Ferrari F150 teaser photos (1)

Η Ferrari έδωσε και επίσημα τις δύο teaser φωτογραφίες της F150 (F70), του νέου της hypercar το οποίο θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο, αλλά μερικοί VIP πελάτες της θα τη δούνε μέσα στον Ιανουάριο.


Στο λιτό δελτίο τύπου αναφέρετε στις λεπτομέρειες που είχε γράψει στο περιοδικό της με τις τελευταίες φήμες να θέλουν την σχεδίαση της να έχει εμπνευστεί από την 250 LM του 1963.

Το νέο Ιταλικό hypercar που θα αντικαταστήσει την Enzo, θα φορά τον V12 6,3-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης -πιθανώς- 740 ίππων. Ο κινητήρας προέρχεται από την F12berlinetta αλλά έχει βελτιωθεί στα σημεία. Θα συνδυάζεται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα HY-KERS με την Ferrari να μην ανακοινώνει τη συνολική ιπποδύναμη. Το HY-KERS, θα προέρχεται από την Formula 1 και οι φήμες το θέλουν να αποδίδει 74 kW (100 άλογα) με 270 Nm ροπής. Το σύστημα HY-KERS η Ferrari το παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου τον Απρίλιο του 2012, το οποίο μειώνει τη κατανάλωση και τις εκπομπές κατά 40%, ενώ παράλληλα αυξάνει τις επιδόσεις. Το σύστημα ζυγίζει 120 κιλά και παρότι το πρόσθετο βάρος, χάρις σε αυτό, τα 0-200 χλμ/ώρα, η F70 τα κάνει σε 10% γρηγορότερα σε σχέση με το αν δεν το φορούσε.

Το σύστημα HY-KERS θα είναι ενσωματωμένο πάνω στα ηλεκτρονικά του σασί και θα διαθέτει και σύστημα torque system (διανυσματοποιημένης ροπής), traction control και κατανομή πέδησης. Οι μπαταρίες, ο ηλεκτροκινητήρας και τα άλλα ηλεκτρονικά, θα έχουν αναλογία βάρους/ίππων 1:1. Το hypercar δεν θα μπορεί να κινηθεί ούτε μέτρο αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του, αλλά λόγω της χρήσης του HY-KERS οι φήμες το θέλουν να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα του να ξεπερνά τα 408 χλμ/ώρα.

Το σώμα της θα είναι κατασκευασμένο από carbon και αλουμίνιο και το βάρος της αναμένεται να κυμαίνεται στα 1.134 κιλά, 200+ λιγότερα, από τα 1.365 της Enzo. Στιλιστικά θα δανείζεται στοιχεία από το πρωτότυπο Millechili technical concept που είχε παρουσιάσει η Ferrari το 2007.

Ferrari F150 teaser photos

Το carbon monocoque σασί της το είδαμε στο Παρίσι και μάθαμε τα πάντα γι’αυτό. Ζυγίζει κοντά στα 70 κιλά, 20% λιγότερο από όσο ζυγίζει το σασί της Enzo με την στρεπτική ακαμψία να έχει αυξηθεί κατά 27%, ενώ η συνολική ακαμψία κατά 22%.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο και συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουργιο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο και ένα νέο διαφορικό που θα στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το ρεζερβουάρ και οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί πίσω από το οδηγό έτσι ώστε να μειωθεί το κέντρο βάρους.

Έχει ίδιο ύψος (1.213 mm) και ίδιο μεταξόνιο (2.650 mm) με την Ferrari 458 Italia. Η Ferrari αντιστάθμισε το πρόσθετο βάρος των μπαταριών, μειώνοντας το βάρος του σασί και του κινητήρα, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί το HY-KERS, είναι της Samsung Electronics, με την Ferrari να τις τοποθετεί σε δικά της πακέτα.

Ο οδηγός κάθεται σε όρθια θέση, ακριβώς όπως κάθονται οι οδηγοί των αγωνιστικών αυτοκινήτων, με το κάθισμα του να κατασκευάζεται όπως στα πρότυπα των μονοθεσίων της F1, αποκλειστικά πάνω στο σώμα του οδηγού. Ρυθμιζόμενα θα είναι τόσο το τιμόνι όσο και τα πεντάλ.

Οι πόρτες θα ανοίγουν προς τα πάνω με όλες τις ρυθμίσεις της να γίνονται μέσω του τιμονιού αφού η Ferrari με αυτόν τον τρόπο κατάφερε και μείωσε το βάρος κατά 90 ολόκληρα κιλά.

Οι πωλήσεις της αναμένεται να ξεκινήσουν την άνοιξη του τρέχοντος έτους με τιμή κοντά στα 1,5 εκατ. ευρώ.

[Πηγή: Ferrari]

Δελτίο Τύπου

First teaser images of the new Ferrari Special Limited Series supercar on Ferrari.com

Maranello, 10 January 2013 – Now available on-line on the official Ferrari web site are the first teaser images of the new special limited series hybrid supercar which is due to debut later this year. The two images of the car accompany an interview by The Official Ferrari Magazine with Roberto Fedeli, Technical Director, and Flavio Manzoni, Head of the Styling Centre In the article they discuss the importance of the legacy of Ferrari’s previous special limited series models – the GTO, the F40, F50 and Enzo Ferrari – and the company’s approach today to transferring Formula 1 technology and innovations to its road cars.