H Ferrari αποφάσισε να πετάξει το βαρύ καμουφλάζ πάνω από ένα μουλάρι της νέας F70 και να κάνει μερικά χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης στους δρόμους γύρω από το εργοστάσιο της στο Maranello. Το μουλάρι είναι φαρδύ, πολύ φαρδύ για την ακρίβεια. Το πόσο ακριβώς θα το μάθουμε όταν η Ferrari παρουσιάσει επίσημα το νέο hypercar, αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι σίγουρα πιο φαρδύ από την Enzo.

Ο CEO της Ferrari, Amedeo Felisa μας είχε αποκαλύψει ότι η F70 θα φορά το νέο HY-KERS που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Πεκίνου. Ο Felisa δήλωσε ότι το σύστημα HY-KERS μειώνει τη κατανάλωση κατά 40%, ενώ παράλληλα αυξάνει τις επιδόσεις. Το σύστημα ζυγίζει 120 κιλά και παρότι το πρόσθετο βάρος, ο CEO επιβεβαίωσε ότι χάρις σε αυτό, τα 0-200 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα γρηγορότερα σε σχέση με το αν δεν το φορούσε. Η Ferrari αντιστάθμισε το πρόσθετο βάρος μειώνοντας το βάρους του σασί και του κινητήρα, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί το HY-KERS, είναι της Samsung Electronics, με την Ferrari να τις τοποθετεί σε δικά πακέτα.

Το hypercar θα φορά ένα σασί κατασκευασμένο από τον ίδιο βαθμό carbon, που κατασκευάζονται και τα μονοθέσια της Formula 1. Το carbon αυτό είναι ελαφρύτερο και ανθεκτικότερο σε σχέση με αυτό που έχει χρησιμοποιηθεί στην Enzo και στην F50.

Οι φήμες μιλούν ότι θα φορά έναν νέο θηριώδη V12 7.3-λίτρων κινητήρα, ο οποίος θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του V12 που φορά η F12berlinetta, ενώ υπάρχουν φήμες ότι ο κινητήρας θα είναι ίδιος με αυτόν της Berlinetta 6.3-λίτρων. Όπως και να έχει, θα αποδίδει 800 άλογα και σε συνδυασμό με το KERS, θα αποδίδει συνολικά 920 άλογα. Το βάρος της αναμένεται να κυμαίνεται στα 1.134 κιλά, 200+ λιγότερα, από τα 1.365 της Enzo, και θα διαθέτει σώμα κατασκευασμένο από carbon και αλουμίνιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα αναμένεται να τα κάνει σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 408 χλμ/ώρα. Επίσης κυκλοφόρησαν φήμες ότι ίσως η F70 θα φορά biturbo κινητήρα, θα είναι τετρακίνητη και θα αποδίδει συνολικά 1.000 άλογα

[Πηγή: FerrariChat | Thanks for the tip, fatals]

  • fatals

    Φαινεται τεραστια καυλαααααααααααααα

  • freedoom1013

    Θεέ μου, ζαλίζομαι!!
    0-100 σε λιγότερο από 2.5; Να ρωτήσω ρε παιδιά; Δεν πρέπει να υπάρχει τέλεια πρόσφυση για να επιτυγχάνονται τέτοιες επιδόσεις;; Μηδενική δηλαδή ολίσθηση; Με συμβατικά ελαστικά και σε δρόμο εκτός πίστας το θεωρώ αδύνατο κάτι τέτοιο!

    • elaspre

      σε ενα ντοκιμαντερ που ειχα δει πριν μερικα χρονια ελεγε οτι για να κανεις την τελεια εκκινηση χρειαζεσαι ενα 20% σπινιαρισμα των τροχων στα πισωκινητα!

  • ήρεμα Ferrari…
    πόσο να αντέξουμε!!!
    τρέλα!!

  • akoma και με το καμουφλαζ δειχνει τελεια !!!!!!!!!!!!!!
    φανταζομαι μονο πωσ 8α ειναι και χωρισ !!!!!!!!   :-)))

  • LEO

    Λογικα θα ειναι το κατι αλλο, ελπιζω και εμφανισιακά να συμβαδιζει. 

  • Thodoris

    κτηνος….!!!!!!!!!!!!!

  • nikxan1

    αλογα παραλογα.

  • FallenAngel

    Παλι φωτιες αναβεις ρε Φερραρι!!ελπιζω παντως αυτη τη φορα να ειναι στα μυαλα μας και οχι στ αμαξι!! :D:D:D:D:D:D

  • $27080344

    θελω κοντρα με veyron…..

  • Mika

    Apla elpizw kai eyxomai,ektos apo grhgorh, na einai ki omorfh…..Exw omws amfibolies…..
    Idwmen…

  • Renesis1

    Απαπα.. 700 άλογα η Aventador, απαντάει η Ferrari με 800 και έπεται συνέχεια.. σε λίγα χρόνια όλα τα Supercar θα έχουν 1000 άλογα για πλάκα. Πάντως με το καμουφλάζ η F70 θυμίζει πάρα πολύ Maserati MC12. Σχεδόν ολόιδια..

    •  kai gia αυτο ξερεισ ποιοσ εχεισ το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνησ !!!!!!!????
      η VW !!!
      που οταν ολοι επαιζαν στα 500-600ps !!!!!
      ταραξε τα νερα με το τεχνολογικο 8αυμα..που λεγετε VEYRON !!!!!!

    • καμία σχέση…
      αν δεις η ναυαρχίδα της Ferrari κάθε φορά ειχε κ περισσότερα άλογα από την προηγούμενη…
      έτσι συμβαίνει κ εδώ…
      είναι απλή αριθμιτική ακολουθεία…
      γραμμένη, μη σου πω που, την έχει τη Veyron η Ferrari…
      δεν ανταγωνίζεται αυτό το αυτοκίνητο!!

    • αμα δεν υπηρχε δεν λεω οτι δεν ειναι αυτο που λεσ..αλλα τα 1000 αλογα η FERRARI 8α τα εφτανε με την F80…F90….απλα τωρα ανεβασε λιγο τον ρυθμο !!!!!!

    • VW

      και να φανταστεις οτι αν ειναι αληθεια τα οσα λεει αυτο το αρθρο, η f70 σε τελικη δεν θα ειναι ποιο γρηγορη απο μια “απλη” veyron με 1000 αλογα που δεν ειναι και αμαξι πιστας (εννοω οτι εχει περιττο βαρος λογω χλιδας και τετοια..)
      πρεπει ομως να ειναι πολυ καλο και ξεσηκωτικο αυτοκινητο και αυτο..

    • από που κ ως που ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο εξαιτίας της μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας?

    • VW

      δεν νομιζω να ανεφερα  πουθενα την λεξη καλυτερο ή χειροτερο,ειπα απλως οτι η τελικη του ειναι χαμηλοτερη.το αν ειναι καλο ή οχι σαν συνολο νομιζω οτι ειναι υποκειμενικο πλεον οταν μιλαμε για τετοιο επιπεδο αυτοκινητων….

    • οκ…δεκτό!
      απλά δεν ειναι το παν η τελική!

    •  pantos h ferrari 8a einai ena sigoyra…mporei kai 2 klik…pio evelikti !!!!!!!

    • Hkjdnsms

      nai nai polu paixnidiariki h veyron… oloi ta kalitera logia exoun na poun… afou to R&D ths Ferrari kanei seminaria stin VW pleon! ooooti na nai

    •  diavases ti exo grapsei??????
      i apla vlepeis kati poy grafo kai krazeis????????????

    • Renesis1

      Α ρε μπαγάσα, για αυτό σε πάω! Από εδώ το πάς, από εκεί το φέρνεις.. ΤΣΟΥΠ πάλι η VW!  :)))))))))

    •  axaxaxxxaaxaxaxaaxxaxxa !!!!!
      alla afti tin fora den exv pei kati kalo !!!
      leo pos i VEYRON apla anevase ton pixi me ta aloga !!!!!
      alla kai pali odigika…h ferrari 8a einai to ligotero ena klik pano..an oxi kai 2 !!!!
      afoy ksereis !!!
      panta oloys toys sigrineis….me ton kalitero !!!!!  LOL LOL LOL LOL

  • Ferrari_PurePassion

    Σε λίγο τα superchars δεν θα είναι απλώς γρήγορα!!θα διακτινιζοντε!!!!!!!!

  • Panos

    ΤΕΡΑΣΣΣ….ανηπομονω να την δω…