Stephen Odell, CEO & chairman, Ford Ευρώπης.

Το Focus 1.0 EcoBoost θα πλαισιώσει το βενζινοκινητήρα 1.6 EcoBoost και τον 1.6 TDCi diesel στη σειρά ECOnetic Technology που περιλαμβάνει τα κορυφαία μοντέλα Ford σε κάθε κατηγορία στον τομέα κατανάλωσης.

Πάνω από τα μισά νέα Ford που θα πουληθούν φέτος θα φέρουν το σήμα ECOnetic Technology. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στα δύο τρίτα το 2013 καθώς περισσότεροι πελάτες Ford ωφελούνται από τις τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών CO2 ECOnetic.

Τέτοιες τεχνολογίες είναι:

  • Active Grille Shutter, που ρυθμίζει αυτόματα τη γρίλια για βελτίωση της αεροδυναμικής
  • Smart Regenerative Charging, που φροντίζει η μπαταρία να φορτίζεται πάντα με τον πιο αποδοτικό τρόπο, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου
  • Ford Eco Mode, ένας έξυπνος καθοδηγητής οικολογικής οδήγησης που ανταμείβει την αποδοτική οδήγηση μέσω γραφικών στο ταμπλό
  • Gearshift Indicator, που επισημαίνει την ιδανική στιγμή για αλλαγή σχέσης στην κλίμακα στροφών
  • pugS16

    http://www.zeperfs.com/en/fiche3371-daihatsu-charade-gtti.htm  to 1987!!!!
    μη το παιζουν πρωτοποροι….24 χρονια μετα ερχονται μονο με αυτο???
    Εγω γαλλοφιλος ειμαι αλλα τα γιαπωνέζικα μοτερακια δε παιζονται….απ οσο θυμαμαι αυτα ειχαν σφυριλατα μαμα και τα boostαρανε μεχρι 200αλογα (που εχω δει εγω)! 

    • pariah

      Kαι 2 χρόνια πριν είχε βγει το uno turbo, τι να λέει;;;

      Το θέμα δεν είναι μόνο η μέγιστη ιπποδύναμη ή η ροπή αλλά και που αυτά αποδίδονται και για πόσο…Στα charade δεν χρειαζόταν να κοιτάς το λαμπάκι για να καταλάβεις πότε είχε μπει το turbo. Όπως και στον ανταγωνισμό…Επίσης τι καίνε και τι εκπέμπουν τα τότε μοτέρ με τα μελλοντικά…

    • pugS16

      Φυσικα και ο ecoboost εχει μικροτερη καταναλωση και καλυτερη καυση…..

      Μη μου κανεις μαθημα για καμπυλες και τέτοια γιατι μηχανολογος μηχανικος ειμαι….   
      Εγω ειπα να μη το παιζουν φωστήρες λες και ανακαλυψαν τον τροχο!!!!  

  • απλά πες μας ρε φορντ έχει καλύτερη οικονομία και ρόπη μην μας λες ότι ήταν ανέφικτο τη στιγμή που οι άλλοι το έβγαζαν20 χρόνια πριν

  • cfu

    goustaro para poly ayton ton kinitira,to xreiazontan h Ford,parapono pou den exoun kato apo 99 Co2

  • ilikeyourcar

    Φανταζομαι το fiesta sport να πεταξει απο πανω του τον 1.6 και να βαλει εναν τετοιο… θα ηταν οτι καλυτερο. Ομορφια, απολαυση και οικονομια…