Η Ferrari το 2010 στην έκθεση της Γενεύης, είχε παρουσιάσει το HY-KERS Concept, αλλά τελικά φαίνεται ότι έχει αναπτύξει ένα νέο υβριδικό σύστημα που δεν χρησιμοποιεί KERS, το γνωστό σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Σύμφωνα με το Αμερικάνικο Car & Driver, οι Ιταλοί έχουνε πατεντάρει ένα κατά πολύ πιο συμβατικό υβριδικό σύστημα, σε σχέση με αυτό που φορούσε το HY-KERS Concept. Το σύστημα χρησιμοποιεί μια μπαταρία και έναν υπερπυκνωτή ώστε να αποθηκεύει την ενέργεια, η οποία θα δίνει κίνηση σε δύο ηλεκτροκινητήρες.

Ο ένας από τους ηλεκτροκινητήρες, δίνει κίνηση στο αυτοκίνητο, ενώ ο δεύτερος τροφοδοτεί τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα κλιματισμού, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και το υδραυλικό τιμόνι. Χάρις στον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα, ο βενζινοκινητήρας που θα φορά το αυτοκίνητο, θα είναι περισσότερο αποδοτικός, αφού δεν θα πρέπει να μοιράζεται την ροπή του, με τα ηλεκτρικά συστήματα.

Τα σχέδια -αν και ακόμη δεν έχουνε κυκλοφορήσει- δείχνουν ότι ο ηλεκτροκινητήρες μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο μέρη. Είτε στο πίσω μέρος του V κινητήρα είναι στο πίσω διαφορικό, με την δεύτερη θέση να έχει περισσότερο νόημα, αν και ίσως η Ferrari θέλει να πειραματιστεί με τον ηλεκτροκινητήρα σε διαφορετικά μέρη, για διάφορες εφαρμογές.

Το σύστημα που έχει κατατεθεί αφορά για κινητήρα που τοποθετείται μπροστά με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, που σημαίνει ότι έχει σχεδιαστεί για την California, αλλά ο CEO της Ferrari, Amedeo Felisa, έχει ισχυριστεί ότι θα τοποθετηθεί σε όλα τα μελλοντικά της αυτοκίνητα.

[Πηγή: Car & Driver]